Pe 16.4.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 32 066
  • 648

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ikävä kyllä Myrrä on todellisuudessa huono valmentaja. Salon aikaan homma pelitti, mutta näyttää siltä, että kaikki huhut Salon pelikirjasta pitivät paikkansa. Varmasti hyvä tsemppari, mutta pelikirja käsittämätöntä paskaa, jos sitä edes on.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jep. Ensin pelataan kovat karsinnat ja Kärpät juhlii nousua liigaan.

Hetken päästä kabinetissa: "No annetaan vaan Pelicansinkin jäädä liigaan"

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös se noin mennyt?
Näin se mun mielestäni meni. En muista oliko siitä jo jotain huhuja kesken karsintojen että noin saattaa tulla käymään..
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olihan toi nyt ihan selviö.
Osuiko se huitaisu osunuyr jalkaan, kun Engberg nosti jalkaansa suojatakseen sivulta tulevaa painetta? Jos osui käteen/mailaan, niin aiheellinen.
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sport heittää kiekon Kärppien paineen jälkeen vastustajan päätyyn vaihtaakseen ja Antero: Ei tule valmista siitäkään
 

Alba

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Packers, Ukraina
Mahtavaa KooKoo! Vaikka Ilveksen puolella on aina vähän sympatiaa, niin hienoa, että saatiin jännättävää.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukkoa vastaan tää Ilveksen peruuttelu oli suunniteltua. Nyt olen lukevinani huonosta kunnosta ja pelikirjasta. Kaikenlaista
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Go KooKoo! Me ollaan ihan lapasia, mutta Kouvolassa halutaan jatkaa viela peleja.
Hienoa etta peli on yhteismaalien osalta tasan, niin ei Ilveslaistenkaan tarvi jannittaa, etta pysyyko johto vai ei ja saa vapautuneesti pelata, kokonaan ilman paineita.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ei ole Sportille mitään asiaa sota-alueelle. Kärpät pelaa omaa maalinedustaa todella tiiviisti.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
KooKoo-fanit: Mitä mieltä olette olleet HIFK:sta Kouvolaan siirtyneestä Teemu Engbergistä? Koko kaudella siis.
 
Ikävä kyllä Myrrä on todellisuudessa huono valmentaja. Salon aikaan homma pelitti, mutta näyttää siltä, että kaikki huhut Salon pelikirjasta pitivät paikkansa. Varmasti hyvä tsemppari, mutta pelikirja käsittämätöntä paskaa, jos sitä edes on.
Yritän purkaa viestisi sanomaa, muttei se minulle nyt auennut.
Eli vaihtoehdot:
a) Myrrä on huono valmentaja ja hyvä tsemppari, mutta pelikirjansa paskaa
b) Salo on hyvä tsemppari, mutta pelikirja paskaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös