Eiköhän kyseessä ollut vain harjoitusotteluissa junnujen testaus ykkösessä. Veikkaisin että pelipaikka löytyy kaudella useiten Scheifelen viereltä.Ei ole mahdollista, eihän Pate osaa syöttää.
Vakavasti puhuttaessa, olisiko tässä tosiaan se ratkaisu Laineen peluutukseen. Tasakentällisin Ehlersin kanssa ja ylivoimalla Wheelerin ja Scheifelen kanssa?
Mieluusti kyllä näkisin 5-5 pelissäkin Scheifelen tuossa rinnalla mutta ehkä näin Jetsin mahkut laajempaan rintamaan tulosyksikköketjuja.
Tässä ei ehkä menty ihan pelkällä voimalla:
Patrik Laine sends Ehlers into breakaway with ridiculous pass - YouTube
Menikö Eelin eilinen hattutemppu tunteisiin vai mikä nyt on?
Olihan se tarkka ja kova. En ole sitä vähättelemässä ainakaan itse ollut. Kuten sanoin harvemmin näkee viivalta vedettävän rannareita yläpeltiin.Ei todellakaan. Minä toivon, että Tolvanen paukuttaisi KHL:ssä tällä kaudella 40 maalia. On aina hienoa, kun nuoret suomalaiset osoittavat merkkejä kansainvälisen tason talentista. Mutta olipahan Byfuglienilta tarkka ja komea laukaus, vaikka asiantuntijat olisivatkin sitä mieltä, että "mitä ihmeellistä tuossa nyt muka oli". Tuolla logiikalla saman kysymyksen voisi esittää myös jokaisesta Laineen ja Tolvasen maalista mutta itse en aio niin tehdä, sillä kyllä molempien eiliset maalit olivat minusta aika jäätäviä. Ihan kuten tuo Byfuglienin viivakutikin.
Samasta asiasta taidettiin Sami Vatasta World syyttää World Cupissa. Mulla on niistä peleistä vähän hatarat muistikuvat, kun olin hieman humalassa.
Kolmannen erän ylivoimassa Laine olisi saattanut ampua vielä hattutempun täyteen mutta one timerit jäivät piippuun, kun Trouba syötteli liian eteen. Samasta asiasta taidettiin Sami Vatasta World syyttää World Cupissa.
Patrik Laine dangles through center and snipes one against Calgary - YouTubeOnkohan monsteri-Patun viimeisintä maalia nähtävissä mistään kun NHL sivulla ei ole tuohon peliin maalivideoita ainakaan vielä tullut?
eikä tarvii aina lämätä ylämummoon.
On ollut melkoista palvomista tuo Calgaryn lähetyksen selostajien puhe Laineesta.
Helppohan se on jossain harkkamatseissa maalailla.
Pääsikö aloittamaan ylhäällä? Tässä Jatkoajan otsikko joka aikanaan sai mut nauramaan.Ilmeisesti Laine saa kuitenkin aloittaa kautensa ylhäällä vai pitääkö konsultoida käyttäjää Defensefirst aiheesta?
We totally understand it's going to be Defensefirst, but can we just say Laine second?Ilmeisesti Laine saa kuitenkin aloittaa kautensa ylhäällä vai pitääkö konsultoida käyttäjää Defensefirst aiheesta?
Pääsikö aloittamaan ylhäällä? Tässä Jatkoajan otsikko joka aikanaan sai mut nauramaan.
http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/koeajalla-oleva-laine-painaa-hommia-päästäkseen-sportiin/194233
Ja kaiken tämän lisäksi Buffalossa pelaa myös Risto Laine. Aikamoista!Pääsikö aloittamaan ylhäällä? Tässä Jatkoajan otsikko joka aikanaan sai mut nauramaan.
http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/koeajalla-oleva-laine-painaa-hommia-päästäkseen-sportiin/194233
Olisi kuitenkin aika tyylikästä jos jättäisi tasan sataan maaliin. Suomi100-teeman hengessä.100 maalia menee rikki tulevalla kaudella