Vähintään yhtä räikeä meni ekassa erässä ohi, joten päivän agendana on ilmeisesti sallia laitataklaukset.Härski laitataklaus ja dumarit ei nää. Mitä helvettiä? Nyt Ilves sai lahjan tuomareilta.
Vähintään yhtä räikeä meni ekassa erässä ohi, joten päivän agendana on ilmeisesti sallia laitataklaukset.Härski laitataklaus ja dumarit ei nää. Mitä helvettiä? Nyt Ilves sai lahjan tuomareilta.
Pari minsaa vielä.Nää onkin säälipleijarit
Yhtä puhdas kun Bergerin MELKEIN uran lopettava taklaus JOS ei olis tupsukorva hypänny.Puhdashan tuo.
Kun vastustajalle on ollut tulossa jäähy?Koska viimeksi Liigassa johdossa ollut joukkue on ottanut maalivahdin pois?
Ei vaikuta enää siihen kumpi menee jatkoon.Kappas. Viimeinen kymppi lähti käyntiin ja Kärpät on ihan purjeessa
Arvasin, että joku tarttuu tuohon, mutta puhelimella ei jaksanut kirjoittaa pidemmin.Kun vastustajalle on ollut tulossa jäähy?
Musta kyllä tuntuu, että Lukko pistelee Ilveksen poskeensa pureksimatta. Toivottavasti olen väärässä. Ilveksen viimeaikojen pelejä olen muutaman katsonut ja ovat näyttäneet lähinnä tämän päivän kahdelta ensi erältäMutta tulee kyllä saatanan jännän puolivälierät.
Osimoilleen näin.Yhtä puhdas kun Bergerin MELKEIN uran lopettava taklaus JOS ei olis tupsukorva hypänny.
Niin no. Toisaalta mitä voitettavaa?Miksei dufva ottanut tuolle ylivoimalle kassaria pois...mitä hävittävää
Mitä tarkoittaa huutista? En ole viimevuosina ollut ala-asteella, joten en tiedä.:D huutista sulle. Björkqvist vetäisi niin puhtaan laitataklauksen Elorinteeseen ekassa erässä, ja selvisi ilman 2+10.
Musta kyllä tuntuu, että Lukko pistelee Ilveksen poskeensa pureksimatta. Toivottavasti olen väärässä. Ilveksen viimeaikojen pelejä olen muutaman katsonut ja ovat näyttäneet lähinnä tämän päivän kahdelta ensi erältä
Jos Berger olisi vetänyt vastaavan taklauksen, niin täällä Ilveksen sekopääryhmän syvin pääty olisi huudellut RATTIJUOPPOA, PAHOINPITELIJÄÄ, HULLUA ja PSYKOPAATTIA noin seitsemän sivun verran.Puhdashan tuo.
Niin no. Toisaalta mitä voitettavaa?
Siks kun Kärpät pelas kaks ekaa erääMiksi Sport ei ole pelannut koko ottelua näin kuten kolmannessa erässä?
Kopioi toki minun viestini..Hauskaa, että Ilves lopulta kuitenkin menee jatkoon :D Tekisi mieli kopioida tähän viestejä 0-3 -tilanteessa, mutta en jaksa.
edit: Toki olisi vielä tuplasti hauskempaa, jos tämä vielä kääntyisi KooKoolle. En minä kummankaan puolella ole! Olen hauskuuden puolella.
Odotettua vaisumpi oli tässä sarjassa.Eipä Sport kummoista vastusta antanut Kärpille. Odotin enemmän.