Kansankynttilä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Hyvä KooKoo!! Eipä ois ennen uskonut, että sitä on jonain päivänä KooKoon bandwagonissa.
Olihan toi nyt ihan selviö.Et sää ny tosta voi rankkaria viheltää.. No voithan sää. Vitun kiikari..
Näin se mun mielestäni meni. En muista oliko siitä jo jotain huhuja kesken karsintojen että noin saattaa tulla käymään..Jep. Ensin pelataan kovat karsinnat ja Kärpät juhlii nousua liigaan.
Hetken päästä kabinetissa: "No annetaan vaan Pelicansinkin jäädä liigaan"
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös se noin mennyt?
Osuiko se huitaisu osunuyr jalkaan, kun Engberg nosti jalkaansa suojatakseen sivulta tulevaa painetta? Jos osui käteen/mailaan, niin aiheellinen.Olihan toi nyt ihan selviö.
Kilpa-urheilun riemujuhlaa.Näin se mun mielestäni meni. En muista oliko siitä jo jotain huhuja kesken karsintojen että noin saattaa tulla käymään..
Joo. Osuma jalkaan. Aina rankkari.Olihan toi nyt ihan selviö.
Ei ole. Tasatilanteessa mennään jatkoajalle maalista poikki.Eihän näissä ollut mitään vierasmaalisääntöä?
Antsan mukaan pelattiin 2015-2016 paras viidestä sarja Tepsiä vastaan :DSport heittää kiekon Kärppien paineen jälkeen vastustajan päätyyn vaihtaakseen ja Antero: Ei tule valmista siitäkään
Oliko yksin läpi? Oliko rike? Aivan.Joo. Osuma jalkaan. Aina rankkari.
Yritän purkaa viestisi sanomaa, muttei se minulle nyt auennut.Ikävä kyllä Myrrä on todellisuudessa huono valmentaja. Salon aikaan homma pelitti, mutta näyttää siltä, että kaikki huhut Salon pelikirjasta pitivät paikkansa. Varmasti hyvä tsemppari, mutta pelikirja käsittämätöntä paskaa, jos sitä edes on.