Kiekonriisto, käyttö, pieni veivi ja kiekko häkkiin.
Oliko nyt niin, että Lennille viiteen matsiin 3+2? Ihan hyvä alku.Suomi häviää Ruotsille numeroin 2-3. Hämeenaholle ja Vuorelle molemmille 0+1.
Oliko nyt niin, että Lennille viiteen matsiin 3+2? Ihan hyvä alku.
Lennille on erittäin tärkeää, että tehoja tulee missä tahansa pelaakin. Hänelle on ensi kaudella tarjolla Ässissä niin isoa roolia, kuin mitä pystyy vastaanottamaan. Tehoja odotetaan ja uskon että Hämeenaho vastaa huutoon nakuttamalla +30p
Eikö Lenni jo viimekaudella tehnyt sen läpimurron? Vakipaikka 1-2 ketjussa läpi kauden.Kuulitte sitten multa, mutta Lenni tulee olemaan ensi kaudella yksi liigan läpimurtopelaajia. Eikä välttämättä tarvitse eliittiluokan sentteriä, koska taitoa on luoda maalipaikat itse.
Olet oikeassa, että sehän on saivartelua tekikö Lenni läpimurron jo viime kaudella vaiko ei. Minulle esimerkiksi myös teki, mutta tokihan hän suuren liigayleisön osalta varmasti pääsi vielä menemään vähän tutkan alta..Eikö Lenni jo viimekaudella tehnyt sen läpimurron? Vakipaikka 1-2 ketjussa läpi kauden.
Huippupisteille Lenni tulee kyllä aika saletisti pääsemään, eikä tarvitse tosiaan mitään taikuria tarjoilemaan. Toki se helpottaisi, heh.
Lennihän kykenee sen tekemään, muttei kyllä kauden 23-24 Ässissä luultavasti. Hyökkäys on sen verran köykänen, että maalit tulee olemaan tälläkin kaudella kortilla ilman suuria steppejä kehityksessä. Veikkaan, että on hyökkääjien top-3 pisteillä.Olet oikeassa, että sehän on saivartelua tekikö Lenni läpimurron jo viime kaudella vaiko ei. Minulle esimerkiksi myös teki, mutta tokihan hän suuren liigayleisön osalta varmasti pääsi vielä menemään vähän tutkan alta..
Mutta olen aiemminkin sanonut, että edes 40+ pistettä alkavalla kaudella ei ole ihan mitään haihattelua. Kyllä tuosta nykyjoukkueesta nyt sen verran tarvittavaa tukea löytyy, että Lenni kykenee nelosella alkavan pistemäärän tekemään. Lennihän on oikeastaan jo meidän lähes ykköshyökkääjämme alkavalla kaudella, mutta toivottavasti nyt ei toki itse ota paineita tuollaisesta, vaikka asia ainakin vähän kärjistäen noin onkin..
Eikö Lenni jo viimekaudella tehnyt sen läpimurron? Vakipaikka 1-2 ketjussa läpi kauden.
Huippupisteille Lenni tulee kyllä aika saletisti pääsemään, eikä tarvitse tosiaan mitään taikuria tarjoilemaan. Toki se helpottaisi, heh.
Poika pelaa niin pirun hyvin että mahtaako tässä käydä ”Kotkaniemet”Suomi 4-3 johtoon, 5min jäljellä. Hämeenaho syöttänyt kaikki Suomen maalit, 0+4!
edit: Yksi syöttö korjattiin pois, eli 0+3.
3-3 tasoitus, Lennin yv onetimeri jonka Lundell ohjaa maaliin:
Poika pelaa niin pirun hyvin että mahtaako tässä käydä ”Kotkaniemet”
Aika epätodennäköistä että kävisi, mutta kovia näyttöjä antaa Devilsin suuntaan.
Poisjääntien jälkeen U20 haastajajoukkeeseen noussut myös Otso YlitaloMarraskuun maajoukkupeleihin
U17 Lasse Boelius
U20 haastajajoukkue Topi Vuori
U20 Lenni Hämeenaho
A-maajoukkue Eemil Erholtz
Kuinka paha toi vamma on, onko mitään hajua? Ässäthään ei ole tästä vielä mitään tiedottanut.. Huomenna viikkokatsauksessa vissiin sitten.Hämeenaho jää pois U20 leiristä.
Libor ei pelaa tänään.Eerholtsi maalasi just Tsekkiä vastaan! Liiboria en ole edes nähnyt. En kyllä edes kokoonpanoja katsonut.