Pe 19.10.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 54 688
  • 930

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Laittakaa tuo kaveri ignoreen, ei kannata kommentoida liikaa. Jos kiinnostaa, niin käykää lukemassa muutama viesti tuolta profiilista. Ihan jatkuvaa provoamista ja itkua tuomareista. Ei ole vieläkään päässyt Ilveksen tappiosta Kärpille muutama viikko sitten. Jankkaus jää päälle milloin mistäkin asiasta.
Onko näin väärin toivoa, että ihmisillä joiden pää on saanut osumaa on asiat ok ?
Et ole varmaan koskaan itse pelannut, jos näet heidät jonain pelinappuloina.
Tappara voitti tänään ja siitä heille onnittelut !
Kunnioitan tulosta ja kunnioitan myös ihmisiä.
Matka jatkuu ensiviikolla...
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Onko näin väärin toivoa, että ihmisillä joiden pää on saanut osumaa on asiat ok ?
Et ole varmaan koskaan itse pelannut, jos näet heidät jonain pelinappuloina.
Minä ja moni muukin täällä toivoo Generousin ja Laaksosen olevan kunnossa. Sinä toivoit terveyttä joillekin päähän taklatuille, jollaisia ei ole olemassakaan.
 

bunghole

Jäsen
Onko näin väärin toivoa, että ihmisillä joiden pää on saanut osumaa on asiat ok ?
Et ole varmaan koskaan itse pelannut, jos näet heidät jonain pelinappuloina.
Tappara voitti tänään ja siitä heille onnittelut !
Kunnioitan tulosta ja kunnioitan myös ihmisiä.
Matka jatkuu ensiviikolla...

Sun viesteistä vähintään puolet käsittelee tuomareita ja vielä useampi muita Ilveksen kokemia vääryyksiä. Kova on Ipa, kun noinkin kovasta vastustuksesta huolimatta pelannut hyvän alkukauden. Harmi, että Liiga Tapparan muodossa ajoi nyt teidän pakkeja päähän ja voit selitellä loppukauden kuinka kaikki kiusaa.

Kuten itse sanot jatkuvasti: "Eteenpäin."
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Minä ja moni muukin täällä toivoo Generousin ja Laaksosen olevan kunnossa. Sinä toivoit terveyttä joillekin päähän taklatuille, jollaisia ei ole olemassakaan.
Korjataan aivotärähdyksen saaneet tuohon päähän taklattujen tilalle, niin elämä saa tältä osin jatkua. Katsotaan mitä kakkua tästä sitten jälkeenpäin tullaan leipomaan...
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kun yksi menee väärin, pitää kaikkien mennä väärin siitä eteenpäin?

En minä niin sanonut. Odotan mielenkiinnolla että pitääkö, en usko että pitää. Samalla tavalla kuin alkukaudesta on päätöksiä vedetty ihan ristiin muutenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös