Pasi Nielikäinen Jokereihin - Syö Silliä ja juo kuravettä päälle

  • 357 376
  • 1 073

Frank Drebin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Black Hawks ja HJK
Taitaa pikemminkin olla ne vähemmän järkevät kommentit syynä, mitä Nielikäisen suusta on kuultu.

No sehän kuuluu kuvioon että auotaan päätä vastustajista ja niiden faneista. Mulla on sellainen fiilis, että loppukaudesta tälläkin foorumila Nielikäistä dissanu muuttaa ääntä kellossaan. Nielikäinen on erittäin hyvä 4-ketjun jyrä ja pystyy puolustamaan joukkueen tähtiä. Antakaa jätkälle mahdollisuus jos kerran on valmennuksen haluama. Vois keskittyä ennemmin Virmasen ulosheittoon koko organisatiosta. Lähtee varmaan muutenkin tän kauden jälkeen. Toimitusjohtajasta "eteneminen" urheilutoiminejotajaksi, joopa joo.
 

Acid

Jäsen
Taitaa pikemminkin olla ne vähemmän järkevät kommentit syynä, mitä Nielikäisen suusta on kuultu.
Ei ole pellen jutut faneistakaan se ainoa ja varsinkaan suurin syy. Minä en tota kusipäätä hyväksy yksinkertaisesti siitä syystä, että Nielipuoli on kuvottava ja oksettava turhake, joka ei muuta osaa, kuin jauhaa paskaa seiskassa ja taklailla päätypleksiä.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vois keskittyä ennemmin Virmasen ulosheittoon koko organisatiosta.

Kaikella kunnioituksella Frank, ja Virmasta täysin puolustelematta, olet syli auki valmiina vastaanottamaan kuvottavan tusinajanarin mutta jokerisydämen omaavalle Virmaselle et löytäisi minkäänlaista virkaa organisaatioissa?

Kuten sanoit, joopa joo.

p.s. miksi pitäisi keskittyä Virmasen ulosheittoon, jos muutenkin lähtee tämän kauden jälkeen kuten totesit?
 

Frank Drebin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Black Hawks ja HJK
Kaikella kunnioituksella Frank, ja Virmasta täysin puolustelematta, olet syli auki valmiina vastaanottamaan kuvottavan tusinajanarin mutta jokerisydämen omaavalle Virmaselle et löytäisi minkäänlaista virkaa organisaatioissa?

Kuten sanoit, joopa joo.

p.s. miksi pitäisi keskittyä Virmasen ulosheittoon, jos muutenkin lähtee tämän kauden jälkeen kuten totesit?

Puolustan Nielikäistä siksi, että pelaaja ON valmennusryhmän tahto. Jos valmentajat toimisivat niinkuin tällä foorumilla esitettäisiin, siis faneilta kysyen, mitä siitä tulisi? Yhtä monta mielipidettä on kuin kirjoittajaa. En minäkään Nielikäisestä pelaajana pidä, mutta valmennus on hänet halunnut ja sillä siisti. Vaikka kuinka täällä naristaan Pasista, ei sopimusta pureta sen takia. Annetaan sen koiranoksennuksen näyttää onko siitä mihinkään.

Se, että Virmasella on "jokerisydän" ei poista sitä tosiasiaa, että on mokannut monta hyvää diiliä ja päästänyt "meidän" pelaajia pois. Viimeisin naula arkkuun taisi olla Kangen meno julleihin. Virmasen lähdöllä kauden jälkeen tarkoitan sitä, että pitäisi olla itsellään järkeä tajuta että siirrettiin huonommalle tontille epäonnistumisen jälkeen Tj:na. Kyllä jokainen tervejärkinen ihminen osaa siitä vetää johtopäätökset. Siirtyihän Wadekin vuoden UTJ:n hommasta takas valmennukseen.
 
Viimeksi muokattu:

Happis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, Liverpool FC
Jos Virmasen pitäisi tajuta erota, niin kyllä Nielikäisenkin olisi pitänyt tajuta pysyä kaukana. Edelleen sanon, että vittuun Ika jos ei saa joukkuetta kasaan ilman tuota paskakasaa.
 

