BussiKUSKI
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Sport on jotenkin vaisu. Onko heillä itelläkään uskoa?
ei tunnu olevan, samaa katson
Sport on jotenkin vaisu. Onko heillä itelläkään uskoa?
Nojaa, pistekeskiarvon muutos Ruotsalaisen ja Dostalin jälkeen kertoo paljon. Ruotsalaisen maalitajti oli varmaan kovin luokkaa Javanaisen jälkeen, käänsi yksinään pelejä Ilvekselle. Ja Dostal pelasti Myrrän pelikirjan puutteet torjumalla kaiken mahdollisen. Tuohon vielä Välimäki joka oli ihan ylivertainen pelaaja Liigaan, varsinkin kiekollisesti hyökkäyspäässä. Kovia menetyksiä joo, mutta koko kaudella ei pelikirjassa ole ollut mitään järkeä.Lukkoa vastaan tää Ilveksen peruuttelu oli suunniteltua. Nyt olen lukevinani huonosta kunnosta ja pelikirjasta. Kaikenlaista
KooKoo-fanit: Mitä mieltä olette olleet HIFK:sta Kouvolaan siirtyneestä Teemu Engbergistä? Koko kaudella siis.
A oikein, ja jos katsot, niin valmentaako Salo tällä kaudella Ilveksessä?Yritän purkaa viestisi sanomaa, muttei se minulle nyt auennut.
Eli vaihtoehdot:
a) Myrrä on huono valmentaja ja hyvä tsemppari, mutta pelikirjansa paskaa
b) Salo on hyvä tsemppari, mutta pelikirja paskaa?
Loputon jatko. Ei tarvetta ainakaan Tampereella.Miten jatketaan, jos 120min jälkeen ollaan yhteismaaleissa tasatilanteessa? Loputon jatkoaika maalin asti vai rankkarit jossain vaiheessa?
Lukkoa vastaan tää Ilveksen peruuttelu oli suunniteltua. Nyt olen lukevinani huonosta kunnosta ja pelikirjasta. Kaikenlaista
No siellä jos jossain :DLoputon jatko. Ei tarvetta ainakaan Tampereella.
Erittäin positiivinen yllätys. Erittäin hyvä luistelija, kohtuullisen taitava ja yllättävän röyhkeä. Sopii tuohon Ahokkaan pelitapaan erinomaisesti.KooKoo-fanit: Mitä mieltä olette olleet HIFK:sta Kouvolaan siirtyneestä Teemu Engbergistä? Koko kaudella siis.