Pe 14.10.2022 JYP - Tappara

  • 14 264
  • 332

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Teves. Kertokaa nyt joku Viitaselle että lähettää ton paskan vittuun täältä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ja tämmönen peli piti tulla sit kattoo… No Tevesin maali oli ainakin upea.
 

Coutinho

Jäsen
Jep, törkeä päällekarkaus Tapparan puolustajalta!!!!!!!1111!!!
Korjasin viestiä. Tarkoitin Jurgensia, joka tuli kolmantena. Jäähy Plattille muuten ihan ns. Aiheellinen, mutta kyllä noista voisi tuomari tajuta tasa jäähyt antaa. Varsinkin Jurgens olisi pitänyt pistää tuossa tilanteessa boksiin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Väitän kyllä, että materiaalissakin on pikkunen ero. Toki tässä vaiheessa kautta varmasti toi on oikea arvio. Ekaa etää kuitenkin vietiin pikkusen.
Juu en tuota vakavissani heittanyt, niin ison tyon tehnyt Rautakorpi (ja miksei Nieminenkin) Tapparan eteen vuosien varrella
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli kyllä jännä juttu mitä Ärje kertoi Rönnin sanoneen. Eli on ihan ok, että taklaus osuu leukaan jossei liike kohdistu ylöspäin?
Ei sillä, että vaikea oli tuomita, mutta itse päällikkö on sitä mieltä että tällöin on puhdas taklaus.
Mulle ihan sama miten menee, mutta olen ymmärtänyt säännöt jotenkin toisin aiemmin.
Toivottavasti vai ei Kemelin pelaaminen kostaudu, monesti oireet tulevat jälkijunassa.
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan mielenkiinnosta kyselen arvon tamperelaiset kaatuuko Lehterä yleensä yhtä usein kuin tänään? Vaikutti välillä Lahenramimaiselta meno *hymiö
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Oli kyllä jännä juttu mitä Ärje kertoi Rönnin sanoneen. Eli on ihan ok, että taklaus osuu leukaan jossei liike kohdistu ylöspäin?
Ei sillä, että vaikea oli tuomita, mutta itse päällikkö on sitä mieltä että tällöin on puhdas taklaus.
Mulle ihan sama miten menee, mutta olen ymmärtänyt säännöt jotenkin toisin aiemmin.
Toivottavasti vai ei Kemelin pelaaminen kostaudu, monesti oireet tulevat jälkijunassa.
Outoa. Taklaus ei ole päähän kohdistuva jos se osuu leukaan?
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihan mielenkiinnosta kyselen arvon tamperelaiset kaatuuko Lehterä yleensä yhtä usein kuin tänään? Vaikutti välillä Lahenramimaiselta meno *hymiö
Kaatuilee aika paljon. Vähän janneojasmainen asento, jalat suorana ja taitto lonkista. Olen kiinnittänyt huomiota, että peliasento on yllättävän usein huono. Ja sen 2-3 kertaa pelissä, kun asento on hyvä, tulee syöttö ja sen jälkeen suoristellaan paitaa
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaatuilee aika paljon. Vähän janneojasmainen asento, jalat suorana ja taitto lonkista. Olen kiinnittänyt huomiota, että peliasento on yllättävän usein huono. Ja sen 2-3 kertaa pelissä, kun asento on hyvä, tulee syöttö ja sen jälkeen suoristellaan paitaa
Ei siis lähelläkään Ramin tasoa 1,6 kaatumista/vaihto. Peliasennosta en ymmärrä yhtään mitään, hidas kiihtyvyys ainakin.
Jotenkin vähän näkymätön ja kankea suurimman osan pelistä. Toki peliäly sitten korvaa puutteet. Huikea äijä, no look lähes Jyrkin Välivaaran tasolla.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Oli kyllä tuossa Thomasin niitissä sen Jyväskylä-specialin paikka. Mutta ei tullut tällä kertaa.

Thomasille respect, velttoilu loppunut ja alkanut olemaan jo aika paljon jämerämpää menoa kulmissa.

Kemiläinen palatessaan joutuu 2.pariin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Väitän kyllä, että materiaalissakin on pikkunen ero. Toki tässä vaiheessa kautta varmasti toi on oikea arvio. Ekaa erää kuitenkin vietiin pikkusen.

Kyllä se on ollut Tapola > Rautakorpi samanlaisilla materiaaleillakin, puhtaasti tuloksesta jos puhutaan ja vain valmennuksesta.

Me tiedämme kyllä. Molemmat hienoja miehiä. Jukka vain epäonnekkaampi.

Jukka rakentaa isoja asioita, paljon laajemman kuvan visionääri ja siitä on hänelle ikuisesti kiittäminen. Samaa toivottavasti tekee Jyväskyläänkin. Hieno urheilukaupunki ja Rautis siihen nähden elämäntyönsä ytimessä.
 

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olikos se Metsola jolle meni vastaava maali selän taakse Jyväskylässä jokunen vuosi sitten? Kertoi kiekon hukkuneen mustapaitaista päätykatsomoa vasten. Tänään kävi sitten samalla tavalla?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kauden ensimmäiset vierasmaalit saatiin onneksi tehtyä. Niitä on nyt sitten yhteensä 16 maalia 7 otteluun.
 

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On jotenkin ihailtavaa, että joku on onnistunut oikeasti unohtamaan Ässien mestaruuden ratkaisseen maalin.
Valitettavasti muistan tuonkin, mutta sekoinko sitten edellä mainittuun Kilpeläisen Metsolaan on ihan asiaan kuuluva kysymys. No aivan sama, tänään ei ollut ihan noin ratkaisevaa. Jyväskylän muistin kuitenkin paikkana.
 

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvä matsi Tapparalta, odotettu tasonnosto lupaavan CHL-matsin jälkeen. Ei ketuta tuo lirukaan enää, vaikka tulosvedossa hupivitosen panoksella heitetty 0-4, 0-5. (No, ehkä, sää Savinainen oisit voinu pistää tolpan sijasta sisään siinä edellisessä hyökkäyksessä, ennen lirutilannepurkua :D).

Ei yllätä, että Rauhalan paluu saanut jengin pelaamaan.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kilpeläisen Metsolaan on ihan asiaan kuuluva kysymys. No aivan sama, tänään ei ollut ihan noin ratkaisevaa. Jyväskylän muistin kuitenkin paikkana.

Ei Metsola kyllä mielestäni Jyväskylässä mitään kovin ihmeellistä maalia ole koskaan imaissut. Todennäköisesti muistelet nyt jotain toista veskarin. KalPan Kilpeläinen tosiaan jossain playoff-pelissä imaisi tuollaisen samanlaisen, että sitä saatat muistella. Jonkun pelin Jyväskylässä Metsolaa vastaan JYP kyllä tasoitti 1-4 tilanteesta 4-4:n ja siinä taisi olla vähän korkeaa mailaa ja muuta ihmeellistä maalin katolta pomppinutta kiekkoa mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös