Ja jos nain menee niin voimme nauttia kauden viimeisesta kilpparista loppukympillaIhan hyvä vaan, saadaan vähän jännäriä tähänkin peliin
Kärpillä seitsemän 2003-09.
Olet joku piilo-Ilves?No kerro sitten ihmeessä onko se mouhijärvi jo sulanut?
T.Pilkille tekis mieli.
*Live is lifeHUHHUH siinä vietiin kahvikioskille hell jankko kauniisti namuttelemalla nasulisti life is life
Kiitos yrityksestä, mutta olen syntynyt Tampereella. Mouhijärveläisenä olet luultavasti joskus kuullut moisesta paikasta.Ja ehkä kuitenkin onnea mestaruusjahtiin, sinä tiiriönsuon suohirviö, luolajan luolamies,katuman kalamies, kaurialan kauriinmetsästäjä ja ojoisten otso! Vai Turengin trolli....
Ai että, eihän tässä malta pysyä aloillaan kun mieli halajaa jo norsukiekkoja ja viiden miehen puolustusryhmittymää.Ja jos nain menee niin voimme nauttia kauden viimeisesta kilpparista loppukympilla
ela sina ala neuvvomaan ku et osaa edes aata ja oota kirjottaa*Live is life
Toucheela sina ala neuvvomaan ku et osaa edes aata ja oota kirjottaa
Lähinnä kai se, että manifestoit alemmuuskompleksiasi jokaisessa Tapparaan liittyvässä ketjussa aitoon Ilves-tyyliin. Ei se haittaa, se on ihan ymmärrettävää ja varmaan ihan söpöä!Mikä minusta tekee antitapparalaisen? Vai olenko automaattisest antitapparalainen, koska en kannusta Tapparaa?
Same old song.Vittu siitä ois voinu jmj tehdä itsekkin
Voi olla, että pelkkää Tapparaa seuraavana se siltä tuntuu. Mutta mulle Tappara on vastustaja siinä missä Ilves, SaiPa, KalPa tai Jukurit, ei mitenkään erikoinen muiden joukossa.Lähinnä kai se, että manifestoit alemmuuskompleksiasi jokaisessa Tapparaan liittyvässä ketjussa aitoon Ilves-tyyliin.
"Älä mee kattoo. Se oli maali, mä näin!"Mitä helvettiä toi Jasu kävi vielä sönköttämässä dumarille, vaikka näytti jo, että mennään puhelimeen.