Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Koitin pelata pienellä kuin itse joudut. Ei vastausta. Ei yllätä.Olet joku piilo-Ilves?
Koitin pelata pienellä kuin itse joudut. Ei vastausta. Ei yllätä.Olet joku piilo-Ilves?
Tuusniemi kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, tuusniemeläinen pienellä. Nämä tulee vastaan viimeistään yläasteella.Koitin pelata pienellä kuin itse joudut. Ei vastausta. Ei yllätä.
Mites somali kirjotetaan?Tuusniemi kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, tuusniemeläinen pienellä. Nämä tulee vastaan viimeistään yläasteella.
Kiitos yrityksestä, mutta olen syntynyt Tampereella. Mouhijärveläisenä olet luultavasti joskus kuullut moisesta paikasta.
Mikä minusta tekee antitapparalaisen? Vai olenko automaattisest antitapparalainen, koska en kannusta Tapparaa?
Turhaan ottaa HIFK jaahyja nyt. Jaa kilppari pian nakemattaPaskaa yvtä tiedossa
Nyökkäilen ymmärtävästi ja lievästi huvittuneena.Voi olla, että pelkkää Tapparaa seuraavana se siltä tuntuu. Mutta mulle Tappara on vastustaja siinä missä Ilves, SaiPa, KalPa tai Jukurit, ei mitenkään erikoinen muiden joukossa.
Kyseenalaistaisin Malisen paikan ylivoimalla.
Zapolle iso pipi. Toivottavasti ura jatkuu yhä.
Oikea tuomiohan tuo oliZapolle iso pipi. Toivottavasti ura jatkuu yhä.
Haiskahtaa kausikortti -efektiltä. Tuttua puuhaa myös Kärpissä.Ylivoima on vähemmän ylivoimaista, kun Malinen on kentällä.
Reilu-Tappara.
Oikea tuomiohan tuo oli
Kyseenalaistaisin Malisen paikan koko joukkueessa.Kyseenalaistaisin Malisen paikan ylivoimalla.
Päälle parisataa alle runkkarikeskiarvon, eli ei hirveän paljon.5002 katsojaa. Onko tuo paljon vai vähän hakaskutsissa?