Siwankassa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, Mikael Granlund, Dallas Stars
Kaikkea hyvää Patelle ja iso käsi miehelle joka uskaltaa puhua näin herkästä asiasta julkisuuteen avoimesti. Miehen teko ja näyttää varmasti monelle junnulle mallia että on ok olla rikki vaikka miten kova stara olet urheilussa ja hakea apua mt ongelmiin ajoissa. Liian monta hyvää nuorta ollaan menetetty näiden ongelmien takia täällä Suomessakin.
Myöskin henkilökohtaisesti tällaiset osuu aina lähelle. Muutamia vuosia kärsinyt itse ahdistuneisuudesta ja jatkuvista paniikkikohtauksista ja sain apua ongelmiin. Vieläkään en ole itse parantunut täysin vaikka 3 vuotta näitä asioita jo hoidettu. Tällaisille ei ole samanlaista paranemisennustetta kuin murtumille. Voi mennä muutama kk tai muutamia vuosia. Joten annetaan Patelle kaikki tuki ja rauha paranemiseen ja kohti valoa. Peace.
Myöskin henkilökohtaisesti tällaiset osuu aina lähelle. Muutamia vuosia kärsinyt itse ahdistuneisuudesta ja jatkuvista paniikkikohtauksista ja sain apua ongelmiin. Vieläkään en ole itse parantunut täysin vaikka 3 vuotta näitä asioita jo hoidettu. Tällaisille ei ole samanlaista paranemisennustetta kuin murtumille. Voi mennä muutama kk tai muutamia vuosia. Joten annetaan Patelle kaikki tuki ja rauha paranemiseen ja kohti valoa. Peace.
Viimeksi muokattu: