Patrik Moisio – Perkaajan kotiinpaluu

  • 220 080
  • 724

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka Moision arvo mitataankin hämmentämisessä, niin kyllähän hän itsensä tänään nolasi ja teki itsestään vitsin koko suuren yleisön ja Kärppäjoukkueen silmissä. Ei Moisiota ja hänen hämmennystä tulee enää yksikään näätä ottamaan tosissaan, puhumattakaan mistään kuumenemisesta. KukkoLasse ownasi tilanteen, ikävä kyllä. Toivottavasti Moisio jatkaa uraansa jossain muussa jengissä tämän kauden jälkeen, ei vaan taso ja anti riitä.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Patukka jäi kyllä ikävällä tavalla seisomaan yksin kuin best manin kyrpä hääpäivänä. Toivottavasti ei käy enää nolaamassa itseään hirveästi.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tänään Pati tekee Gordie Howe hat trick:in mun synttäreiden kunniaks!
Ei muuten ollut Moision Gordie Howe Hat Trick kaukana - ei jäänyt puuttumaan kuin maali ja syöttö!

Täällä noin 99% kirjoittajista on valmis lynkkaamaan Moision ja lähettämään hänet alimpaan helvettiin tai ainakin helvetin kauas Turun Palloseurasta. Mä olen koko ajan entistä vakuuttuneempi, että Moisio ei toiminut pelkästään omasta tahdostaan. Moisio teki työtä, josta hänelle maksetaan.

19.03.2016 - Ruutu: TPS:n pelaajat täysin hiilenä

Paikan päällä mä en nähnyt tilannetta aivan alusta saakka. Ruudun klipissä näkyy selkeästi, kuinka Moisio tulee hyökkäysalueelle "karvaamaan", mutta ei missään nimessä kiekollista. Hänen katseensa oli kuin naulittuna Lasse Kukkoseen. Tallenteelta näkyy ensin pari-kolme poikittaista kiekottomaan Kukkoseen, jonka jälkeen kuva (ja kiekko) siirtyy keskialueelle. Seuraavaksi Kukkonen makaa jäässä ja Moisio takoo poikittaisella perään. Rähinä jatkuu vielä linjatuomarin ja maalivahdinkin väliintulon jälkeen. Eihän siinä ollut Patilla mitään muuta tarkoitusta olla kentällä kuin yksipuolisesti noutaa vastustajan paras puolustaja pois pelistä. Moisio tiesi lähtevänsä seuraavaksi isoista ovista pihalle jo ennen kentälle menoaan.

Tekikö Patrik Moisio tämän ihan omasta tahdostaan? Vai... ohjeistiko joku häntä ennen kentälle menoa?

Mä olen täysin vakuuttunut jälkimmäisestä! Ohjeistuksen antajaakaan tuskin tarvitsee kauaa miettiä. Mulle riitti, kun näin Nelosen kaukalonlaitahaastattelussa TPS:n valmentajan.
 
Katselin tänään haluatko miljonääriksi tietovisaa. Siinä esiintyi niin tyhmä kilpailija etten ole moista myötähäpeää vähään aikaan kokenut. En arvannut ettei kauaa mene kun pistetään vielä paremmaksi. Katselin nimittäin liigan koosteen jälkikäteen. Näin noloja suorituksia kyllä harvoin näkee saman päivän aikana. Kukkoslassen nöyryytyksen jälkeen itse lopettaisin jääkiekon välittömästi ja istuisin Hannikaisessa muutaman vuoden ennen kuin kehtaisin naamaani näyttää.
 
Viimeksi muokattu:

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kiitos Pate! Tarjosit tämän aamun parhaat naurut, melkein lenti teet näytölle kun tarjosit hunajata mulle! Instagram hahha. Kukkonen like a boss! Huikea kyllä tuo Kukkos Lassen elekieli. "eei helekkari tämmöstäkin vielä"

Olihan tuo melkoinen esitys töpsiläisiltä ja Kärpät vei kyllä tuon touhun 100-0. Eivät päässeet ukot tempuillaan yhtään ihon alle ja Pyörälät sun muut naulas pelin sitten ylivoimilla. Voipi jopa olla sarjan kääntävä peli, että TPS ei enää pysty sen ekan pelin jälkeiseen kurittomuuteen. Kyllä Kärpät ylivoimalla nuista tarjoiluista rankaisee.

#58 linjurille erikoismaininta upeasta sitomisesta. Tuolla pärjäisi jo höyhensarjan nyrkkeilyssäkin!

Ja ei tämän ei pitänyt olla mikään provo tai dissaus TPSää kohtaan vaan olihan tuo aika surkuhupaisa koko episoodi kaikissa kokonaisuuksissaan. Eikä mennyt ihan niinkuin piti, että Kärpille tuosta olisi millään tavalla hallaa tullut
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Nauran jos tulee yli yhden pelin pelikielto. Toivottavasti perkaaja ajaa Turussa varsaa jälleen ja ihan varmasti pelatessaan tasoittaa vikassa erässä maalillaan otteluvoitot 2-2.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Moisio voi ruveta mun puolesta keskittymään kesälomaan, oli taas sellaista vitun settiä eilen. Toivottavasti edes hiukan hävettää eilinen toiminta.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Moisiolla ei hinta/laatusuhde ole kohdallaan, vaikka se maksaisi pelaamisestaan.

Toivottavasti on jo pukenut viimeistä kertaa.

Pääsi ihon alle, joo, monen oman kannattajan.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ruutu: TPS:n pelaajat täysin hiilenä
Tekikö Patrik Moisio tämän ihan omasta tahdostaan? Vai... ohjeistiko joku häntä ennen kentälle menoa?

Mä olen täysin vakuuttunut jälkimmäisestä! Ohjeistuksen antajaakaan tuskin tarvitsee kauaa miettiä. Mulle riitti, kun näin Nelosen kaukalonlaitahaastattelussa TPS:n valmentajan.

Jep, samaa mieltä ja sekös tässä onkin vielä oksettavampaa. TPS on koko kauden hölmöillyt jos jonkinlaista. Tätä sarjaa ei satavarmasti voiteta nimenomaan Kärppiä vastaan jäähyltä. Tapoja hävitäkin on ja nyt ollaan siltä osin kokonaan väärällä polulla.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Tapoja hävitäkin on ja nyt ollaan siltä osin kokonaan väärällä polulla.
Juurikin näin. Hävettää tuollainen perseily, no eipä taida valmennusjohto silti kuin kehua näitä pellejä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
E. ja olenko aivan väärässä jos sanon että kymppitili nollaantuu playoffien alkaessa.

Ei paljoa väliä nollautuiko vai ei, kun tuosta yhdestä ottelusta paukkuu jo kolme merkintää kymppittiliin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
E. ja olenko aivan väärässä jos sanon että kymppitili nollaantuu playoffien alkaessa.
Olet väärässä.

Moisiolla oli jo kolme kymppiä alla tältä kaudelta ja nyt tuli kolme lisää. Kolmesta (aka. ennätyksestä, 10+20+20) tulee automaattinen yhden ottelun pelikielto, mutta koska Moisiolla on jo kolme kymppiä alla, niin kilpailusääntöjen mukaan automaattisen pelikiellon pituus on kaksi ottelua. Jos liigalla on tähän oma kilpailusäännöistä poikkeava kurinpitokäytäntö, niin mainintaa siitä ei löydy mistään.

Plus kuinka paljon Liusjärvi haluaa antaa tuohon päälle vielä lisää pelikieltoa.

Kertymä = Pelikiellon pituus
3 = 1 peli
6 = 2 peliä
9 = 4 peliä
12 = 8 peliä

Kilpailusääntöjen mukaan tuosta olisi tullut jo automaattinen neljän ottelun pelikielto, mutta liiga käyttää omien sivujensa mukaan lievempää eli ylläolevaa versiota.
Kilpailusäännöt kirjoitti:
Kertymä = pelikielto
2 = 1 ottelu
4 = 2 ottelua
6 = 4 ottelua
 
Viimeksi muokattu:

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
No Moisio tulee sittenkun tulee takaisin ratkaisemaan playoff pelejä TPS:in voitoksi.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Naurahdin ääneen :D Tuo vajukki ei ratkaise niitä voittoja kuin Kärppien eduksi.

