Hecquefeuille
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ari-Pekka, Pantse
Ihmeen paljon sai Blood roikkua mukana ilman vihellystä.
Että jos haluat jonkun tyypin pois telkkaristasi niin vaihda kanavaa.
Mielenkiintoinen näkökulma tässä tilanteessa.
Väännetäs rautalankaa toiseen suuntaan: katsot suosikkijoukkueesi X peliä telkkarista. Sinua vituttaa pelaaja Y, vaihdatko kanavaa siinä vaiheessa?
Eli jos minua vituttaa yksi ukko isossa showssa, miksi vaihtaisin kanavaa?
Sinä saat tehdä niin, ei siinä. Kivet sille!
Onko sun pakko kattoo erätauolla? Pistä mutelle tai lue vaikka jatkoaikaa.Mielenkiintoinen näkökulma tässä tilanteessa.
Väännetäs rautalankaa toiseen suuntaan: katsot suosikkijoukkueesi X peliä telkkarista. Sinua vituttaa pelaaja Y, vaihdatko kanavaa siinä vaiheessa?
Eli jos minua vituttaa yksi ukko isossa showssa, miksi vaihtaisin kanavaa?
Sinä saat tehdä niin, ei siinä. Kivet sille!
Onko sun pakko kattoo erätauolla? Pistä mutelle tai lue vaikka jatkoaikaa.
En, koska se on suosikkijoukkueeni peli. Ei yksittäisen pelaajan peli.Väännetäs rautalankaa toiseen suuntaan: katsot suosikkijoukkueesi X peliä telkkarista. Sinua vituttaa pelaaja Y, vaihdatko kanavaa siinä vaiheessa?
Ajattelin että tuo Nystenin olemassaolo häiritsisi niin paljon että helpottaisi jos vaihtaa kanavaa.Eli jos minua vituttaa yksi ukko isossa showssa, miksi vaihtaisin kanavaa?
En yleensä katso ohjelmia jotka ärsyttää.Sinä saat tehdä niin, ei siinä.
Olet näköjään oppinut uuden jutun.Kivet sille!
No sitten sulla on kyllä paska tilanne. Sori ei pysty auttamaan.On. Siellä on mun iki-lemppari Kallio.
Joskus kun Liigaan saataisiin kunnon tuomarit? Ilves dominoisiKooKoo tuomarivirheen seurauksena tasoihin
Juu ei saa Pulju läpiajoista millään sisään...Kamoon Pulju. Sen yhden sylinterin täytyy toimia!