Patrik Moisio – Perkaajan kotiinpaluu

  • 220 694
  • 724

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Kyllähän Moisio oli tänään hyvä. Toki muut oli paskoja, mutta se on toinen tarina se.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Moisiolta oikein mainio peli tänään. Omat hommat hoitui ja se taklaus, josta Järvinen kilahti oli todella kova ja puhdas. Olisi tosin voinut itse käydä hakemassa Järvisen, mutta Jonne taisi vaan ehtiä ensin.
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
En todellakaan kuulu Moision faniklubiin mutta perkele kädetön idiootti on pelannut ihan hyvin jo puolitoista erää.
Toki luulen että Salo olisi vetänyt paremmin,
 

Arts

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, TUTO-Hockey
Olin itse paikalla katsomassa tuota Blues matsia ja tein saman huomion. Moisio oli mielestäni kentällä yllättävän viisas ja teki oikeita ratkaisuja. Kiinnitin muuten alkulämmittelyssä huomiota kaverin rannelaukaukseen, joka oli kohtalaisen räväkkä ja vauhdikas. Mikäli herra jatkaa samanlaisia otteita, niin näen kaverin kyllä mielelläni kentällä.
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin itse paikalla katsomassa tuota Blues matsia ja tein saman huomion. Moisio oli mielestäni kentällä yllättävän viisas ja teki oikeita ratkaisuja.
Minäkin olin seuraamassa paikan päällä Blues -matsia ja siinä komppaan kyllä sinua, että Moisio vältti siinä ottelussa ylilyönnit ja turhat rangaistukset. Onko tämä sitten viisautta? Ehkä se on.

Se on päivänselvää, että valmennusjohto on käynyt hänen kanssaan tarkkaan läpi, millä edellytyksillä Moision on mahdollista saada edes rajallinen määrä peliaikaa joukkueessa. Ylilyönnit pitää ehdottomasti välttää. Kukaan ei enää tosissaan usko ns. pelotevaikutukseen, jos sitä tämän pelimiehen kohdalla koskaan on ollutkaan.

Moision avut on totaalisen täysin kiekottomassa pelaamisessa. Käsiä ei ole mutta kukaan ei häneltä niitä odotakaan. Laukaus on yksi joukkueen heikommista. Näillä spekseillä ei kovin pitkälle ponnisteta.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
"Patiiiii! Me ei voiteta ilman sua. Voitko tulla kokoonpanoon?"
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Patiiiii! Me ei voiteta ilman sua. Voitko tulla kokoonpanoon?"

Jos sä osaisit olla objektiivinen olisi tämä keskustelu paljon enemmän vakavasti otettavaa. Just sayin'.

Hyvä homma että pelaa tänään. Eilen ei pystytty esim. taklauksiin vastaamaan. Mitään muutahan Moisio ei tuonne kyllä tuo, mutta eilisen jälkeen edes niitä on jonkun tuotava.
 

Ralph

Jäsen
Haistan Moision maalin tänään.
Moisio ei tee itse maaleja. Tälläkin kaudella on ollut lukuisia tilanteita, joissa oikeasti Moisio olisi tehnyt maalin, mutta on vaihdettu muille. Muistaakseni syy oli se, että muutkin saisivat onnistumisia välillä.

Joten veikkaan, että tekee maalin, mutta merkitään Jonne Virtaselle.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Moisio tuli hommaamaan TPS:in takaisin voittojen tielle. Taitaa saada jälleen palkkioksi ja kiitokseksi katsomo komennuksen seuraavaan peliin.
Oli muuten tänään kentän parhaita taas.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sinänsä mielenkiintoista, että mun mielestä Moisio ohjasi sen Tikkasen vedon maalin edestä sisään. Olisko se jo toinen maali joka Moisiolta viedään tänä syksynä?
 
Toivottavasti valmennus tajuaa, että kaikkien on pelattava tasaisesti alle 8 minuuttia ja lauottava kerran kohti vastustajan maalia. Alkuverryttelyn maaleja ei lasketa.
Siten kentällä on tarpeeksi parhaita pelaajia, joten voitto on varma sekä suurinumeroinen.

Kyllä Turkuhallin katsomo on minunkin mielestäni väärä paikka Patrik Moisiolle, sillä joku muukin katsomo kelpaisi kyllä.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Sinänsä mielenkiintoista, että mun mielestä Moisio ohjasi sen Tikkasen vedon maalin edestä sisään. Olisko se jo toinen maali joka Moisiolta viedään tänä syksynä?
Ei osunu ohjauksellaan. Istun siinä maalin takana ja melko varmana voin sanoa, että maali merkattiin tälläkin kertaa oikeelle pelaajalle.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Ei osunu ohjauksellaan. Istun siinä maalin takana ja melko varmana voin sanoa, että maali merkattiin tälläkin kertaa oikeelle pelaajalle.
Mun mielestä osui aika selvästi, muutti karvan verran suuntaa. Molarikin ihan pihalla tämän ohjurin johdosta. Moisiolla siis 2 maalia. Uskon, että ei mene montaa peliä enään, kun Moisio tekee niin selvän maalin että tuomaritkaan ei vaan yksinkertaisesti voi merkata eri kaverille.
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Patista täytyy sanoa, että hän on todellisesti yllättänyt minut jäähyttömällä pelaamisellaan. Missä ovat ne kaikki järjettömät ylilyönnit, joita olemme aiemmin tottuneet häneltä näkemään? Haluaisin tietää, millaisen keskustelun Selin ja kumppanit ovat hänen kanssaan käyneet, sillä eihän tämä ole Patin normaalia pelaamista lainkaan. Edelleen sopii myös kysyä, miksi Elias Karvonen tai Niklas Salo ei pelaa hänen paikallaan.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Edelleen sopii myös kysyä, miksi Elias Karvonen tai Niklas Salo ei pelaa hänen paikallaan.
Koska voittaminen on tutkimusten mukaan kivempaa kuin häviäminen.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Taas tuntuu siltä että Perkaajasta olisi enemmän iloa betonisaappaat jalassa Aurajoen pohjassa kuin kentällä.
 

Tacs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään pari riskirajoilla ollutta taklausta ja yksi huitaisu vastustajan naamaan, ei jatkoon.

Mielestäni täysi turhake joukkuueessa. Itse näkisin paljon mielummin esimerkiksi Karvosen Moision paikalla.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Ihan hyvä peli Moisiolta tänäänkin. Muutama kova pommi ja niistä momentumia meille. On hyödyllinen pelaaja etenkin silloin, kun on tiedossa fyysinen peli, kuten tänään. Tuolla jääajalla ehjä suoritus koko nelosketjulta tänään.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Mä oon ihan samaa mieltä kuin Rosvosektori. Kiekollista peliä on turha odottaa ja pitkissä oman pään pyörityksissä maltti ei kestä, mutta kyllä Moisio tiettyä rouheutta tuo rosteriin. On pelannut mielestäni kurinalaisemmin ja maltillisemmin viime aikoina. Tämän päivän korkea maila oli puhtaasti huonoa tuuria (vastustaja vaikutti osaltaan tapahtuneeseen), siihen on turha tarttua, olisi voinut tapahtua kenelle vaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tässä ketjussa kovin hehkutettu Moisio oli tänään pientä poikaa. Miksi näin? Nyt olisi ollut mahtava tilaisuus ottaa niitä himoitsemiaan päänahkoja. Kentällä oli SBA, Gratton, Viitanen ja kumppanit. Oliko kielletty koska perhepeli vai menikö yksinkertaisesti paskat housuun?
 

Lucic

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä ketjussa kovin hehkutettu Moisio oli tänään pientä poikaa. Miksi näin? Nyt olisi ollut mahtava tilaisuus ottaa niitä himoitsemiaan päänahkoja. Kentällä oli SBA, Gratton, Viitanen ja kumppanit. Oliko kielletty koska perhepeli vai menikö yksinkertaisesti paskat housuun?
Meni paskat housuun. Näkihän sen Turkuun asti.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
SBA, Gratton, Viitanen ja kumppanit pelkäsivät. Viimeiseen erään Pati ei päässytkään kentälle, koska valmentaja pelkäsi että hän pistäisi jonkun edellä mainituista fossiiliksi jään pintaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös