Pe 14.10.2011 HIFK-KalPa

  • 22 789
  • 76

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oikeasti: Mistä aloitetaan peli kun tuomari viheltää pelin poikki videotarkastelua varten? Noissahan peli olisi jatkunut ilman videoita...ja kiekko meni jo toiseen päähän..
Sieltä missä kiekko on vihellyshetkellä, eli KalPan puolustusalueelta tässä tapauksessa. Kiekko meni vasta vihellyksen jälkeen keskialueen puolelle. Todella epäreiluahan tämä oli KalPalle kyllä.

1. Enemmän jäähyjä, perkele, mee kattoo bandya. Siisti peli, monta turhaa jäähyä. Blokkaamiset jos lasketaan niin sitten ehkä, silloin kotijoukkue olisi istunut kauemmin kuin nykäsen matti.
2. Jos kommentoit KalPan peliä epäjääkiekoksi tuohon tyyliin niin katso joku toinenkin peli ennen aivopieruja

1. Minä olen sitä mieltä, että kaikki estämiset ja huitomiset ja koukkaamiset tulisi viheltää pois. Ei vain niitä pahimpia. Tietenkään tuomarit eivät kaikkia aina nää, mutta tämä tulisi olla tavoite.

2. KalPan kiekottelusta keskialueella minulle tuli mieleen lähinnä jalkapallo, jossa pelivälinettä siirretään pelurilta toiselle, kunnes paikka aukeaa. Jääkiekkoa pidän suoraviivaisempana ja vauhdikkaampana lajina, jossa pyritään maalintekoon nopeammin, eikä väsyttämällä vastustajaa pikkuhiljaa. Olen nähnyt vain eilisen ottelun joten kommentoin vain sitä ottelua ja eilen KalPa kiekotteli keskialueella väsymiseen saakka. Kuten jo aiemmin sanoin on ihan sama mitä ulkopuoliset tuollaisesta pelistä valittaa niin kauan, kun omat fanit tykkää ja voittoja tulee.
 

Mace1970

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiekko-Vantaa (Sympatiat Pelsuille)
Yritin olla vaan lukijapuolella, mutta onhan tuohon tuomarityöskentelyyn pakko antaa pieni kommentti.
En väitä, että vihellykset/viheltämättä jättämiset menivät pelissä tasan, mutta jotain tolkkua kommentteihin sentään.
Nopean lukaisun mukaan KalPan kannattajista Willis oli ainoa joka huomasi, että myös jokunen KalPan rike jäi viheltämättä. Sitten esim. nimimerkit dana77, Lexaa, Splendide, tiuke, Herättelijä ja Jani82 eivät näemmä huomanneet KalPalta jääneen rikkeitä viheltämättä pelin aikana ?????????

Kaikkien kommentit tervetulleita, mutta........ottaa silmän käteen ja katsoo.

HIFK vei peliä, mutta KalPa teki maalit. Tämä on maalinteko peli ja se voitaa kumpi tekee enemmän. Ei muuta kun uutta matoa koukkuun ja onnittelun Kuopioon voitosta.

UGH, olen puhunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös