Niin ja muistaakseni Jortikan vanha peikko Tomi Haula on vielä Lammikon agentti. Match made far from heaven.
Nyt jutut alkavat muistuttamaan psykoisän salaliittoteorioita... Jortikka taisi teloa Saarelankin.
Niin ja muistaakseni Jortikan vanha peikko Tomi Haula on vielä Lammikon agentti. Match made far from heaven.
Mä en jaksa kaivaa vanhoja uutisia, mutta Jortikkahan itki siinä Haulan pudottamistapauksessa jotain Porilaisesta salaliitosta jonka pääjehuna isä-Haula olisi ollut.Nyt jutut alkavat muistuttamaan psykoisän salaliittoteorioita... Jortikka taisi teloa Saarelankin.
Mä en jaksa kaivaa vanhoja uutisia, mutta Jortikkahan itki siinä Haulan pudottamistapauksessa jotain Porilaisesta salaliitosta jonka pääjehuna isä-Haula olisi ollut.
Mä en jaksa kaivaa vanhoja uutisia, mutta Jortikkahan itki siinä Haulan pudottamistapauksessa jotain Porilaisesta salaliitosta jonka pääjehuna isä-Haula olisi ollut.
Tuolta voit tutustua aiheeseen. (Linkki vie Professional Sport Servicen kotisivulle)Mikä ihmeen agentti Tomi Haula on?
Tuolta voit tutustua aiheeseen. (Linkki vie Professional Sport Servicen kotisivulle)
Nostetaas ketjua kun tuli taas ajankohtaiseksi. Niemi ja Lindell valittu ensimmäiseen MM-leiriin:
Niemi ja Lindell MM-leiritykseen | Porin Ässät (Linkki vie Ässien sivulle uutiseen aiheesta.)
Niemi sai kuin saikin hyvän kauden päätteeksi siis kutsun leirille. En tiedä kuinka lähellä lopulta kisapaikkaa Niemi on, mutta hienoa että näytönpaikka aukenee.
Lisäksi Sakari Salminen joutui jäämään pois pikkuvaivoja parannellakseen. Ei nyt varsinaisesti liity ketjun aiheeseen, mutta joku on saattanut hämmästellä hänen puuttumistaan listalta. Tieto peräisin maajoukkueen toiminnassa mukana olevalta henkilöltä.Channel One Cupiin valittiin Ässä kasvatit Jussi Rynnäs ja Mika Niemi
2+0 tänään, mutta Suomi ottamassa kuokkaan...Allu pamautti just U-20 kisoissa Suomen ylivoimamaalin! Gou Allu!!!!