Pe 17.5.2019 Otteluseuranta (8. kisapäivä)

  • 60 421
  • 1 413

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mä en ehdi tykkäämään kaikkien viesteistä kun välillä pitää tsiigata matsiakin. Olen vanha ihminen, ei moniajo eikä tietotekninen kahden ruudun näkemys ole siten lähes synnynnäistä. Syytän kouluoloja ja vuosilukuja. Muuten kyllä tykkäisin kaikista, paljon.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mä en ehdi tykkäämään kaikkien viesteistä kun välillä pitää tsiigata matsiakin. Olen vanha ihminen, ei moniajo eikä tietotekninen kahden ruudun näkemys ole siten lähes synnynnäistä. Syytän kouluoloja ja vuosilukuja. Muuten kyllä tykkäisin kaikista, paljon.
Myönnetään, että peliin olisi keskityttävä enemmän, mutta elämä on täynnä valintoja. Hankalaa tämä vuoronperään läppärin ja töllön tuijottaminen on minullekin. Mutta ihan hyvin taipuu.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mullakin oli tänää, joku 85 siis seurannassa. Ja siihen muut vielä päälle. Siinä vaiheessa kun kysyin niistä lädeistä nii mun koko hälytyslista bugas kokonaan.
Nauratti, kun sait varmaan parikymmentä selitystä samaan kysymykseen. Jatkoaika ei petä ikipäivänä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hienoa, että kun pelistä kysytään niin ensimmäinen vastaus on "hauskaa oli". Marjamäen aikaan ei tainnut olla?
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Olkinuoralla 2 pistettä enemmän ku Hughesin Jaskalla :D

Ensimmäinen syöttöpiste tuli Rajalan maaliin, mutta missä vaiheessa Olkinuora tienasin toisen syöttöpisteensä?


Lainekin aloitti maalivahtina, ja päätyi maalintekijäksi. Jos OlkiJussi varataan 1. kierroksella ensimmäisenä Hughesin sijaan, siinä on mahdollisesti tuleva tähtihyökkääjä Suomelle, kunhan pysyy kaukana Fortnitesta ja Bryan Littlestä. "hymiö"
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ensimmäinen syöttöpiste tuli Rajalan maaliin, mutta missä vaiheessa Olkinuora tienasin toisen syöttöpisteensä?
Onko Hughesilla -1 pistettä?

Olkinuora syötti viimeisen maalin syöttämällä kiekon Lehtoselle oman maalin takana.

Nykysääntöjen mukaan Olkinuoralle kuuluu tuosta syöttöpiste, kun Lehtonen syöttää tuon jälkeen kiekon Jokiharjulle, joka syöttää kiekon takaisin takatolpalle Lehtoselle, joka lyö kiekon maaliin.

Eli 0+2 kuuluu ehdottomasti Olkinuoralle, jonka hän itsekin tiesi haastattelussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös