Just noin mä olen koko ajan täällä sanonut, sanasta sanaan!3 peliä 4 päivään road tripillä ja täällä ollaan sitä mieltä että pitäisi käydä sinä ainoana välipäivänä vetämässä 1000 porrasta Empire State Buildingiin "ku se pääs Nykiin." Ei jumalauta.
Mikä vittu siinä on, ettette osaa lukea tai argumentoida sitä vastaan mitä on de facto sanottu? Pitääkö aina pystyttää se olkiukko, jota vastaan hyökätä? Minä puhuin kaupunkiin tutustumisesta ja täällä nämä reikäpäät tulevat höpöttelemään museoista ja ESB:n porraskävelyistä. Ja vieläpä olen alleviivannut, että Laine saa tehdä mitä huvittaa, mutta että oma mielipiteeni on, että uteliaisuus olisi hyvästä. New Yorkia ei opita kerralla tai edes viidellä.
Joo varmasti on, mutta en nyt niinkään ole edes puhunut siltä kantilta, vaikka yhdessä viestissäni vähän kieli poskella siihen suuntaan heitinkin. Tarkoitus on ollut pikemminkin alleviivata erilaisien kaupunkiympäristöjen näkemistä kun mahdollisuus tulee. Tunnustan toki, että olen paitsi henkilökohtaisesti, myös akateemisesti aiheesta kiinnostunut, joten se toki vaikuttanee.Olisko nyt kuitenkin niin että sinulla on jonkinlainen tunneside New Yorkiin ja mielestäsi kaikkien pitäis kokea se maailman paras kaupunki?
Ei varmaankaan kannata, jos ei ole siihen aikaa, eli jääkiekkoilijan tapauksessa välipäivää. Muussa tapauksessa kannustaisin kernaasti tutustumaan noihinkin kaupunkeihin oman kapasiteetin puitteissa, eikä siinä ole mielestäni mitään kohtuutonta. Enemmänkin se on mahdollisuuksien hyödyntämistä.Vai oletko sitä mieltä että Los Angeles, Chicago, Montreal, Vancouver, Miami, etc. etc. pitäisi kiertää myös siellä ollessa? Koska se kuulostaa vähän ehkä kohtuuttomalta.
Ok. Se on sun mielipide, mulla on toisenlainen. Kummallakin on ihan täysi oikeus omaansa eikä toinen ole toista huonompi. Myös Laine saa sanoa ja tehdä kuten huvittaa.Olen pahoillani, mutta "New York on hieno kaupunki ja olenä vähän harmissani että minulla ei nyt tällä pelimatkalla ollut mahdollisuutta viettää päivää tutustuen tähän greittiin sitiin, vaan päätin jäädä hotellille lepäilemään" olisi minusta ollut huonompi vastaus ja siitä olisi saanut 0,5 pistettä vähemmän arvostusta, kuin tuosta nyt nähdystä, "Ei kiinnosta" kommentista.