Äijä hankkii ensi töikseen joukkueeseen tollasen täysin tyhjänpäiväsen ja (joidenkin) ;) fanien inhoaman pelaajan ...
... Ja kuten todettua minulle on ihan sama mitä nielikäinen on eteläpäätyläisistä sanonut...
...Meillehän nauraa kohta kaikki kun Pasi alkaa hyppimään vastustajien niskaan.
Aivan oikein totesit... joidenkin fanien ... näin se on, jotkut saavat ääntä aikaiseksi tyhjästä turhan paljon. Valmentaja(t) hankkivat joukkueeseensa pelaajat, joilla on tarkoitus saada mestaruus himaan, se on heidän ensimmäinen tehtävänsä, ennen ensimmäistäkään peliä. Heidän ei pidä missään nimessä tulla kysymään eteläpäätyyn, että ketäs me nyt saataisiin palkata joukkueeseen.
Se, mitä Pasi on eteläpäädyssä majailevista apinoista (minäkin siellä olen jo pitkään majaillut, mutta en koskaan ole samaistunut näihin oksentelijoihin)sanonut, on ihan paikallaan. Sitä saa mitä tilaa. Toivon kuitenkin, että hekin joskus kasvavaisivat aikuisiksi.
Tuohan se onkin se suurin syy, että muut nauraa meille, ... no, kyllä teille sietääkin nauraa, täysin naurettavaa on tuo uhoominen pelaajasta, joka mitä ilmeisimmin on kentällä aika vähän/peli, mutta uskon, että silloin kun on, niin tekee sen työnsä, mihin hän hankittiin, parhaalla mahdollisella tavalla.
Syy siihen, että eteläpäädyssä kannustan joukkuetta on se, että mestaruus loksahtaa Ilmalaan. Lähden ja olen lähtenyt jo kymmeniä vuosia aina kannustamaan joukkuetta, en huutamaan törkeyksiä omille pelaajille..... ei koskaan, ei missään olosuhteissa, ei kellekään heistä
Kasvakaa nyt hieman nopeammin lätkäfaniksi, eikä huligaaniksi!!