Patapaitoja maajoukkueissa

  • 346 213
  • 1 330

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Suomi häviää Ruotsille numeroin 2-3. Hämeenaholle ja Vuorelle molemmille 0+1.
Oliko nyt niin, että Lennille viiteen matsiin 3+2? Ihan hyvä alku.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Oliko nyt niin, että Lennille viiteen matsiin 3+2? Ihan hyvä alku.

Lennille on erittäin tärkeää, että tehoja tulee missä tahansa pelaakin. Hänelle on ensi kaudella tarjolla Ässissä niin isoa roolia, kuin mitä pystyy vastaanottamaan. Tehoja odotetaan ja uskon että Hämeenaho vastaa huutoon nakuttamalla +30p
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lennille on erittäin tärkeää, että tehoja tulee missä tahansa pelaakin. Hänelle on ensi kaudella tarjolla Ässissä niin isoa roolia, kuin mitä pystyy vastaanottamaan. Tehoja odotetaan ja uskon että Hämeenaho vastaa huutoon nakuttamalla +30p

Kuulitte sitten multa, mutta Lenni tulee olemaan ensi kaudella yksi liigan läpimurtopelaajia. Eikä välttämättä tarvitse eliittiluokan sentteriä, koska taitoa on luoda maalipaikat itse.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Kuulitte sitten multa, mutta Lenni tulee olemaan ensi kaudella yksi liigan läpimurtopelaajia. Eikä välttämättä tarvitse eliittiluokan sentteriä, koska taitoa on luoda maalipaikat itse.
Eikö Lenni jo viimekaudella tehnyt sen läpimurron? Vakipaikka 1-2 ketjussa läpi kauden.
Huippupisteille Lenni tulee kyllä aika saletisti pääsemään, eikä tarvitse tosiaan mitään taikuria tarjoilemaan. Toki se helpottaisi, heh.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Eikö Lenni jo viimekaudella tehnyt sen läpimurron? Vakipaikka 1-2 ketjussa läpi kauden.
Huippupisteille Lenni tulee kyllä aika saletisti pääsemään, eikä tarvitse tosiaan mitään taikuria tarjoilemaan. Toki se helpottaisi, heh.
Olet oikeassa, että sehän on saivartelua tekikö Lenni läpimurron jo viime kaudella vaiko ei. Minulle esimerkiksi myös teki, mutta tokihan hän suuren liigayleisön osalta varmasti pääsi vielä menemään vähän tutkan alta..

Mutta olen aiemminkin sanonut, että edes 40+ pistettä alkavalla kaudella ei ole ihan mitään haihattelua. Kyllä tuosta nykyjoukkueesta nyt sen verran tarvittavaa tukea löytyy, että Lenni kykenee nelosella alkavan pistemäärän tekemään. Lennihän on oikeastaan jo meidän lähes ykköshyökkääjämme alkavalla kaudella, mutta toivottavasti nyt ei toki itse ota paineita tuollaisesta, vaikka asia ainakin vähän kärjistäen noin onkin..
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Olet oikeassa, että sehän on saivartelua tekikö Lenni läpimurron jo viime kaudella vaiko ei. Minulle esimerkiksi myös teki, mutta tokihan hän suuren liigayleisön osalta varmasti pääsi vielä menemään vähän tutkan alta..

Mutta olen aiemminkin sanonut, että edes 40+ pistettä alkavalla kaudella ei ole ihan mitään haihattelua. Kyllä tuosta nykyjoukkueesta nyt sen verran tarvittavaa tukea löytyy, että Lenni kykenee nelosella alkavan pistemäärän tekemään. Lennihän on oikeastaan jo meidän lähes ykköshyökkääjämme alkavalla kaudella, mutta toivottavasti nyt ei toki itse ota paineita tuollaisesta, vaikka asia ainakin vähän kärjistäen noin onkin..
Lennihän kykenee sen tekemään, muttei kyllä kauden 23-24 Ässissä luultavasti. Hyökkäys on sen verran köykänen, että maalit tulee olemaan tälläkin kaudella kortilla ilman suuria steppejä kehityksessä. Veikkaan, että on hyökkääjien top-3 pisteillä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nigi

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eikö Lenni jo viimekaudella tehnyt sen läpimurron? Vakipaikka 1-2 ketjussa läpi kauden.
Huippupisteille Lenni tulee kyllä aika saletisti pääsemään, eikä tarvitse tosiaan mitään taikuria tarjoilemaan. Toki se helpottaisi, heh.

Viime kaudella taisi tulla 21 pistettä. Nyt puhutaan 35-40 pisteen kaudesta. Pystyy kyllä siihen.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Suomi 4-3 johtoon, 5min jäljellä. Hämeenaho syöttänyt kaikki Suomen maalit, 0+4!

edit: Yksi syöttö korjattiin pois, eli 0+3.


3-3 tasoitus, Lennin yv onetimeri jonka Lundell ohjaa maaliin:
Poika pelaa niin pirun hyvin että mahtaako tässä käydä ”Kotkaniemet”

Aika epätodennäköistä että kävisi, mutta kovia näyttöjä antaa Devilsin suuntaan.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Poika pelaa niin pirun hyvin että mahtaako tässä käydä ”Kotkaniemet”

Aika epätodennäköistä että kävisi, mutta kovia näyttöjä antaa Devilsin suuntaan.

Ei ole käsittääkseni vielä tehnyt edes sopimusta Devilsin kanssa, jos en ole nyt jotain missannut totaalisesti. Mihin asti näitä tulokassopimuksia nyt pystyikään tekemään? Oliko elokuun puoliväli?
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien Facebookissa oli, että Nestor Noiva on valittu U20 maajoukkueeseen viiden maan turnaukseen Ruotsiin 23.–27.08.2023.

Edit. Satakunnan Kansan uutinen.

 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko Noivan tehollisesti vaisuhko startti syy, ettei ole nyt mukana U20 maajoukkueen peleissä?
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Dylan Fabre edustamaan Ranskaa kahdessa maaottelussa Latviaa vastaan 7.-11.11 välisenä aikana.

Libor Zabransky taas Tsekin joukkueessa Karjala-turnauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös