Onko joku erimieltä siittä, että Moisio oli tänään TPS:n ylivoimaisesti paras pelaaja?
Kyllä, 2x18min ajan oli perhana suorastaan koko kentän paras pelaaja.
Onko joku erimieltä siittä, että Moisio oli tänään TPS:n ylivoimaisesti paras pelaaja?
Minäkin olin seuraamassa paikan päällä Blues -matsia ja siinä komppaan kyllä sinua, että Moisio vältti siinä ottelussa ylilyönnit ja turhat rangaistukset. Onko tämä sitten viisautta? Ehkä se on.Olin itse paikalla katsomassa tuota Blues matsia ja tein saman huomion. Moisio oli mielestäni kentällä yllättävän viisas ja teki oikeita ratkaisuja.
"Patiiiii! Me ei voiteta ilman sua. Voitko tulla kokoonpanoon?"
"Patiiiii! Me ei voiteta ilman sua. Voitko tulla kokoonpanoon?"
Moisio ei tee itse maaleja. Tälläkin kaudella on ollut lukuisia tilanteita, joissa oikeasti Moisio olisi tehnyt maalin, mutta on vaihdettu muille. Muistaakseni syy oli se, että muutkin saisivat onnistumisia välillä.Haistan Moision maalin tänään.
Ei osunu ohjauksellaan. Istun siinä maalin takana ja melko varmana voin sanoa, että maali merkattiin tälläkin kertaa oikeelle pelaajalle.Sinänsä mielenkiintoista, että mun mielestä Moisio ohjasi sen Tikkasen vedon maalin edestä sisään. Olisko se jo toinen maali joka Moisiolta viedään tänä syksynä?
Mun mielestä osui aika selvästi, muutti karvan verran suuntaa. Molarikin ihan pihalla tämän ohjurin johdosta. Moisiolla siis 2 maalia. Uskon, että ei mene montaa peliä enään, kun Moisio tekee niin selvän maalin että tuomaritkaan ei vaan yksinkertaisesti voi merkata eri kaverille.Ei osunu ohjauksellaan. Istun siinä maalin takana ja melko varmana voin sanoa, että maali merkattiin tälläkin kertaa oikeelle pelaajalle.
Koska voittaminen on tutkimusten mukaan kivempaa kuin häviäminen.Edelleen sopii myös kysyä, miksi Elias Karvonen tai Niklas Salo ei pelaa hänen paikallaan.
Meni paskat housuun. Näkihän sen Turkuun asti.Tässä ketjussa kovin hehkutettu Moisio oli tänään pientä poikaa. Miksi näin? Nyt olisi ollut mahtava tilaisuus ottaa niitä himoitsemiaan päänahkoja. Kentällä oli SBA, Gratton, Viitanen ja kumppanit. Oliko kielletty koska perhepeli vai menikö yksinkertaisesti paskat housuun?
Meni paskat housuun. Näkihän sen Turkuun asti.
Viimeiseen erään Pati ei päässytkään kentälle...