Frank Drebin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Black Hawks ja HJK
Jos Virmasen pitäisi tajuta erota, niin kyllä Nielikäisenkin olisi pitänyt tajuta pysyä kaukana. Edelleen sanon, että vittuun Ika jos ei saa joukkuetta kasaan ilman tuota paskakasaa.

Eiköhän Nielikäinen kuitenkin tee diilin sinne mistä parhaat fyrkat maksetaan. Jos Ika veke niin mitä tilalle. Katsoppa Virmasen aikajanaa , mitä on saatu aikaan?
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jos Virmasen pitäisi tajuta erota, niin kyllä Nielikäisenkin olisi pitänyt tajuta pysyä kaukana. Edelleen sanon, että vittuun Ika jos ei saa joukkuetta kasaan ilman tuota paskakasaa.

Ei vittu miten idioottimainen kommentti! Et vissiin ymmärrä kuinka iso merkitys Ikalla on Jokereiden tulevaisuuden kannalta...?
 

Happis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, Liverpool FC
Ei vittu miten idioottimainen kommentti! Et vissiin ymmärrä kuinka iso merkitys Ikalla on Jokereiden tulevaisuuden kannalta...?

En ollut heittämässä Ikaa vittuun vaan Nielikäistä. Jos se ei kelpaa, niin sitten saa mun puolesta lähteä molemmat.

Terv. Idiootti, jolle seuran kunnioittaminen merkitsee jotain.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Se, että Virmasella---valmennukseen.

Eiköhän Virmanenkin ymmärrä, että hänen rajallinen osaamisensa tietyissä asioissa ja aika (hoiti tuplahommia) aiheutti Keken tulon. Tuskin hänelle tässä on suurtakaan ongelmaa, eiköhän mies olisi tosiaan eronnut jos olisi tuntenut itsensä alistetuksi. Pitämällä mies kuitenkin organisaatiossa saatiin Kekelle mentori, joka osaa tietyt asiat hyvi ja jolla on kaiken lisäksi suhteita. Pitämällä mies organisaatiossa saadaan Virmasen parhaat ominaisuudet ja tärkeä "henkinen pääoma" pidettyä, mutta samalla Keken tulolla saadaan korvattua Virmasen ongelmakohtia.

Mitä Kankeen tulee, niin itse en ainakaan jaksa murehtia siitä. Jokereissa pakisto on jo hyvällä mallilla ja naapurissa oli tarjolla lähes rajattomasti peliaikaa samalla liksalla. Miksi muualta tullut Kanki olisi edes tullut tänne, kun naapurissa on olosuhteet paremmin miehelle sopivat?

Nielikäisestä olemmekin samoilla linjoilla. Jos pelaaja sopii valmentajille ja miehelle on sopiva rooli vapaana, niin itse en näe tässä ongelmaa. Mielellään joku muu hoitaisi tuon roolin, mutta valmentajien ehdoilla tässä mennään.
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pistää hieman naurattamaan nämä palstateinien anti-Pasi-kommentit. Jokereiden tämän vuoden tärkein hankinta on Lehkonen, jos asioita osaa tarkastella hieman järjellä ja pitkällä tähtäimellä. Nielikäisen palkkaaminen on pieni hinta siitä, jos kuilu edustuksen ja junnujen välillä saadaan kurottua umpeen, ja Jokereiden junioritoimintaa alkaa tuottamaan liigapelaajia Jokereihin eikä muihin joukkueeseen.

Jokainen voi omassa päässään miettiä sitä kumpi vituttaa enemmän: se, että Nielikäinen pelaa Jokereissa vai se, että Lehterä takoo hirmutehoja Tapparassa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pistää hieman naurattamaan nämä palstateinien anti-Pasi-kommentit.

No enpä nyt tiedä siitä. Minä ymmärrän kyllä ihan täysin vitutuksen tuollaisesta siirrosta jokerien leirissä. Pelillisesti (ja taktisestikin) aivan nolla-siirto, mutta iskee faneja kasvoihin märän rätin lailla. Jos Ika&Virmanen&Hjallis Co. kunnioittaisi faneja ja tietäisi/tuntisi edes pennin vertaa heidän ajatusmaailmaa, niin tällaisia ei tapahtuisi.
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Jos Ika&Virmanen&Hjallis Co. kunnioittaisi faneja ja tietäisi/tuntisi edes pennin vertaa heidän ajatusmaailmaa, niin tällaisia ei tapahtuisi.

Faneja kunnioitetaan hankkimalla tekijät/tekijöitä joilla autetaan joukkuetta saamaan voittoja ja rakentamaan organisaatioon jatkuvuutta.

Kumpikohan on pitkällä tähtäimellä tärkeämpää/viisaampaa; tehdä valmennuksellisia päätöksiä joidenkin fanien toiveiden/antipatioiden perusteella vai pistää Jokerien junnukuviot ja organisaation urheilullinen osaaminen ajan tasalle?!

Ika tuli Jokereihin tavoitteenaan tehdä päätöksiä/tekoja joiden hedelmistä nautitaan vielä vuosien päästäkin.
Jos (ja toivottavasti kun) Jokerit taas muutamien vuosien päästä nauttii menestyksestä pääsääntöisesti omista jätkistä koostuvalla joukkueella ei kukaan muista saatikka kiinnosta, että kaudella 2008-2009 Jokereissa pelasi Pasi Nielikäinen.

Jos Ikan saamiseksi Jokereihin me joudumme pitämään Nivalan Puupäätä yhden kauden palkkalistoillamme on se ja siitä aiheutuva fanien itku helvetin pieni hinta maksettavaksi!!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Faneja kunnioitetaan hankkimalla tekijät/tekijöitä joilla autetaan joukkuetta saamaan voittoja ja rakentamaan organisaatioon jatkuvuutta...

...Jos Ikan saamiseksi Jokereihin me joudumme pitämään Nivalan Puupäätä yhden kauden palkkalistoillamme on se ja siitä aiheutuva fanien itku helvetin pieni hinta maksettavaksi!!

Ika on hyvä valinta valmennustiimiin, ja Jokerien touhu näyttää muutenkin terveeltä monellakin tavalla. Se on todettava.

Kritisoinkin vain ja ainostaan tätä yhtä pientä (oikeasti pientä) siirtoa. Miksi aiheuttaa faneille tahallisesti verisuonten pullistusta tuollaisilla tempauksilla? Oli sitten kuinka pieni asia tahansa, niin miksi? Kun se ei edes ole tarpeellista/pakollista millään tavalla.
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Miksi aiheuttaa faneille tahallisesti verisuonten pullistusta tuollaisilla tempauksilla? Oli sitten kuinka pieni asia tahansa, niin miksi? Kun se ei edes ole tarpeellista/pakollista millään tavalla.
Tästähän voidaan väitellä maailman tappiin asti, mutta jos valmennusjohto katsoo tämän hankinnan olleen tarpeellinen/pakollinen, niin fine, näillä mennään.
En minäkään Pasia meille varsinaisesti halua, mutta kuten joskus on viisaasti sanottu; ”sometimes you have to lose a battle to win a war”.
 
