Vertaappa jääaikoja.Olkinuoralla 2 pistettä enemmän ku Hughesin Jaskalla :D
Mullakin oli tänää, joku 85 siis seurannassa. Ja siihen muut vielä päälle. Siinä vaiheessa kun kysyin niistä lädeistä nii mun koko hälytyslista bugas kokonaan.Mulla oli eilisen seurannan jälkeen 83. Kyllä, en katsonut niitä. Hihittelin jokaiselle jälkikäteen keskiyöllä. Nyt on karvan päälle 60.
Myönnetään, että peliin olisi keskityttävä enemmän, mutta elämä on täynnä valintoja. Hankalaa tämä vuoronperään läppärin ja töllön tuijottaminen on minullekin. Mutta ihan hyvin taipuu.Mä en ehdi tykkäämään kaikkien viesteistä kun välillä pitää tsiigata matsiakin. Olen vanha ihminen, ei moniajo eikä tietotekninen kahden ruudun näkemys ole siten lähes synnynnäistä. Syytän kouluoloja ja vuosilukuja. Muuten kyllä tykkäisin kaikista, paljon.
Nauratti, kun sait varmaan parikymmentä selitystä samaan kysymykseen. Jatkoaika ei petä ikipäivänä.Mullakin oli tänää, joku 85 siis seurannassa. Ja siihen muut vielä päälle. Siinä vaiheessa kun kysyin niistä lädeistä nii mun koko hälytyslista bugas kokonaan.
Kunnas ei oikein saa Jalosesta otetta. Ei kyllä kukaan muukaan.Aja sitä!
Jalonen vetänyt Kunnaksen ns. pystyyn post-game haastiksissa niin monasti, jotta poika tarvii kirurgin ja psykoterapeutin veistä kotiin palattuaan.
Olkinuoralla 2 pistettä enemmän ku Hughesin Jaskalla :D
Ja roolia.
Onko Hughesilla -1 pistettä?Olkinuoralla 2 pistettä enemmän ku Hughesin Jaskalla :D
Ensimmäinen syöttöpiste tuli Rajalan maaliin, mutta missä vaiheessa Olkinuora tienasin toisen syöttöpisteensä?
Onko Hughesilla -1 pistettä?
Ensimmäinen syöttöpiste tuli Rajalan maaliin, mutta missä vaiheessa Olkinuora tienasin toisen syöttöpisteensä?
Onko Hughesilla -1 pistettä?
Saako sua kutsua tästä lähtien James Bondiksi ilman pelkoa pelikiellosta?