Pe 19.10.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 54 671
  • 930

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo tekee 0-2 Jyväskylässä maalintekijä Toni Kähkönen Miikka Pitkäsen syötöstä.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ei luoja anna minun kaikki kestää! Morley ulos.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Jaahas. En tiedä.
 

Wigfrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oon todella pettynyt, jos tämä on Sami Kapasen taktiikka repaleisella miehistöllään Kärppiä vastaan. Fyysisyys ok ja suotavaa, jokaisen tilanteen jälkeinen painiminen sen sijaan säälittävää. Turhanpäiväistä nujuamista. Toki Kärppien pitäisi älytä luistella noista tilanteista vain pois.

Aivan naurettava tuomio lisäksi antaa tuosta Leskiselle 2+2 kun Hyvärinen selkeästi oli aloittava osapuoli.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Onhan tää JYPin meno aikamoista. Kun ei mikään toimi niin tältähän se näyttää. Mikähän on modernin JYPin pisin tappioputki?
 

Altec

Jäsen
Olihan toi Morleyn ulosajonihan farssi. Kaveri ei uskalla ottaa taklausta vastaan ja väistää juuri ennen osumaa.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilves toimittaa kiekkoa viivalta maalille, Tappara heittää kulmiin josta se menetetään. Paitsi Fätlh, joka ei ole vielä oppinut talon tavoille.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Se on 3-0 ja se on moro.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Morleyn jalat aivan samassa asennossa koko takauksen ajan. Sportin väkivaltaisuusjäähy jäi viheltämättä. Sehän meni ihan putkeen.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älkää pelatko sitten. Mulle riitti. En tarkoita että irtisanon mutta en myöskään aio katsoa tollaista paskaa. Sitten kun Tepsi pelaa kuten Kärpät niin palataan asiaan
Hienoa kannattamista. Helppoa olla joukkueen takana, kun menestytään, mutta näytetään persettä heti, kun peli ei kulje. Tyypillistä Turussa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Jeesus että on Kähkösellä aikaa nostaa kiekko maaliin.

Mitä Vainio tuossa tilanteessa teki? Tai kuvitteli tekevänsä
 

Barney

Jäsen
Pelataanko jollain paikkakunnalla hyvää jääkiekkoa tällä hetkellä? Voisi vaihtaa kanavaa.
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Nyt oli kyllä niin paska tuomio kun olla ja voi. Sportin pelaaja vetää kropan pois edestä jonka seurauksena itse satuttaa itseään
Japa vähemmän yllättäen paskoi housuun
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös