Pitää nyt hieman kommentoida eilistä peliä.
Ensinnäkin olin todella yllättynyt kummankin joukkueen pelistä verrattuna siihen, että kyseessä oli kauden avausottelu. Yleensä se on ollut välillä aika rämpistä. Nyt näytti heti ekassa erässä, että joukkueet olivat paljon valmiimpia kuin yleensä olen tottunut kauden avauskierroksilla näkemään. Ässien ylivoima oli erittäin hyvä ja olen todella tyytyväinen ykkösnyrkin työskentelyyn ja varsinkin Häppölän luistelutahtoon!! Kokonaisuudessaan hyvä eka erä. Toisessa erässä mentiikin sellaista suvantovaihetta, mutta menneisyydessä se ässien toka erä on ollut erittäin vaikea ja nyt se pysyi kuitenkin koossa. Kolmas erä oli täysin Lukon, mutta kun erää oli jonkin aikaa pelattu ajattelin, että ässät jäädyttää hyvin peliä. Kuitenkin mitä pidemmälle pelissä mentiin niin näkyikin erittäin selvästi muutamalta pelaajalta ihan kuin kunto olisi loppunut. Tämä huolestuttaa ainakin itseäni. Toivottavasti jalka painoi vain tässä ekassa pelissä ja tämä ei ole pysyvää. Mutta jotenkin näytti siltä, että pojilta olisi kunto loppunut kokonaan ja terävissä "lähdöissä" jäätiin Raumalaisille aika helposti.
Ulkomaalaisista sen verran, että Petre oli ihan ok ja Kuiper oli ihan ok lukuunottamatta sitä käsittämätöntä hätäilyä kolmannessa erässä...
Kapanen oli aika epävarma ja tuurikin kävi kyllä monesti meille... Hanskakädellä kyllä osaa hoitaa homman ja mailatyöskentely...... HUH!