Michael Jackson.Milloin viimeksi Sportin pelaaja on tehnyt maalin mm-kisoissa?
Vaimo: "Kuka teki maalin?"
Minä: "Joel Kiviranta."
Vaimo: "Kuka se on?"
Minä: "En tiedä. Joku hyökkääjä kai."
Milloin viimeksi Sportin pelaaja on tehnyt maalin mm-kisoissa?
Kuuselan taso ei riitä brittejä vastaan. Siitä voi jokainen tehdä omat johtopäätökset.
Takinkäännöistä saisi myös jutella.Mertarannan ja Siegfriedsin voisi vaihtaa päikseen.
Krista voisi kertoilla, keiden pelaajien kanssa on viettänyt hotelliyön. Mertsi puolestaan pääsisi hehkuttamaan ilmiömäisiä balladeja ja vaarallisia tuulikoneita.
Olin näkevinäni Anttilan maalin, mutta eihän hän ehdi koskaan luukulle asti. Pitää lämätä jo siniseltä.Päätöserässä kolme lisää ja @Walrus21 ennustus tulee toteen.
Ei, vaan liimaa kiekon tyhjään pesään, kertoi MertapartaKiviranta siiiiiiirtäää kiekon reppuun
Ellei Sara halua itse kokeilla.Siellä on Sara Sieppi juniorit kolmirivissä jäähallin edustalla odottamassa kenet Kaapo valitsee...
Tuli heti Torino 2006 flashbackit tuosta "siiiiiirtäää". Vitun Lidström, ja SaarisJussi.Kiviranta siiiiiiirtäää kiekon reppuun
Eiköhän Kukkonen tee paluun vielä parin vuoden päästä.Ensin vei Kukkoselta C-kirjaimen ja tämän jälkeen vielä jokakeväisen kiintiöpaikan Skoda Cupissa.
Etkö ole Star Trekkiä katsonut?Onko tämä Kirk jotain sukua Körkölle?
Mieluummin Kakko, edellisestä on ehtinyt kulua jo niin paljon aikaa, että maalikin on rapistunut.Seuraavaksi Savinainen ja Anttila?