Pe 11.10.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 23 991
  • 400

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Hitto että on Aittokallio yllättänyt meikäläisen täysin. Eleetöntä työskentelyä illasta toiseen.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Että jos haluat jonkun tyypin pois telkkaristasi niin vaihda kanavaa.

Mielenkiintoinen näkökulma tässä tilanteessa.

Väännetäs rautalankaa toiseen suuntaan: katsot suosikkijoukkueesi X peliä telkkarista. Sinua vituttaa pelaaja Y, vaihdatko kanavaa siinä vaiheessa?

Eli jos minua vituttaa yksi ukko isossa showssa, miksi vaihtaisin kanavaa?

Sinä saat tehdä niin, ei siinä. Kivet sille!
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielenkiintoinen näkökulma tässä tilanteessa.

Väännetäs rautalankaa toiseen suuntaan: katsot suosikkijoukkueesi X peliä telkkarista. Sinua vituttaa pelaaja Y, vaihdatko kanavaa siinä vaiheessa?

Eli jos minua vituttaa yksi ukko isossa showssa, miksi vaihtaisin kanavaa?

Sinä saat tehdä niin, ei siinä. Kivet sille!

Niin tai vaihtaa vain kaukaloäänet päälle valikosta. Ei tarvitse vituttaa ja saa katsoa peliä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielenkiintoinen näkökulma tässä tilanteessa.

Väännetäs rautalankaa toiseen suuntaan: katsot suosikkijoukkueesi X peliä telkkarista. Sinua vituttaa pelaaja Y, vaihdatko kanavaa siinä vaiheessa?

Eli jos minua vituttaa yksi ukko isossa showssa, miksi vaihtaisin kanavaa?

Sinä saat tehdä niin, ei siinä. Kivet sille!
Onko sun pakko kattoo erätauolla? Pistä mutelle tai lue vaikka jatkoaikaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Väännetäs rautalankaa toiseen suuntaan: katsot suosikkijoukkueesi X peliä telkkarista. Sinua vituttaa pelaaja Y, vaihdatko kanavaa siinä vaiheessa?
En, koska se on suosikkijoukkueeni peli. Ei yksittäisen pelaajan peli.

Eli jos minua vituttaa yksi ukko isossa showssa, miksi vaihtaisin kanavaa?
Ajattelin että tuo Nystenin olemassaolo häiritsisi niin paljon että helpottaisi jos vaihtaa kanavaa.

Sinä saat tehdä niin, ei siinä.
En yleensä katso ohjelmia jotka ärsyttää.

Kivet sille!
Olet näköjään oppinut uuden jutun.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei vittu Tappara. Ei kai siä oo noussu kusi päähän...? Tai sitten kattellaan jo huamiseen näädänmettästykseen. Ei näytä hyvältä...
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tappara höntsäilee pari erää ja tekee tarvittavat maalit kolmannessa. Ja sitten mua vituttaa taas kuin pientä oravaa. Ps. Aittokallio on ollut toistaiseksi erittäin positiivinen yllätys tuolla Ässien maalilla alkukaudesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös