Lähinnä ulkopuolinen.Tuleeko muille kiusallinen olo, kun studiossa puhutaan pelaajista lempinimillä. Vessit, pessit, rudit ja lerssit. Arskan kavereita.
Lerssi ja Röv-Arska. Janssonin vanhoja tuttuja luultavasti.
Edit. Komisario Jansson huom.
Lähinnä ulkopuolinen.Tuleeko muille kiusallinen olo, kun studiossa puhutaan pelaajista lempinimillä. Vessit, pessit, rudit ja lerssit. Arskan kavereita.
Tappara fanit itkee Ilves fanit puhuu asiallisesti pelistä. PerinteisestiNäitä otteluseurantoja lukemalla se on käynyt erittäin selväksi.
Kyllä vain, etkö huomannu miten kukaan ei tuostakaan hylätystä maalista rutissut?Ta
Tappara fanit itkee Ilves fanit puhuu asiallisesti pelistä. Perinteisesti
Kuuluu sarjataulukon yläpäässä olevien jengien etuihin. Pitkässä juoksussa nää menee tasan ja mitä näissä tämmösissä pitikään nyt sanoa.Nyt täytyy, ensimmäisen kerran tällä kaudella, sanoa, että SaiPa on hyötynyt tänään tuomareiden vihellyksistä.
Minun mielestäni palstalla on jokunen ihan ilmeinen ilvesläinen trolli, mutta sinulla on toki oikeus tuohon mielipiteeseesi.Ta
Tappara fanit itkee Ilves fanit puhuu asiallisesti pelistä. Perinteisesti
Murkulavippiä sitten joulutauolla.Tappara vetäny tauolla pikkuauton nostotreenejä? Jalat ja kädet hitaalla, luulen kyllä, että otteet paranee vielä. Se on semmonen perkele. Se Tappara.
Nyt hyvittelevät kauden 17 pelejä. Pitkässä tasan tosiaan.Nyt täytyy, ensimmäisen kerran tällä kaudella, sanoa, että SaiPa on hyötynyt tänään tuomareiden vihellyksistä. Luojan kiitos, että Tommi Miettinen ei ole enää KalPan valmentaja. Saimaa olisi tulvinut yli äyräiden kyynelistä, joita Miettinen olisi tuollaisen erän aikana vuodattanut.
Eiköhän toisessa erässä sitten palata normaaliin tuomarityöskentelyyn.
Ihan normaalia Liigaa, että virhe korjataan toisella virheellä.SaiPalle jäähy? Nyt ei kyllä menny oikein.
Ilvesfoorumilta ote säännöistä:Eikös se viimekautinen ollut että veto lähti ennen vihellystä ja lopulta meni maaliin vihellyksen jälkeen?
Kiekko veskarin (olikohan Malek) haltuun seisovana, vihellys & kiekko tippuu, Kerhon kaveri lyö kiekon jäästä maaliin -> maali hyväksyttiin.Eikös se viimekautinen ollut että veto lähti ennen vihellystä ja lopulta meni maaliin vihellyksen jälkeen?
Itse toivon ainakin.Voisikohan tämän Svejkovskyn maalin hylätä jollain perusteella?
Nyt ei taida edes tuomarit pystyä hylkäämään tätäHylätkää nyt tuokin jollain syyllä :D