Moision ainoa virhe tässä hässäkässä oli se, ettei ajanut kylmäksi jotain tärkeää Kärppä-pelaajaa. Esim. Ahon ajaminen loppusarjaksi olisi ollut nappiveto. Tyyliin Jani Tuppurainen => Tukonen.

Ainoat vajukit täällä taitaa tulla pohjoisesta ?
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Moision ainoa virhe tässä hässäkässä oli se, ettei ajanut kylmäksi jotain tärkeää Kärppä-pelaajaa. Esim. Ahon ajaminen loppusarjaksi olisi ollut nappiveto. Tyyliin Jani Tuppurainen => Tukonen.

Ainoat vajukit täällä taitaa tulla pohjoisesta ?

Huh huh, hyi vittu mitä kommenttia sieltä oikein tulee...
Itse nostan hattua TPS:n sekoilulle vain ja ainoastaan sen takia, että sekoiltiin "hyvällä tavalla", eikä juuri tuolla mainitsemallasi tavalla. Eli haetaan vastapuolelle loukkaantumisia...

Ja sinä vielä utelet mistäpäin vajukkeja tulee?

Toivottavasti myös ihan elävässä elämässä sulla menee yhtä hyvin. Thumbs up!
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Moision ainoa virhe tässä hässäkässä oli se, ettei ajanut kylmäksi jotain tärkeää Kärppä-pelaajaa. Esim. Ahon ajaminen loppusarjaksi olisi ollut nappiveto. Tyyliin Jani Tuppurainen => Tukonen.

Ainoat vajukit täällä taitaa tulla pohjoisesta ?

Siinäpä vasta loistava taktiikka.

Minusta positiivisin puoli Tepsin sekoilussa oli se, ettei nähty mitään törkeää sikailua. Haettiin asetelmia, joskin Moisio nyt nolasi itsensä täysin.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
4 Matsia Patukalle tuli, joten toivottavasti ei tarvitse enää miehen otteita puolivälierissä ihailla. Toivottavasti myöskin lauantainen jää miehen viimeiseksi kerraksi kun näen hänet häpäisemässä TPS-paitaa.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Moisio sai 4 peliä liikaa pelikieltoa mielestäni. TPS häviää sarjan varmasti, sekin varmistui juuri. Ei todellakaan vie ilman Moisiota sarjaa game seveniin, jolloin patin lämäri olisi heilahtanut yläkulmaan voittomaalin merkiksi. Harmin paikka, mutta "selavii - sellaista on elämä, minkäs teet"
 

Dino Koff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Moisio sai 4 peliä liikaa pelikieltoa mielestäni. TPS häviää sarjan varmasti, sekin varmistui juuri. Ei todellakaan vie ilman Moisiota sarjaa game seveniin, jolloin patin lämäri olisi heilahtanut yläkulmaan voittomaalin merkiksi. Harmin paikka, mutta "selavii - sellaista on elämä, minkäs teet"

No, Pati lämii vuoden päästä game sevenissä Pojan Ässille Isomäessä. Jooko @Kulpertto...?
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Moisio sai 4 peliä liikaa pelikieltoa mielestäni. TPS häviää sarjan varmasti, sekin varmistui juuri. Ei todellakaan vie ilman Moisiota sarjaa game seveniin, jolloin patin lämäri olisi heilahtanut yläkulmaan voittomaalin merkiksi. Harmin paikka, mutta "selavii - sellaista on elämä, minkäs teet"
Tämä sinun usko Moisio "kykyihin" on kyllä todella ihailtavaa :) sitä minä en vain oikein keksi, että mistä se kumpuaa? Moisio on laitahyökkääjä, jolla on 85 peliä Liigassa vyöllä, laukauksia koko uralla on 75 kappaletta ja tehopisteitä 3+2. +/- on kokonaisuudessaan -10 uralta. Mikä näissä tilastoissa tukee Moision kykyjä "johtaa" TPS game seveniin ja ratkaista se siellä? Ei sillä, voihan se Moisio toki game sevenin ratkaista, mahdollisuushan siihen on kenellä tahansa joka jäälle pääsee. Ihailtavaa on kyllä usko :)
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös