Nyt saat ihmetellä.Jos päättyy jollain muulla numeroin kuin 1-4 niin ihmettelen…
Älä nyt. Illan ainut JyP maalitykki!Teves. Kertokaa nyt joku Viitaselle että lähettää ton paskan vittuun täältä.
Väitän kyllä, että materiaalissakin on pikkunen ero. Toki tässä vaiheessa kautta varmasti toi on oikea arvio. Ekaa erää kuitenkin vietiin pikkusen.Tapola > Rautakorpi
Älä nyt. Illan ainut JyP maalitykki!
Korjasin viestiä. Tarkoitin Jurgensia, joka tuli kolmantena. Jäähy Plattille muuten ihan ns. Aiheellinen, mutta kyllä noista voisi tuomari tajuta tasa jäähyt antaa. Varsinkin Jurgens olisi pitänyt pistää tuossa tilanteessa boksiin.Jep, törkeä päällekarkaus Tapparan puolustajalta!!!!!!!1111!!!
Juu en tuota vakavissani heittanyt, niin ison tyon tehnyt Rautakorpi (ja miksei Nieminenkin) Tapparan eteen vuosien varrellaVäitän kyllä, että materiaalissakin on pikkunen ero. Toki tässä vaiheessa kautta varmasti toi on oikea arvio. Ekaa etää kuitenkin vietiin pikkusen.
Outoa. Taklaus ei ole päähän kohdistuva jos se osuu leukaan?Oli kyllä jännä juttu mitä Ärje kertoi Rönnin sanoneen. Eli on ihan ok, että taklaus osuu leukaan jossei liike kohdistu ylöspäin?
Ei sillä, että vaikea oli tuomita, mutta itse päällikkö on sitä mieltä että tällöin on puhdas taklaus.
Mulle ihan sama miten menee, mutta olen ymmärtänyt säännöt jotenkin toisin aiemmin.
Toivottavasti vai ei Kemelin pelaaminen kostaudu, monesti oireet tulevat jälkijunassa.
Sitä tässä olen ihmetellyt. En tiedä mistä helvetistä se leuka olisi muuten auennut.Outoa. Taklaus ei ole päähän kohdistuva jos se osuu leukaan?
Kaatuilee aika paljon. Vähän janneojasmainen asento, jalat suorana ja taitto lonkista. Olen kiinnittänyt huomiota, että peliasento on yllättävän usein huono. Ja sen 2-3 kertaa pelissä, kun asento on hyvä, tulee syöttö ja sen jälkeen suoristellaan paitaaIhan mielenkiinnosta kyselen arvon tamperelaiset kaatuuko Lehterä yleensä yhtä usein kuin tänään? Vaikutti välillä Lahenramimaiselta meno *hymiö
Ei siis lähelläkään Ramin tasoa 1,6 kaatumista/vaihto. Peliasennosta en ymmärrä yhtään mitään, hidas kiihtyvyys ainakin.Kaatuilee aika paljon. Vähän janneojasmainen asento, jalat suorana ja taitto lonkista. Olen kiinnittänyt huomiota, että peliasento on yllättävän usein huono. Ja sen 2-3 kertaa pelissä, kun asento on hyvä, tulee syöttö ja sen jälkeen suoristellaan paitaa
Väitän kyllä, että materiaalissakin on pikkunen ero. Toki tässä vaiheessa kautta varmasti toi on oikea arvio. Ekaa erää kuitenkin vietiin pikkusen.
Olikos se Metsola jolle meni vastaava maali selän taakse Jyväskylässä jokunen vuosi sitten? Kertoi kiekon hukkuneen mustapaitaista päätykatsomoa vasten. Tänään kävi sitten samalla tavalla?
Olikos se Metsola jolle meni vastaava maali selän taakse Jyväskylässä
Valitettavasti muistan tuonkin, mutta sekoinko sitten edellä mainittuun Kilpeläisen Metsolaan on ihan asiaan kuuluva kysymys. No aivan sama, tänään ei ollut ihan noin ratkaisevaa. Jyväskylän muistin kuitenkin paikkana.On jotenkin ihailtavaa, että joku on onnistunut oikeasti unohtamaan Ässien mestaruuden ratkaisseen maalin.
Kilpeläisen Metsolaan on ihan asiaan kuuluva kysymys. No aivan sama, tänään ei ollut ihan noin ratkaisevaa. Jyväskylän muistin kuitenkin paikkana.