Käsittämätöntä että Katri Helena on pystynyt tuolla laulutaidolla ja lauluäänellä luomaan tuollaisen uran aikana jolloin laulutaitoakin vielä arvostettiin korkealle.
Ei se uskoa vaadi, kyllä se on ihan yleinen tieto, että saatanasta on siinnyt tämä. Ja pirullisen ovela vielä, siviilissä piilottaa pahuutensa mukavan ulkokuorensa alle. Musiikki kuitenkin laadittu sellaiseksi, että muodostuu korvamadoksi ja pikkuhiljaa mädättää uhrinsa aivoja. Esim. Mamban joululevy on hyvä esimerkki tästä, kaikessa karmeudessaan. Samaan ns. pahuuden akseliin kuuluu myös mm. Yö, sekä tiettävästi myös Happoradio.Mamba Vielä on kesää jäljellä biisi saa minut uskomaan että Tero Vaara on itsensä perkeleen välikappale.
Radiohead: Ihan järkyttävä yliarvosettu bändi. Lisäksi joissain paikoissa saa pelätä henkensä puolesta, jos sanoo ettei kyseistä bändi diggaile. Heti tulee kommenttia "ai sä tykkään vaan jostain radiopaskasta, etkä undergound-kamasta"... Just joo, jos on laaja musamaku niin on pakko tykätä Radioheadista? Siltä välillä tuntuu...
Maximum rispect! Tuosta analyysista voisin melkein tarjota palkinnoksi tuopin helmeilevää olutta, jos joskus jossain nähdään. Tuo Smash on ehkä yksi tuskastuttavimpia levykuuntelukokemuksia koskaan mitä on tullut vastaan. Jokaisen biisin kohdalla tuntui, että voisi päättää elämänsä siihen paikkaan. Eikä tarvitse edes itse auttaa asiaa eteenpäin.The Offspring
Bändi jota opin vihaamaan jo aikoja sitten. Dexter Hollandin "laulaminen" on Gallagherin ja Bob Dylanin jälkeen ärsyttävintä raakkumista musiikin saralla. Ja Smash on yliarvostetuin levy koskaan. Ja Come Out and Playn riffi on eturauhastutkimukseen verrattavissa oleva nautinto. Jne.
Radiohead: Ihan järkyttävä yliarvosettu bändi. Lisäksi joissain paikoissa saa pelätä henkensä puolesta, jos sanoo ettei kyseistä bändi diggaile. Heti tulee kommenttia "ai sä tykkään vaan jostain radiopaskasta, etkä undergound-kamasta"... Just joo, jos on laaja musamaku niin on pakko tykätä Radioheadista? Siltä välillä tuntuu...
Depeche Mode
Iron Maiden, Suurlähettiläät, Neon2, Irina ja Maija Vilkkumaa. Kaikki sitä pääsevätkin levyttämään.
Paitsi Radioheadin kohdalla. "Mä en tykkää, koska se on niin monen mielestä underground."
"Mä en tykkää, kun se ei o underground."