Pe 17.5.2019 Otteluseuranta (8. kisapäivä)

  • 60 710
  • 1 413

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Kuuselan taso ei riitä brittejä vastaan. Siitä voi jokainen tehdä omat johtopäätökset.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mertarannan ja Siegfriedsin voisi vaihtaa päikseen.

Krista voisi kertoilla, keiden pelaajien kanssa on viettänyt hotelliyön. Mertsi puolestaan pääsisi hehkuttamaan ilmiömäisiä balladeja ja vaarallisia tuulikoneita.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Voisi kyllä pelata Suomen seuraavassa ottelussa Mertaranta-juomapeliä, jossa ottaisi huikan aina, kun Mertsi sanoisi jonkun usein toistamansa sanan. Vaikka minulla onkin melko hyvä viinapää, niin sammuisin varmaan viimeistään toisessa erässä.

Minä en selviäisi edes ensimmäiselle erätauolle asti, kun niinsanotusti vaarallinen entisen neidon ajatus sipaisisi sananmukaisesti sinne ilmiömäisen kuuluisaan reppuun.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Bratislavassa Tsekki hieman yllättäen kylvettää Italiaa lukemin 5-muna
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Tiesinhän mä, että suurin osa suomalaisista tuolla kisoissa on ihan paskoja, mutta en jotenkin arvannut, että brittejäkin vastaan olisi näin nihkeää.
 
Filosofisena kysymyksenä, voiko sentteri olla pois, jos kukaan ei ole koskaan huomannut hänen olemassaoloaan?
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Laura Kivirannan poika ja 3-0.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös