Katsooko joku scoutti Iso-Britannian pelejä? Edes läpällä?Viisi maalia, mutta ei pinnan pinnaa Kakolle. NHL-heput eivät tykkää.
Kaapo KakkoskierrosKaapo veti kiikaritehoilla kun Suomi voitti 5-0. Nyt romahti osakkeet draftia ajatellen!
Anttila oli pettymys. Varmaan ensi kaudeksi Lukkoon.@Walrus21 ei huonosti päätelty, murskavoittohan sieltä tuli.
Kiekollisena Anttila on kyllä aika toivoton. Pitäisi yrittää äkkiä syöttää kiekko helpolla jollekulle ettei tarvitse yrittää yhtään mitään. Kiekottomana ihan kelvollinen.Anttila oli pettymys. Varmaan ensi kaudeksi Lukkoon.
Kai se SM-liigassa pinnoja tekisi... ainakin tyhjiin.Anttila oli pettymys. Varmaan ensi kaudeksi Lukkoon.
Paljonko ja kuka voisi viedä HIFK:n saunailtaan puita? Motin.Johan tuli tykättyä tänään.
Aivan liikaa.Paljonko
Pakkikaveri voisi sutkaista, että Johan Motin toit.Paljonko ja kuka voisi viedä HIFK:n saunailtaan puita? Motin.
Luin viimeiset kuus seittemän sivua tätä ketjua ja isoin kysymys mulle on se, millä periaatteella @Punamusta jättää tykkäämättä viesteistä...
Salaisuus, ja sellaiseksi jääkööt.Luin viimeiset kuus seittemän sivua tätä ketjua ja isoin kysymys mulle on se, millä periaatteella @Punamusta jättää tykkäämättä viesteistä...
Anttila oli pettymys. Varmaan ensi kaudeksi Lukkoon.
Kyllä ne siellä viidakossa tietävät asioista.Vanha viidakon sananlasku: Porilainen ei taivu kaikkeen.
Kerro! Voi paska...Salaisuus, ja sellaiseksi jääkööt.
Putin?Paljonko ja kuka voisi viedä HIFK:n saunailtaan puita? Motin.
Tahti hieman hiipui, ei aivan energia tahtonut enää riittää. Mutta ihan hyvin mä kaiketi jaksoin läpi illan. Vallan hikihän tässä tuli.Kerro! Voi paska...
Kerro.
Kerrokerrokerro!
Moskovan golf-kentillä nämä.Putin?
Mulla oli eilisen seurannan jälkeen 83. Kyllä, en katsonut niitä. Hihittelin jokaiselle jälkikäteen keskiyöllä. Nyt on karvan päälle 60.Se kun sulla On otteluseurannan jälkeen n. 50 hälytystä Jatkiksessa.
Se kun sulla On otteluseurannan jälkeen n. 50 hälytystä Jatkiksessa.
Olen luuseri. Naisen tykkäys on 0,8 tykkäystä.Vaan?