Ko. pakki taisi olla herra Kuiper.. joka ei välttämättä muutenkaan ihan vakuuttanut, mutta annetaan kaverille aikaa..
Herra oli puolustuspään maestro Konttinen, pisti niinsanotusti vituttamaan!
Ko. pakki taisi olla herra Kuiper.. joka ei välttämättä muutenkaan ihan vakuuttanut, mutta annetaan kaverille aikaa..
Lukon osalta vaikuttaa huonolta tuo alivoimapelin taso, sen pitaisi olla paljon paremmassa kunnossa kun ottaa huomioon millainen jengi on rakennettu. Erittain suuri miinus siita etta ei ollut haluja pelata aiemmin kuin vasta kolmannen eran puolessa valissa ja siita eteenpain.
Taas alkoi Ässät-Lukko niin perinteisesti. Ei viittä minuuttia täynnä kun Kapanen imee kulmasta roiskaistun kiekon längistä sisään. Muutenkin läpi ottelun todella epävarmaa peliä Kimmolta ja mailalla ei näköjään osaa pelata pätkääkään. Huomenna Kilpeläinen vuoro, eiks nii?
....
Jatkoajalla Ässien sähläys jatkui ja Lukolle siunaantui tuhannen taalan paikkoja liukuhihnalta. Vain ihme pelasti Ässät.
Toivottavasti huomiseen peliin ei rahdata Salmista istumaan penkin päähän vaan poika saa käydä ratkaisemassa A:n paikallistaiston.
Ai ai, minä sitten tykkään tyylistä miten Joonas Kemppainen pelaa.
Urheilu on siitä outo ilmiö, että siinä huonompikin voi voittaa...
Ei mulla nyt muuta.
ja viime hetken tasoitusmaalistakin vähintään 50% on Kapasen huonoutta.
Itse pelistä muuten vielä se huomio, että tämä Kuiper ei nyt ainakaan millään muotoa vaikuta sen kaltaiselta pelaajalta joka takalinjoille tarvittaisiin. Nimittäin kuten jo mainittu, fyysisyyttä ei näkynyt lainkaan ja peruspuolustajaksikin homma ei ollut läheskään niin varmaa kuin mitä sen tulisi olla.
Maalivahtipelistä iso miinus! Kapanen juuri niin huono kuin odottaa sopi. Avausmaali menee aivan 100% Kapasen koomailun piikkiin ja viime hetken tasoitusmaalistakin vähintään 50% on Kapasen huonoutta.
Urheilu on siitä outo ilmiö, että siinä huonompikin voi voittaa...
Ei mulla nyt muuta.
Viittaat ilmeisesti siihen Saarelan saamaan 2+2 minuuttiseen, joka tuli ihan aiheesta kun Nordlundin legot menivät. Ihmetyttää kyllä miten tuomarikin on saatu näin epäreiluksi. Ehkä kuitenkin sen Lukon kirin takana oli ihan muut asiat kuin tuomari.Paikkoja siihen ratkaisuun oli riittävästi mutta sitten kun Rönn päästi lukon mukaan alkoi Ässille iskeä paniikki. Mikähän siinä on että näihin ennalta jo kiihkeiksi tiedettyihin matseihin heitellään Rönniä ja Laaksosia tuomitsemaan.
Viittaat ilmeisesti siihen Saarelan saamaan 2+2 minuuttiseen, joka tuli ihan aiheesta kun Nordlundin legot menivät.
Viittaat ilmeisesti siihen Saarelan saamaan 2+2 minuuttiseen, joka tuli ihan aiheesta kun Nordlundin legot menivät. Ihmetyttää kyllä miten tuomarikin on saatu näin epäreiluksi. Ehkä kuitenkin sen Lukon kirin takana oli ihan muut asiat kuin tuomari.
Oli Sprukts kenen leegot meni.
Oikea jäähy, ei mulla muuta...
Ei, kyllä se oli Nordlund..
Itseasiassa viittaan tilanteeseen josta tuli 3-2 maali. Ensin Sammalkangas saa aika epäselvän jäähyn, sitten Rönnin on pakko lähteä hyvittämään ja antaa lukolle vielä omituisemman jäähyn. Sitten taas Toivonen saa normaalissa kamppailutilanteessa ihan psykoottisen oudon jäähyn. 4-3 ylivoimalla Ässäpelaaja saa ensin poikittaista selkään niin että lentää nurin ja sitten vielä mailaa käsille mutta ainoa mitä Toivosen jäähyn jälkeen tapahtuu on lukon maali. Ja sitten taas mennään ottelun loppuun kaikista selvistä kampeista ja poikittaisista huolimatta jäähyttä (pl. tuo Saarelan 2+2).Viittaat ilmeisesti siihen Saarelan saamaan 2+2 minuuttiseen, joka tuli ihan aiheesta kun Nordlundin legot menivät. Ihmetyttää kyllä miten tuomarikin on saatu näin epäreiluksi. Ehkä kuitenkin sen Lukon kirin takana oli ihan muut asiat kuin tuomari.
Gunko kirjoitti:Kentän huonoin oli Rönn.