Pasi Nurminen – kuningas Lahdesta

  • 204 570
  • 613

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Onneksi tutkivaa urheilujournalismia aktiivisesti ja laadukkaasti harrastava paikallinen ESS paikkaa tätä Pelicans -organisaation radiohilljaisuutta.

Ryssäjokerit huhuun en jaksa uskoa, mutta totetuessaan taitaisi loppua liigan seuraaminen omalta osaltani siihen.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toivottavasti ei kommentoi. Aika amatöörimäisen kuvan antaisi jos lähtisi kaikkia twitterheittoija kommentoimaan.

Niin ja näin. Tämä twitterheitto on saanut täällä jo suht isot mittasuhteet. Tämä ei ole lisäksi mikä tahansa kaveri twitterissä, vaan jonkin sortin toimittaja. Nykyiseen koko seuran ja tiedotuksen alemmuustilaan ei kaivata enää yhtään negatiivista julkisuutta.

En minäkään kaikkiin heittoihin kommentoisi. ESS voisi kysyä tästä kysymyksestä.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Nurmisen kommenteista jos ottaa vittuilun pois niin jäljelle jäisi välimerkit. Hienosti vedetty taas. Jännä tosiaan, että mitään järkevää infoa seura ei ulospäin saa...
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Samaa olin tulossa kirjoittamaan mitä aatelisode tuossa ylempänä, eli pääomistaja se siis vaan jatkaa valitulla linjallaan: vittuillaan kannattajille kun ei ne mistään mitään kuitenkaan ymmärrä. Mistään ei ole myöskään mitään puhuttu, mutta silti hallituksen pj-Penalla on noinkin selkeä näkemys mahdollisista kuvioista? Aika velho tuo Pena...
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Mistään ei ole myöskään mitään puhuttu, mutta silti hallituksen pj-Penalla on noinkin selkeä näkemys mahdollisista kuvioista? Aika velho tuo Pena...
Niin vaikka seura ei Jokereiden kanssa ole mistään neuvotelleetkaan, ei se tarkoita etteikö hallituksen, Kolun ja Laukkasen kesken oltaisi keskusteltu aiheesta kun Jokerit-bänni kumottiin.

Näinhän on todennäköisesti tehnyt Liigassa 15 eri seuraa kun aukesi mahdollisuus, että Jokerit voisikin lähettää pelaajiaan Mestiksen sijasta Liigaankin hakemaan peliaikaa.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Nupe pistänyt YleX:n suosikkijuontajan koville Salppurin kisoissa viikonloppuna Ilta-Sanomien uutisen mukaan. Liekö sekoittanut tämän YleX:n hepun pienessä kaljassa tähän Miska Miettiseen, joka on pitkin syksyä "skuuppejaan" laukonut Twitteriin ja SuomiKiekko sivustolle.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
No ei tuohon Nupen touhuun näytä nöyryyttä ja keskustelukyvykkyyttä "loman" aikana tarttuneen. Toki tuo on vain yksittäinen tapahtuma, mutta jos jutussa on jotain perää, niin kyllä sieltä ylimielisyys taas paistaa.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Ihan normaalia ennaltaehkäisevää Median kurinpalautusta. YleX:n pojulla oli lirahtanut lusikallinen.
 

Aitotekonahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat


"väärinkäsitys" ja puolittaisilla tiedoilla tehty juttu

"Väärinkäsitys", eli Nupe erehtynyt henkilöstä, kuten tuosta lähetyksestäkin kävi myös hieman ilmi, heh.

YleX:n pojulla oli lirahtanut lusikallinen.
Haluaisin nähdä sen kaverin kenellä ei lirahda lusikallista housuun, kun itse Liipolan Hasek tulee tarjoamaan kuittivihkoa yllättäen.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat



Ty Conklinilla ei taannoin lirahtanut. Tai mistäs mää tiiän ehkä lirahtikin...

Mutta Pasihan oli ihan poikanen vielä tuolloin, nyt noin parikymmentä vuotta myöhemmin on kuitenkin jo tultu pää edellä lentokoneen rappuset alas, kolhittu MM-pokaali ja yritetty hukuttaa valmentajakaveri Venäjällä kylpyammeeseen ja mitä kaikkea...ihan eri mies nykyään, miettisi Conklinkin kahdesti, että lähteekö veivaamaan Liipolan Hasekia vastaan!
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
EIhän tämä nyt taaskaan mitenkään mairittelevaa uutisointia ole, vaikka oltaisiin kuinka sitä mieltä, että Nupe on kova jätkä. Tai uutinen olisi puolivillaisesti tehty.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: LKKK

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
EIhän tämä nyt taaskaan mitenkään mairittelevaa uutisointia ole, vaikka oltaisiin kuinka sitä mieltä, että Nupe on kova jätkä. Tai uutinen olisi puolivillaisesti tehty.

Mun mielestä tossa on äidin rakas pikkupiltti elänyt kauniissa kuplassaan ja Nupe on sitten poksauttanut tuon kuplan.

Siinä itse uutisessa ei mielestäni juurikaan ollut tolkkua ja ketä hittoa se nyt muutenkaan kiinnostaa, että mitä se meiän kiekkopasi jossain after ski teltassa puuhailee?

Niin pitkään kun Hasek hoitaa hommat toimistolla hyvin, niin mun mielestä on ihan turhaa katsoa, että mitä hän tekee vapaa-ajallaan, oli hänellä vastuu edustaa tai ei, sillä ei Nupe sielä kuitenkaan lapsia hakkaa.
Mä en usko, että Nupe on niin päästään laho jätkä, että hän menee vittuilemaan jollekkin radiojuontajalle ilman hyviä syitä.

Mun mielestä Nupe on pelastanut Lahtikiekon ja uskon, että toi sen räiskyvä persoona ja kova luonne ovat ihan avainasioita siinä, että hän on siinä onnistunut.

Ihmiset on erilaisia, vaikkei sitä nyky-yhteiskunnassa enään katsotakkaan hyvällä kun kaikkien pitäis imee peukkuaan ja totella setiä ja tätejä.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mun mielestä tossa on äidin rakas pikkupiltti elänyt kauniissa kuplassaan ja Nupe on sitten poksauttanut tuon kuplan.

Siinä itse uutisessa ei mielestäni juurikaan ollut tolkkua ja ketä hittoa se nyt muutenkaan kiinnostaa, että mitä se meiän kiekkopasi jossain after ski teltassa puuhailee?

Niin pitkään kun Hasek hoitaa hommat toimistolla hyvin, niin mun mielestä on ihan turhaa katsoa, että mitä hän tekee vapaa-ajallaan, oli hänellä vastuu edustaa tai ei, sillä ei Nupe sielä kuitenkaan lapsia hakkaa.
Mä en usko, että Nupe on niin päästään laho jätkä, että hän menee vittuilemaan jollekkin radiojuontajalle ilman hyviä syitä.

Mun mielestä Nupe on pelastanut Lahtikiekon ja uskon, että toi sen räiskyvä persoona ja kova luonne ovat ihan avainasioita siinä, että hän on siinä onnistunut.

Ihmiset on erilaisia, vaikkei sitä nyky-yhteiskunnassa enään katsotakkaan hyvällä kun kaikkien pitäis imee peukkuaan ja totella setiä ja tätejä.

Tänäänhän tuota avattiin tarkemmin lähetyksessä, kun Nupe oli ottanut yhteyttä ja kertonut erehtyneensä asiasta. Joku oli kertonut Nupelle, että häntä on vedetty kölin ali radiossa ja tuossa ne kaksi sälliä on, jotka tämän on tehneet. Eli hyviä syitä ei ollut, mutta sen verran fiksuna kaverina oikaisi asian.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tänäänhän tuota avattiin tarkemmin lähetyksessä, kun Nupe oli ottanut yhteyttä ja kertonut erehtyneensä asiasta. Joku oli kertonut Nupelle, että häntä on vedetty kölin ali radiossa ja tuossa ne kaksi sälliä on, jotka tämän on tehneet. Eli hyviä syitä ei ollut, mutta sen verran fiksuna kaverina oikaisi asian.

Melkonen rikkinäinen puhelin ollut sitten.
Ihan hyvä, että homma selvitettiin, tokihan sen olis voinut puhua auki sielä teltassakin, mutta olishan ton uutisenkin voinut jättää tekemättä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Köpihän pyysi tänään aamulla välittämään tietoa tänne Jatkoaikaankin, eli tosiaan väärinkäsityksestä kyse ja asioista keskusteltu hyvässä hengessä.

Veikkaan tosin, että seuraava väärinkäsitys on parin snapsin ja seuraavan baarireissun päässä.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Mun mielestä tossa on äidin rakas pikkupiltti elänyt kauniissa kuplassaan ja Nupe on sitten poksauttanut tuon kuplan.

Siinä itse uutisessa ei mielestäni juurikaan ollut tolkkua ja ketä hittoa se nyt muutenkaan kiinnostaa, että mitä se meiän kiekkopasi jossain after ski teltassa puuhailee?

Niin pitkään kun Hasek hoitaa hommat toimistolla hyvin, niin mun mielestä on ihan turhaa katsoa, että mitä hän tekee vapaa-ajallaan, oli hänellä vastuu edustaa tai ei, sillä ei Nupe sielä kuitenkaan lapsia hakkaa.
Mä en usko, että Nupe on niin päästään laho jätkä, että hän menee vittuilemaan jollekkin radiojuontajalle ilman hyviä syitä.

Mun mielestä Nupe on pelastanut Lahtikiekon ja uskon, että toi sen räiskyvä persoona ja kova luonne ovat ihan avainasioita siinä, että hän on siinä onnistunut.

Ihmiset on erilaisia, vaikkei sitä nyky-yhteiskunnassa enään katsotakkaan hyvällä kun kaikkien pitäis imee peukkuaan ja totella setiä ja tätejä.

Olet siis sitä mieltä, että tällainen huomio mediassa tekee hyvää Pelicansin mainosmyynnille ja ulkoiselle kuvalle?

Nurminen on Pelicansin näkyvin mainosmies ja kaikki tietävät minkälainen persoona on kyseessä, siitä persoonasta meillä Lahessa on aina tykätty. Tosiasia kuitenkin on ettei nämä jutut (oli tosia tai ei) juurikaan auta Pelicansia tekemään parempaa taloudellisesta tulosta tai pelaamalla paremmista sijoista. Sillä että Nupe on tehnyt hienon duunin lahtelaisen kiekon eteen, ei ole mitään tekemistä näiden juttujen kanssa. Seuran pitää uudistua, mutta niin pitää Nurmisenkin, kyllä Nupen "hölmöilyt siviilissä" ylittää aina uutiskynnyksen.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olet siis sitä mieltä, että tällainen huomio mediassa tekee hyvää Pelicansin mainosmyynnille ja ulkoiselle kuvalle?

Älä tuu laittaa sanoja mun suuhun.

Nurminen on Pelicansin näkyvin mainosmies ja kaikki tietävät minkälainen persoona on kyseessä, siitä persoonasta meillä Lahessa on aina tykätty.

Nimenomaan, kaikki myös tietävät, että kyseessä on räiskyvä persoona.

Tosiasia kuitenkin on ettei nämä jutut (oli tosia tai ei) juurikaan auta Pelicansia tekemään parempaa taloudellisesta tulosta tai pelaamalla paremmista sijoista. Sillä että Nupe on tehnyt hienon duunin lahtelaisen kiekon eteen, ei ole mitään tekemistä näiden juttujen kanssa. Seuran pitää uudistua, mutta niin pitää Nurmisenkin, kyllä Nupen "hölmöilyt siviilissä" ylittää aina uutiskynnyksen.
Kyllä mä näkisin, ettå Nupen "mokailut" on niin pieniä, että ei siitä nyt varmasti mitään kovin suurta negatiivisfä vaikutusta ole, mua ei ainakaa kiinnosta hevonvitunpaskaakaan, että milloi ja missä nupe juo kaljansa.

Toki jos haluat, niin listaa tähän uutiset joissa nimenomaan Nurminen on aiheuttanut käytöksellään negatiivistä julkisuutta Pelicansille, joka on selkeästi näkynyt organisaation toiminnassa.

Nurminen on julkisuuden henkilö, mutta olit sinä sitten semmonen tai et, niin kyllä sun pitää saada käydä sitten vaikka baarissa jos sun mieles niin tekee, ilman että siitä täälä kauhistellaan.

Kyllähän Nupe nimenomaan on uudistunut, hän on siistinyt ja rauhottanut mediamyllytystä ympärillään ja pyrkinyt vetäytymään hiljaiseloon.

Mä en ole nyt ihan ole samaa mieltä tosta Nupen hölmöilystä.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Miten te jaksatte edes keskustella tästä aiheesta? Jokainen kommentti liittyen tähän juttuun on silkkaa turhuutta. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: flow

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Miten te jaksatte edes keskustella tästä aiheesta? Jokainen kommentti liittyen tähän juttuun on silkkaa turhuutta. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
Tämä. Jos jonnekkin pitää syyttävää sormea osoittaa niin lähinnä iltasanomien uutistoimittajan suuntaan, joka teki tuon uutisen aikalailla tarkistamatta taustoja ja/tai tekemällä sen suht yksipuolisesta näkökulmasta.

Ilmeisesti Nupe ja Köpi on asiansa sopineet oikeinkin hyvässä hengessä (tälläinen kuva ainakin itselle jäi mitä aamuvuorossa tuota kuuntelin), ja siitä ainakin itsellä hattu nousee Nurmisen suuntaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös