Vaikka heti.Joko mennään torille?
Vaikka heti.Joko mennään torille?
Menikö väärinpäin :DTanska < Suomi
Jussi ei ole koskaan antautunut Britannialle.Ja Jussihan on nyt myös AINOA suomalainen maalivahti, joka on voittanut Iso-Britannian. Teki sen, mihin edes Saksa ei pystynyt.
Olen kuunnellut kyllä, livenä. Pidän Antsasta enemmän muissa lajeissa kuin jääkiekossa nykyään. Olen kummallinen hyypiö.
Ei perkuti. :D Jäi shifti käyttämättä.Menikö väärinpäin :D
Hei. Kyllä mä ymmärrän että Hifk-fanit on ruotsinkielisiä.Mitä jokerit tarkoittaa?
Voitko koettaa tuota kikkaa uudestaan jossain tiukemmassa pelissä? Kiitos.On tuo Lehtonen kyllä melko vitsi. Luulee olevansa joku Arto Tukio.
Instant karma ja 5-0.
Voiko nimimerkkiä vaihtaa täällä?
Uusi olisi:
LÄDI
Tuohan näyttää melkein samalta kuin Savinaisen tehtyjen maalien ja maalipaikkojen välinen suhde.Italian maalisuhde viiden ottelun jälkeen 0-38.
Kyllä minäkin olen pettynyt. Venäläiset, Kanukit sun muut lähtee aina näihin sellasella tappajan asenteella, 100-0 turpaan ihan sama kuka vastassa. Suomalaisia ei huvita.Tulos kelvollinen, muuten esitys oli suuri pettymys, ylivoimaisesti kisojen huonoin joukkue ja tämmöstä paskaa, toivottavasti kukaan ei ole tyytyväinen tuohon?
Eikö finaalissakaan päästä yhtään?Olkinuora tekee varmaan jonkinsortin historiaa mm-tasolla. Ei yhtään päästettyä maalia, ikinä.
Italia says hi..
Marjamäen aikaista?Suomen maajoukkuetta.
Ja Aravirran ja Sheddenin ja Summasen ja Westerlundin ja mitä näitä on ollut.Marjamäen aikaista?
Faktatieto vuosien takaa.Voiko nimimerkkiä vaihtaa täällä?
Uusi olisi:
LÄDI
Onko sekin joku ostojoukkue kanukeista kun sanoo hi eikä ciao?