Luehan koko viesti..
Eikös tuo Rautiainen loukkaantunut tilanteessa missä kamppaili vastustajan kanssa ja ajautui laitaa päin? Ei siis liity mitenkään tähän ketjuun.
Luehan koko viesti..
Näkyi Rautiaisen kävely olevan keppien varassa..
Bonsaksen teloi ensin, sitten teloi Tyrsky. Konteksti on hyvä ymmärtää. Turha teko silti Kuusela kohtaan. Ei hyväksyttävä.
Eikös tuo Rautiainen loukkaantunut tilanteessa missä kamppaili vastustajan kanssa ja ajautui laitaa päin? Ei siis liity mitenkään tähän ketjuun.
Bonsaksen teloi Rautiaisen, Tyrsky kävi tämän kimppuun.. Tunteet tapissa, teloi Kuuselan.
Rautiainen loukkaantui kulmassa törmättyään laitaan. Bonsaksenin ja Tyrväisen teot nyt ovat kaksi täysin eri tilannetta. Kirjoitin jo toiseen ketjuun, että ihan sama kun vertaisi pelitilanteessa tapahtuvaa korkeaa mailaa Mcsorleyn päähän lyöntiin. Konteksti.
Ootko tosissasi? Kuusela ei pysynyt pystyssä tuon jälkeen. En sitten tiedä onko Kuuselan aivot heilahtaneet olkapäässä.Olen kelaillut kyseisen gif:n kymmeniä kertoja, mutta milläköhän mittarilla katsottuna osuma tulee päähän? Todennäköisesti sohaisen paskakasaa, kun sanon hipaisun osuneen hartia/olkapääseudulle ennemmin kuin päähän.
Herätys nyt vittu! Rautiainen loukkaantui kamppaillessaan Teemu Aallon kanssa. Bonsaksenilla ei ollut ko. epäonnisen sattuman kanssa mitään tekemistä.Bonsaksen teloi Rautiaisen, Tyrsky kävi tämän kimppuun.. Tunteet tapissa, teloi Kuuselan.
Höpö höpö. Rautiainen makasi kulmassa, kun Bonsaksen taklasi Mustosta. Mustonen jäi pitelemään kasvojaan ja Tyrväinen tuli Bonsaksenin selän takaa kaataen tämän jäähän ja lyöden silmäkulman auki. Tällä välin Rautiainen konkkasi mailaansa tukien vaihtoon.Bonsaksen teloi Rautiaisen, Tyrsky kävi tämän kimppuun.. Tunteet tapissa, teloi Kuuselan.
Olen kelaillut kyseisen gif:n kymmeniä kertoja, mutta milläköhän mittarilla katsottuna osuma tulee päähän? Todennäköisesti sohaisen paskakasaa, kun sanon hipaisun osuneen hartia/olkapääseudulle ennemmin kuin päähän. Se on taas täysin eri asia kuuluuko nuo peliin vai ei. Mun mielestä ei. Sanotaan se nyt vielä tähän, että tällä kaudella liigassa on ollut paljon räikeimpiä sekä törkeimpiä päähänkohdistuneita osumia kuin tämä. Mm. Luttisen toilailuit nimenomaan Ilvestä vastaan. Aikaisemmalla historialla ja Kuuselan loukkaantumisesta? johtuen +5 peliä ainakin.
Sinä olet kyllä katsonut ihan eri peliä kuin minä.
Pitääkö sitä ehdoin tahdoin vetää kaverin ja koko liigan yksi tärkeimmistä pelaajista "klesoksi" ?
Sorry. Muistin nyt että pitää olla kusta päässä vastustajaa vahingoittaakseen. Syy-seuraus.Mitäs se mulle kuuluu miten tilanteen koen. Olikos tämä keskustelupalsta? Ehkä Mouhijärvellä ei haeta syy-yhteyksiä..
Ok. Pää ei retkahda = ei osu päähän.Sehän tässä on, kun se ei kolahtanut ainakaan Tyrväiseen. YouTube täynnä päähän tulleita osumia, josta voit kelailla miten pää retkahtaa kun osuu päähän.
Kerrohan, mikä siihen päähän sitten osuu?Sehän tässä on, kun se ei kolahtanut ainakaan Tyrväiseen. YouTube täynnä päähän tulleita osumia, josta voit kelailla miten pää retkahtaa kun osuu päähän.
Kuusela näytti kyllä tällin jälkeen siltä, että olisi vähän taju kankaalla.Kiitos! Olen hokenut nyt kolmessa ketjussa, että osuuko tuo muka oikeasti päähän! Enemmänkin tuo näyttää osuvan solisluun kohdalle tuo taklaus. En yritä edelleenkään puolustella Tyrväistä, mutta tuo ei kyllä päähän osu tuo taklaus. Kuuselan pää ei tee mitään liikettä taklauksesta. Silti TODELLA turha taklaus Tyrväiseltä.
Kuusela näytti kyllä tällin jälkeen siltä, että olisi vähän taju kankaalla.
Ok. Oirekuva on tosin sellainen, etten tajua miten voit edes väittää moista. Oletin, että sulla olisi ollut joku teoria siitä, miksi Kuusela oli täysin sekaisin osuman jälkeen, mutta ei kai sitten.Sitähän tässä ollaan yritetty selittää, että ei mikään. Ilmeisen huonolla menestyksellä tosin.