Jep. Itse en Bergeriksi tunnistanut, päättelin kuka se voisi olla, joka heittäisi mailansa katsomoon...Näkyi hidastuksissa.
Jep. Itse en Bergeriksi tunnistanut, päättelin kuka se voisi olla, joka heittäisi mailansa katsomoon...Näkyi hidastuksissa.
Nyt oli Kasperilta melko nolo filmi
Oli joo, ei pleijareissa näitä.Nyt oli Kasperilta melko nolo filmi
Kuka sitä nyt seuraa? Korkeintaan kuunnellaan samalla, kun luetaan ja kirjoitellaan jatkoaikaan.Seuraatko peliä ollenkaan?
Ei kai Anttalainen tänään pelaa.Eiköhän sieltä kohta tuomittu rattijuoppo ja pahoinpitelijä vedä jonkun teloitustaklauksen Suomeen kun alkaa kasetti pettämään
Kyllähän se kaatui ihan normaalisti kun taklaus tuli selkään. Jäi vaan makoilemalla keräämään huomiota kun tuomarit ei reagoineetNyt oli Kasperilta melko nolo filmi
On kova fetissi tyhjistä maaleista
Nää onkin säälipleijaritOli joo, ei pleijareissa näitä.
Ala nyt hermostu, kylla KK kusee taman ihan itseVittu mitä paskaa. Selkään saa taklata laidan lähellä, mutta avojäällä ei saa paitaa juuri hipaista.
:D huutista sulle. Björkqvist vetäisi niin puhtaan laitataklauksen Elorinteeseen ekassa erässä, ja selvisi ilman 2+10.Vittu mitä paskaa. Selkään saa taklata laidan lähellä, mutta avojäällä ei saa paitaa juuri hipaista.
Puhdashan tuo.Hienosti menee tuomareilta ohi tuo Parikan taklaus Björkvistiä selkään..
Koska Kärpät pelas kaks ekaa erää.Miksi Sport ei ole pelannut koko ottelua näin kuten kolmannessa erässä?
En minä käsitykseni mukaan ketään muuta KooKoon mahdollisesta häviöstä ole syyttänytkään. Kunhan nyt noiduin tuomaritoimintaa ääneen, koska vitutti.Ala nyt hermostu, kylla KK kusee taman ihan itse
Tuo tekee jo kaksi lahjaa pelkästään kolmannessa erässä: Bergerille täysin aiheeton jäähy ja Parikalle jäi 2+10 antamatta.Härski laitataklaus ja dumarit ei nää. Mitä helvettiä? Nyt Ilves sai lahjan tuomareilta.