Pe 16.4.2021 Otteluseuranta (Liiga)

• 33 343
  • 648

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Härski laitataklaus ja dumarit ei nää. Mitä helvettiä? Nyt Ilves sai lahjan tuomareilta.
Vähintään yhtä räikeä meni ekassa erässä ohi, joten päivän agendana on ilmeisesti sallia laitataklaukset.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Jotenkin eksoottinen näky kun peliä johtava joukkue pelaa ilman maalivahtia.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Liigan pudotuspelihistorian ylimielisin veto kookoolta. Johtavat peliä ja ottavat tyhjän

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mutta tulee kyllä saatanan jännän puolivälierät.
Musta kyllä tuntuu, että Lukko pistelee Ilveksen poskeensa pureksimatta. Toivottavasti olen väärässä. Ilveksen viimeaikojen pelejä olen muutaman katsonut ja ovat näyttäneet lähinnä tämän päivän kahdelta ensi erältä

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miksi Sport ei ottanut veskaria pois... ei edes yritystä.

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Musta kyllä tuntuu, että Lukko pistelee Ilveksen poskeensa pureksimatta. Toivottavasti olen väärässä. Ilveksen viimeaikojen pelejä olen muutaman katsonut ja ovat näyttäneet lähinnä tämän päivän kahdelta ensi erältä

Karanteenin jälkeiset pelit ovat olleet kieltämättä aivan järkyttäviä, eikä tämä säälipleijarisarjakaan luottamuksia herätä puolivälieriä varten.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Puhdashan tuo.
Jos Berger olisi vetänyt vastaavan taklauksen, niin täällä Ilveksen sekopääryhmän syvin pääty olisi huudellut RATTIJUOPPOA, PAHOINPITELIJÄÄ, HULLUA ja PSYKOPAATTIA noin seitsemän sivun verran.

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Miksi Sport ei ole pelannut koko ottelua näin kuten kolmannessa erässä?
Siks kun Kärpät pelas kaks ekaa erää
No parempi tämä kuin KooKoo:n tilanne hiukka vitttais päästä rinnalle muttei ohi.. paljon mukavampi kun hävitään kuin akat ei jää jossiteltavaa

Suosikkijoukkue
Ilves
Hauskaa, että Ilves lopulta kuitenkin menee jatkoon :D Tekisi mieli kopioida tähän viestejä 0-3 -tilanteessa, mutta en jaksa.

edit: Toki olisi vielä tuplasti hauskempaa, jos tämä vielä kääntyisi KooKoolle. En minä kummankaan puolella ole! Olen hauskuuden puolella.
Kopioi toki minun viestini..

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Peli ohi mies. Peli ohi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy