botto kirjoitti:Aika kovaa tekstiä valmentajalta jonka koukkujoukkueen taklaukset hoitaa 2-metrinen entinen narri. Olin itse eilen katsomassa ottelua ja mielestäni Levosella oli unohtunut (taas) sanat koukkaaminen ja kampitus. Saipapelaajat pitivät ottelun tiukkana ronkkimalla ja koukkimalla. On hyvä ettei enää kovin moni pelaaja pelaa puumailoilla sillä muuten Salmelaisen kainaloissa voitaisiin perustaa paperitehdas. Ihmettelen syvästi näitä saipajohdon lausuntoja. Näköjään nykyään voi heittää vaikka mitä soopaa valtakunnanmedioihin. Olen myös samaa mieltä siitä, että jos HIFK latelisi tälläisiä lausuntoja olisi se jo varmaan suljettu sm-liigasta. No, ei voi muuta kuin antaa samalla mitalla takaisin ettei yksikään selviä kaukalosta ulos omin avuin.
Paha puoli Hifkillä on se, että tarvitsee vielä miehiä tulevaisuudessakin tällä kaudella. Saipahan voi melskata aivan kuinka paljon haluaa, mikäli on häviämässä ottelun.
Varmasti kuuma peli luvassa, joten katsojat viihtyy, toivottavasti kukaan ei vaan pahemmin loukkaannu. Nämä ajatukset valmentajilla varmasti yleisemminkin on, mutta kyllä pitäisi osata edes olla hiljaa tietyissä paikoissa=)