heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Erik Thorellin nimen kuulin varmaan ekaa kertaa tänään. On ollut muuten pikkusen pimennossa ison osan pleijareista.
Vähän menee offtopicciin, mutta Niinimaa oli kyllä yks historian kovimmista puoleellisista kommentaattoreista. Aika huikeat kärppälasit oli miehellä aina päässä, noh onhan näitä.Ei mitään uutta auringon alla. Ainahan näitä puolueellisia tai värilasein varustettuja selostajia tai kommentaattoreita on ollut ja tulee olemaan vaikka myös mielestäni tällaisia tilanteita tulisi välttää. Juti, Tiki, Vallin, Niinimaa, Jantta Alkio, Kallio näin nyt muutamia mainittuna...
https://www.youtube.com/watch?v=UeQdhOijNiU (linkki hassunhauskaan youtube pätkään)Saravo on asiantuntijana samanlainen kuin pelaajana. Aina vaikeuksissa.
Hassua, miten väität minun aina haukkuvan Tapparaa joka keskustelussa, mutta itse vedät HPK:n mukaan juttuihin, joihin se ei edes liity.Sillä on myös kolme kertaa enemmän kultaa kuin HPK:lla.
Ootko siellä 5000 parhaan joukossa? En maksa velkoja, jos kysyt.Suhonen tai Levchi sais tehä maalin. Ei sillä muuten mitään väliä olisi mitä tässä käy, mutku Liigapörssi.
No nyt se huuli alkoi taas väpättää siellä kun isot pojat alkoi vähän tönimään. Olen pahoillani, tsemppiä huomenna alkavaan muhoslaisten kanssa vänkäämiseen.Hassua, miten väität minun aina haukkuvan Tapparaa joka keskustelussa, mutta itse vedät HPK:n mukaan juttuihin, joihin se ei edes liity.
Mutta kyllä, kolme mestaruutta kertoo siitä, että kyseessä on huikea pelaaja. Mikko Alikosken viisi kultamitalia tehnee hänestä jo Hall Of Fame -tason pelaajan.
Sen minäkin haluan nähdä kun Kanki ei ole edes mukana tänään.Mä haluun nähä ku tää menee johku kolmanteen jatkoerään ja kanki lämää omaan maalin ku ei vittu jaksa enää.
HIFK haluaa tarjota viela uuden mahdollisuudenLuokatonta ylivoimaa. HIFK rankoo kohta.
Miksi et muuten maksanut ajoissa? Varmasti oli joku hyvä syy.Ootko siellä 5000 parhaan joukossa? En maksa velkoja, jos kysyt.
Ootko siellä 5000 parhaan joukossa? En maksa velkoja, jos kysyt.
Kerron kyllä, jos kiinnostaa niin paljon, että asiaa kysytään yksityisviestillä.Miksi et muuten maksanut ajoissa? Varmasti oli joku hyvä syy.