Pe 11.11.2016 Tappara - Ilves

  • 10 621
  • 82

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaa, luinkin näköjään kommenttisi väärin ja ajattelin että tarkoiti muuta. Näin voi olla joo. Mutta oma ymmärrykseni, joka toki perustuu vain omaan kokemukseen jostain junnupelistä, tuomari ei tuossa voi enää muuttaa päätöstään, kun oli jo viheltänyt pelin poikki kiekon ollessa maalivahdilla.
Kannattaa muistaa, että kentällä on muitakin tuomareita. Jos yksi ei näe kiekkoa, ja viheltää pelin poikki, voi toinen kertoa, että "se ylitti viivan ennen vihellystä, mä näin." Silloin oikeastaan millään, mitä tapahtuu viivan ylityksen jälkeen, ei ole merkitystä: Tuomari voi viheltää pelin poikki millisekunnin viivan ylityksen jälkeen tai kymmenen sekunnin päästä. Maali hyväksytään.

Vaikka sääntöjen mukaan ei videotuomarilta saa kysyä, niin ei-videotuomarilta saa...
 

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitäs helevettiä. Täällä jo neljättä sivua juttua paikallisesta. Hyvä hyvä, lisää tätä. Itse en eilen nähnyt kuin toisen erän joten paha ottaa kamalasti kantaa. Toi Tapparan eka maali aiheuttanut kovasti puhetta, mun mielipide on se, et ihan ok tuomio näin. Jollekin kuitenkin olisi tullut Jorma ottaan. Mut ilmeisesti oli parasta paikallista aikoihin. Toivottavasti saadaan kunnon väännöt sorsapuistoon. Ihmeen hyvin me rimpuillaan taas tälläkin joukkueella, ei ne aina ole ne nimet selässä kaikki kaikessa. Ylpeä olen meirän pojista.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kannattaa muistaa, että kentällä on muitakin tuomareita. Jos yksi ei näe kiekkoa, ja viheltää pelin poikki, voi toinen kertoa, että "se ylitti viivan ennen vihellystä, mä näin."

Pitää myös muistaa, ettei tässä tilanteessa ollut muut tuomarit lähelläkään tilannetta. Mutta edelleen, not the point. Ihan ok se mielestäni oli silti, että hyväksyttiin.
 

Wire

Jäsen
Sovitaanko että runkosarjan lopussa Ilvekselle lisätään 2p ja Tapparalta vähennetään 2p. Sit katsotaan vaikuttiko sijoituksiin, jos vaikutti niin huudetaan oikeusmurhaa koko porukka?
 

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sovitaanko että runkosarjan lopussa Ilvekselle lisätään 2p ja Tapparalta vähennetään 2p. Sit katsotaan vaikuttiko sijoituksiin, jos vaikutti niin huudetaan oikeusmurhaa koko porukka?

Tehdään näin. Mut pitää muistaa et tunteella tässä monesti eletään ja varsinkin tappion hetkellä noi jää kalvamaan ketä vain. Ei niitä kukaan enää viikonpäästä muista. Harva edes enää tämän päivän jälkeen kun kiekko taas jäähän putoaa.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tässä yksi näkemys asiaan. Yle.fi kertoilee seuraavaa:
Yle.fi kirjoitti:
Toisen erän kavennusmaalissa tuomari oli hätäinen vihellyksensä kanssa. Erotuomarijohtaja Jyri Rönn kuvasi tuoreeltaan, että pelikello kävi vielä kun Henrik Haapalan matkaan lähettämä kiekko lirui Hannu Toivosen suojista maaliin.
 

Kaivanto

Jäsen
Matsi Ruudusta: Huippuhetket: Tappara - Ilves | Ruutu

Ajassa 2.00 nähdään, miten maalinedustalla kaatuvan Lajusen ahteri osuu jäähän ja pilli soi välittömästi sen jälkeen.

Hidastuksessa ajassa 2.16 ei ole ääntä, mutta Lajusen perseen ja maalin liruvan kiekon liikkeitä tarkkailemalla näkee, että kiekko ehti maaliin juuri ennen kuin peli oli poikki.

Hienosti vihelletty tuomareilta, niin kuin yleensä, ja ihmiset nolaavat itseään internetissä, niin kuin yleensä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös