Olet siis sitä mieltä, että tällainen huomio mediassa tekee hyvää Pelicansin mainosmyynnille ja ulkoiselle kuvalle?
Älä tuu laittaa sanoja mun suuhun.
Nurminen on Pelicansin näkyvin mainosmies ja kaikki tietävät minkälainen persoona on kyseessä, siitä persoonasta meillä Lahessa on aina tykätty.
Nimenomaan, kaikki myös tietävät, että kyseessä on räiskyvä persoona.
Tosiasia kuitenkin on ettei nämä jutut (oli tosia tai ei) juurikaan auta Pelicansia tekemään parempaa taloudellisesta tulosta tai pelaamalla paremmista sijoista. Sillä että Nupe on tehnyt hienon duunin lahtelaisen kiekon eteen, ei ole mitään tekemistä näiden juttujen kanssa. Seuran pitää uudistua, mutta niin pitää Nurmisenkin, kyllä Nupen "hölmöilyt siviilissä" ylittää aina uutiskynnyksen.
Kyllä mä näkisin, ettå Nupen "mokailut" on niin pieniä, että ei siitä nyt varmasti mitään kovin suurta negatiivisfä vaikutusta ole, mua ei ainakaa kiinnosta hevonvitunpaskaakaan, että milloi ja missä nupe juo kaljansa.
Toki jos haluat, niin listaa tähän uutiset joissa nimenomaan Nurminen on aiheuttanut käytöksellään negatiivistä julkisuutta Pelicansille, joka on selkeästi näkynyt organisaation toiminnassa.
Nurminen on julkisuuden henkilö, mutta olit sinä sitten semmonen tai et, niin kyllä sun pitää saada käydä sitten vaikka baarissa jos sun mieles niin tekee, ilman että siitä täälä kauhistellaan.
Kyllähän Nupe nimenomaan on uudistunut, hän on siistinyt ja rauhottanut mediamyllytystä ympärillään ja pyrkinyt vetäytymään hiljaiseloon.
Mä en ole nyt ihan ole samaa mieltä tosta Nupen hölmöilystä.