Täällä seurataan miehen otteita, ehdottomasti oman viestiketjun ansainnut pelaaja.
Eliteprospects.com - Patrik Moisio
Eliteprospects.com - Patrik Moisio
Omasta mielestä tämän kaltaisia kavereita taas ei kaivata lainkaan. Yksikään pelillinen ominaisuus ei riittänyt edes A-junioreissa ässissä ja niissäkin peleissä aina kentän heikoimpia. Puheet, eleet ja käytös todella ylimielistä ja surkuhupaisaa.
Omasta mielestä tämän kaltaisia kavereita taas ei kaivata lainkaan. Yksikään pelillinen ominaisuus ei riittänyt edes A-junioreissa ässissä ja niissäkin peleissä aina kentän heikoimpia. Puheet, eleet ja käytös todella ylimielistä ja surkuhupaisaa.
Kovaa herrassa on ainoastaan agentti ja luulot itsestään
edit: sen vielä lisään, että käytöskesllä tarkoitin lähinnä hallikäytäviä yms. jonka ulkopuolelta ei miehestä havaintoja minulla ole.
Otti lättyynsä Anttilalta, repesin ääneen tälle.Täysi turhake, jonka muistan ainoastaan siitä, että taklasi Vahalahtea kyynerpäällä leukaan ja otti hetkeä myöhemmin lättyynsä Anttilalta.
Patrik Moisio pelasi Porissa yhteensä 16 ottelua, joista 10 A-nuorissa.
Siinä on pohja, jolla Porilaiset nyt käyvät tuomitsemassa Moision.
Itse näen Moision kehittyneen ajasta Ilveksen A-nuorissa huomattavasti. Pitkän pelitauon jälkeen pelin taso on ollut positiivinen yllätys.
Miksi ei pelannut viime kaudella?
Kulttipelaajan aineksia tuntuu tässä kaverissa olevan.
Otti lättyynsä Anttilalta, repesin ääneen tälle.
Anttila ite otti nuhaan, mutta mielipiteensä itsekullakin.
Patrik Moisio pelasi Porissa yhteensä 16 ottelua, joista 10 A-nuorissa.
Siinä on pohja, jolla Porilaiset nyt käyvät tuomitsemassa Moision.
Itse näen Moision kehittyneen ajasta Ilveksen A-nuorissa huomattavasti. Pitkän pelitauon jälkeen pelin taso on ollut positiivinen yllätys.
Ilveksen Moisio uhonnut haastavansa Tepsin Pikkaraisen paritanssiin seuraavassa joukkueiden kohtaamisessa. Tälläistä uhoamista kuulununut niin Turun kuin Tampereenkin päässä. Ilmeisesti jäänyt jotain hampaankoloon Pitsiturnauksesta.
Aijai, maltan tuskin odottaa kun Moisio pääsee Liiga-avauksessa takomaan Greeniä kuin vierasta sikaa. Veikkaan että tulee rumaa jälkee. On se hyvä että näitä kovanyrkkejä päästään taas näkemään kotoisessa Liigassakin.
Mitäs mieltä olette olleet Patin peleistä tälläkaudella? :)