Tai ihan vain vuoden verran.tai 2 vuotta.
Tai ihan vain vuoden verran.tai 2 vuotta.
Tämän vuoksi siirtelimmekin tämän keskustelun paremmin aiheeseen sopivaan ketjuun.Ihmettelin pitkään miksi muka Rantanen jonkun siltasopparin värkkäisi. Aikani luettua huomasin kuitenkin että viimeinen sivu tässä ketjussa onkin puhuttu Patrik Laineen tulevasta sopparista.
Sensaatiomaisen loistavan kauden.Jos totta puhutaan niin Laine on pelannut loistavan kauden, mutta ketjukaverit ovat olleet mitä sattuu. Jos Laineella olisi sama tilanne kuin Oviella, eli Syöttökone19 jakelisi hänelle jatkuvia namupasseja, niin Patella voisi olla jo tässä vaiheessa kautta sellaiset 55-60 byyriä.
Oliko ketjussa liian hiljaista?Jos totta puhutaan niin Laine on pelannut loistavan kauden, mutta ketjukaverit ovat olleet mitä sattuu. Jos Laineella olisi sama tilanne kuin Oviella, eli Syöttökone19 jakelisi hänelle jatkuvia namupasseja, niin Patella voisi olla jo tässä vaiheessa kautta sellaiset 55-60 byyriä.
Mutuilen, että tätä kautta tullaan katsomaan tulevaisuudessa outona välinputoajakautena, jolloin Pate iski vain 30 maalia. Muuten tulee tekemään poikeuksetta 40 ainakin kymmenen vuoden ajan, ellei tule loukkaantumisia.
Itsekin odotan sinun olevan täällä hassuttelemassa vielä 10 vuoden jälkeen samoista asioista. Olisko jotain LeKi-juttua heittää vielä tähän?Itse odotan että kymmenen vuoden päästä tässä ketjussa suoritetaan tiukkaa tilastoanalyysiä aiheesta, olisiko Laine ehkä yltänyt Gretzkyn maaliennätykseen, jos ura ei olisi mennyt piloille huonojen pelikaverien, valmentajan ja liian kovien vastustajien takia.
Mukavampi lukuhan tuo 29 on. Alkulukukin. Ootteko huomanneet, miten Laine on tuohon lukemaan päästyään alkanut syötellä paikoista, joista ennen laukoi aina itse? Ja sitten kun tulee paikka josta on pakko laukoa, niin tarkkuudestaan tunnettu Laine ampuu räikeästi ohi. Haisee vähän siltä, että kun maalipörssin voitto on karannut, niin seuraavaksi houkuttelevin optio Patelle on jäädä maalilukemaan 29.
Pudotuspeleissä sitten voi taas odottaa lisää maaleja. Olisihan se komeaa, jos niissäkin syntyisi tuo sama 29 maalia.
Ton jälkeen ei puutu kun hyvät ketjukaverit ja erinomainen kesätreeni - ei liikaa, ei liian vähän eikä täysin vääriä asioita. Fortniten saa unohtaa.Näin se menee. Ja ensi kaudeksi vaihtaa pelinumerokseen 93, jolloin Gretzkyn ennätys menee rikki.
Nathan MacKinnon at eliteprospects.com
Hyvä esimerkki siitä miten epälineaarista tuo kehitys voi olla. Minä ihan oikeasti luulen, että Patrik räjäyttää potin vasta sitten, kun tuo vanhempi Jets porukka on poissa kuvioista ja Winnipeg Jets on oikeasti Scheifelen, Morrisseyn, Paten ja muun nuoremman osaston joukkue.
Duchene lähti kesken kauden ja siinä vaiheessa MacKinnonilla avautui tulvaportit.Mackinnonista voi sanoa, että mies pääsi Rantasen ja Landeskogin kanssa hyvään vauhtiin. Ja nyt on ihan sama, että missä ketjussa pelaa, kun passeja tulee joka paikkaan. Ketjukaverit suorastaan tyrkyttävät kiekkoa hyökkäysalueella. Rantasella jäi siitä ketjun hajoituksesta ehdottomasti lyhyt tikku käteen.
En kuulu Laineen fanittajiin, mutta totuuden nimessä on sanottava, että ei häntä mitenkään namupasseilla hellitellä.
En kuulu Laineen fanittajiin, mutta totuuden nimessä on sanottava, että ei häntä mitenkään namupasseilla hellitellä.
Mun mielestä on näyttänyt siltä, että Scheifeleä ei kiinnosta paljoa Patelle jakaa kiekkoa. Varsinkaan keskialueella. Puuttuu se ekan kauden jäätävä yhteispeli aivan täysin. Aika pitkälti Wheelerin ja Laineen syöttelyä ollut tuon ketjun viisikkopeli. Ylipäätään kaikille muille tulee kiekkoa vetopaikkaan tällä hetkellä paitsi Laineelle, vaikka kyllä hakee itseään vapaaksi.Kuulun Laineen tiiviiseen seurantaan, eli fani. Olen aivan samaa mieltä asiasta. Ainoa joka heittää namupasseja (kun onnistuu) on Wheeler, ylivoimalla hyökkäysalueen poikki oikealta vasemmalle onetimerille.
Ton jälkeen ei puutu kun hyvät ketjukaverit ja erinomainen kesätreeni - ei liikaa, ei liian vähän eikä täysin vääriä asioita. Fortniten saa unohtaa.