Siinäpä se!
Voitto kotiin (ja oma tulosvetokin). Laineen loukkantuminen jäi väliin, pojan karkkipussi nimittäin levisi areenan betoniportaille justiin kun toisessa päässä laidassa paukahti ja siinä se sitten pisti iskää konttimaan ja poimimaan joka ikinen karkki takaisin pussiin. Ei ne lapset paljon kunnioita vanhempiaan enää...
Sepä se. Itse ottelusta sanoisin näin: Sportilla todella hyvä liike alusta asti, oikein näkyi katsomoon asti että tänään per..le otetaan ne kaksi pistettä mitä on jaossa. Hokki sen sijaan, pieni pettymys, näytti siltä että ne oli vähän odottavin mielin, mitähän Sport tänä iltana keksii? Eikä niiden paljon kehuttu liike (Jatkoajan otteluraporteista luettuna) tänään mitenkään pistänyt silmiin. Ehkä Sportin ohjauspeli vähän sotki, kenties?
MacNeil, on se kyllä aika äijä! Ehkei paras peli (pisteiden valossa) tähän asti, mutta useimmiten oikealla paikalla, oikealla hetkellä. Ja sitten nämä Hokin "kovikset", Uitot ja Heikkiset, oikein nauratti kun ne molemmat kerran pelin aikana "uskalsivat" taklata jopa punainen #22. Sitten niitä nauratti vaihtoaitiossa ja puhuttin poikien kanssa siitä että "Näittekö? Mä ajelin sitä!"
Minun silmissä Heikkinen on yliarvostettu, ja jopa paljonkin. Tänään(kään) ei erottunut ollenkaan ja siitäkö olisi jopa mahdotonta päästä ohi yks vastaan yks?? Pisteetkin kovan työn takana kun vastustaja on vähän kovempi kaliiperi. Ehkä sillä oli kumminkin perhosia vatsan pohjalla kun Red Army (loistava kannustus tänä iltana, kuten aina, Kiitoksia?) seurasi joka potkua?
Näyttä pakkien loppuvan kesken tätä vauhtia. Toivottavasti Manner ja muut taustahenkilöt löytävät joku sopiva jätkä, ja mieluiten ennen ensi perjantain peli.
No niin, eikun muut jatkamaan, taidan korkata kylmän Koffin.