Tänään Pati tekee Gordie Howe hat trick:in mun synttäreiden kunniaks!
Ei muuten ollut Moision Gordie Howe Hat Trick kaukana - ei jäänyt puuttumaan kuin maali ja syöttö!
Täällä noin 99% kirjoittajista on valmis lynkkaamaan Moision ja lähettämään hänet alimpaan helvettiin tai ainakin helvetin kauas Turun Palloseurasta. Mä olen koko ajan entistä vakuuttuneempi, että Moisio ei toiminut pelkästään omasta tahdostaan. Moisio teki työtä, josta hänelle maksetaan.
19.03.2016 - Ruutu: TPS:n pelaajat täysin hiilenä
Paikan päällä mä en nähnyt tilannetta aivan alusta saakka. Ruudun klipissä näkyy selkeästi, kuinka Moisio tulee hyökkäysalueelle "karvaamaan", mutta ei missään nimessä kiekollista. Hänen katseensa oli kuin naulittuna Lasse Kukkoseen. Tallenteelta näkyy ensin pari-kolme poikittaista kiekottomaan Kukkoseen, jonka jälkeen kuva (ja kiekko) siirtyy keskialueelle. Seuraavaksi Kukkonen makaa jäässä ja Moisio takoo poikittaisella perään. Rähinä jatkuu vielä linjatuomarin ja maalivahdinkin väliintulon jälkeen. Eihän siinä ollut Patilla mitään muuta tarkoitusta olla kentällä kuin yksipuolisesti noutaa vastustajan paras puolustaja pois pelistä. Moisio tiesi lähtevänsä seuraavaksi isoista ovista pihalle jo ennen kentälle menoaan.
Tekikö Patrik Moisio tämän ihan omasta tahdostaan? Vai... ohjeistiko joku häntä ennen kentälle menoa?
Mä olen täysin vakuuttunut jälkimmäisestä! Ohjeistuksen antajaakaan tuskin tarvitsee kauaa miettiä. Mulle riitti, kun näin Nelosen kaukalonlaitahaastattelussa TPS:n valmentajan.