Pe 11.10.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 23 995
  • 400

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mulle ei Kallio oo päässy ihon alle ja on parhaimmillaan, kun heittäytyy entisen pelaajan tunnetila-moodiin.

Mutta jumalauta on ohkasella pelikirjalla liikkeellä analyyseissään. Lisäarvo-Pirjo Trophy-ehdokkuus alkaa olla lähellä.
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Hitto miten turhauttavaa, kun Jukurit luo tilannetta tilanteen perään ja jopa hallitsee tapahtumia, mutta ei vaan tule maalia, ja sitten vielä Raju imuroi Puljun ripuliranteen... No, ehkä se palkinto tulee jos meininki jatkuu samanlaisena.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä nämä menneiden vuosien urheilijat ovat selkeästi nykyisiä pullamössösukupolven tähtiä parempia.
Niimpä. Ne ei vaan oo ymmärtäny reenata painotetuilla kiakoilla ja raskaalla lavalla niinku br #79. Tänäpänä kun niin tehtäs niin siinä lähtis Rinteet ja Raskit ruikuttaan elämän kovuutta.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Helvetti tämä Nyholm voi olla raskas tyyppi kivineen ja Arskan fani-poikuuksineen.

Suksi vittuun mun TV:stä!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Helvetti tämä Nyholm voi olla raskas tyyppi kivineen ja Arskan fani-poikuuksineen.

Suksi vittuun mun TV:stä!
Mulla tuli telkkarin mukana sellainen kaukosäädin ja sillä voi vaihtaa kanavaa jos joku siellä ruudussa häiritsee.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Helvetti tämä Nyholm voi olla raskas tyyppi kivineen ja Arskan fani-poikuuksineen.

Suksi vittuun mun TV:stä!

Ei ihan täysin osu munkaan napakymppiin.

Mutta tuohan on semisti roolihahmo. Tai muokattu tätä ohjelmaformaattia varten. Halutaan välttää turhaa kurtistelua ja hassutella. Kai se sitten uppoo johonkin ryhmään, massaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla tuli telkkarin mukana sellainen kaukosäädin ja sillä voi vaihtaa kanavaa jos joku siellä ruudussa häiritsee.
Mutta mitä jos on Matin ja meidän monien kaltainen setämies...?



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös