Eikös se ollu ysikutonen ja kuuttasataa?"SIELTÄ TULEE SAAB YSISATANEN AINAKIN KOLMEA SATAA"
No, Nyholm just totes, että lukemilla on perusteet. Ei oo ihan Kummeli-meininkiä.
Puljun ranari siis 123 km/h.
Eikös se ollu ysikutonen ja kuuttasataa?"SIELTÄ TULEE SAAB YSISATANEN AINAKIN KOLMEA SATAA"
No, Nyholm just totes, että lukemilla on perusteet. Ei oo ihan Kummeli-meininkiä.
Puljun ranari siis 123 km/h.
Niimpä. Ne ei vaan oo ymmärtäny reenata painotetuilla kiakoilla ja raskaalla lavalla niinku br #79. Tänäpänä kun niin tehtäs niin siinä lähtis Rinteet ja Raskit ruikuttaan elämän kovuutta.Kyllä nämä menneiden vuosien urheilijat ovat selkeästi nykyisiä pullamössösukupolven tähtiä parempia.
Mulla tuli telkkarin mukana sellainen kaukosäädin ja sillä voi vaihtaa kanavaa jos joku siellä ruudussa häiritsee.Helvetti tämä Nyholm voi olla raskas tyyppi kivineen ja Arskan fani-poikuuksineen.
Suksi vittuun mun TV:stä!
Helvetti tämä Nyholm voi olla raskas tyyppi kivineen ja Arskan fani-poikuuksineen.
Suksi vittuun mun TV:stä!
Mulla tuli telkkarin mukana sellainen kaukosäädin ja sillä voi vaihtaa kanavaa jos joku siellä ruudussa häiritsee.
Mutta mitä jos on Matin ja meidän monien kaltainen setämies...?Mulla tuli telkkarin mukana sellainen kaukosäädin ja sillä voi vaihtaa kanavaa jos joku siellä ruudussa häiritsee.
Että jos haluat jonkun tyypin pois telkkaristasi niin vaihda kanavaa.Kivet sille! Mutta miten ihmeessä se lainaamasi tekstiin liittyi?
Mitä siellä kävi?KooKoo tuomarivirheen seurauksena tasoihin
Kookoo pelaaja kompuroi itse kun luistin tökkäsi jäähän eikä Ilves pelaaja edes osunut. Tästä viiskolmonen ja maaliMitä siellä kävi?
Kookoo pelaaja kompuroi itse kun luistin tökkäsi jäähän eikä Ilves pelaaja edes osunut. Tästä viiskolmonen ja maali