Ei tästä Nielikästä ole minulle tarjolla kuin huonoja viboja. Kaveri joka on vuosien varrella tullut tunnetuksi mm. Jäähyherkkyydestään, plekseihinpaukkuvista taklauksistaan, Marty McSorley tyyppisistä kilahduksistaan, sekä kiukuttelusta jos peliaika ei vastaa herran vaatimuksia, joka johtuvat liiallisesta uskosta omiin kykyihinsä. Sekä nielikän mukahauskat kommentit asiaan kuin asiaan. Eli parhaassa tapauksessa Nielikkä olisi prototyyppi täydellisestä nelosketjun pommikonerouhijasta, joka hanskaisi vielä voitokkaasti vastustajien lihamyllyjä vastaan ja iskisi aina tarpeen tullen maalin tai kaksi. Mutta toinen vaihtoehto on se, että mies ei saa (omasta mielestään) tarpeeksi peliaikaa, saa muutamat itkupotkuraivarit, myrkyttää joukkueen sisäistä ilmapiiriä, sekoilee peleissä hankkien väärillä hetkillä hölmöjä ja kalliiksi tulevia jäähyjä. Eli tämä kaikista kevään/kesän hankinnoista vaikuttaa todelliselta jokerikortilla, toivotaan että Ika&Gleba saavat jollain tavalla kaivettua tästä veijarista parhaan irti, että saataaisiin jotain hyötyä tästä jämäjullijanarista. Pahoin vaan pelkään että näin ei käy. Ikan toiveesta jos tuo turhake on roudattu, niin pakkohan se on pitkin hampain hyväksyä. Yhtään tosin en itkisi jos 7asi heitettäisiin hiuksista vittuun vaikka saman tien. Kova oli Ika Lehtosen jokeritoimintaan saamisen hinta, samassa paketissa kun tuli Teh Pasi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kritisoinkin vain ja ainostaan tätä yhtä pientä (oikeasti pientä) siirtoa. Miksi aiheuttaa faneille tahallisesti verisuonten pullistusta tuollaisilla tempauksilla? Oli sitten kuinka pieni asia tahansa, niin miksi? Kun se ei edes ole tarpeellista/pakollista millään tavalla.
Ei Nielikäisen hankinta millään lailla pakollinen ollut, mutta tosiasia on, että Jokerit on pikkaisen parempi Nielikäisellä kuin ilman. Hänelle on selkeä rooli ja tehtävä ja tuossa hommassa Pasi on hyvä. Otsasuonet on mun käsittääkseni pullistuneet lähinnä niillä, jotka ovat vittuuntuneet Nielikäisen puheista tai teoista ja sitä kautta Pasi on saavuttanut inhokin aseman. Minusta tämäkin on ihan OK, ei kait sellaista pelaajaa olekaan, josta kaikki pitäisivät. Wahlstenin Jali pois lukien.

Mulle on periaatteessa aivan sama mitä muualla pelaavat pelaajat Jokereista tai kiekosta ylipäänsä lausuvat. Itse asiassa masentavintahan on se, että yleensä lausunnot ovat sitä samaa jargonia, jonka jokainen jo osaa ulkoa. Kun tullaan joukkueeseen puhutaan kuinka ratkaisu oli helppo ja tänne olen aina halunnut jne. Sitten kun menee päin kettua niin todetaan ettei homma toiminut valmentajasta tai jostakin muusta syystä johtuen. Kesken kauden on sitten luonnollista kehua omaa joukkuetta ja yleensä tämä on tässä. Pasi tekee sen poikkeuksen, että hän pelatessaan muualla ei juurikaan kehunut omaa joukkuetta vaan haukkui muita. Ei ehkä järkevää tai hyvää käytöstä, mutta ihan helvetin sama mulle ja ainakaan itse en tuon äijän puheille ole suuremmin antanut painoarvoa.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Jos (ja toivottavasti kun) Jokerit taas muutamien vuosien päästä nauttii menestyksestä pääsääntöisesti omista jätkistä koostuvalla joukkueella ei kukaan muista saatikka kiinnosta, että kaudella 2008-2009 Jokereissa pelasi Pasi Nielikäinen.

Jos Ikan saamiseksi Jokereihin me joudumme pitämään Nivalan Puupäätä yhden kauden palkkalistoillamme on se ja siitä aiheutuva fanien itku helvetin pieni hinta maksettavaksi!!

Nyt en oikein näe mitä yhteyttä Pasi Nielikäisellä, Ismo Lehkosella, omilla jätkillä ja Jokereiden mahdollisella tulevalla menestyksellä on. Ismo Lehkonen voi tuoda mukanaan menestystä ja toivottavasti hän parantaa yhteyttä junioreiden ja edustusjoukkueen välillä, mutta miten ihmeessä Pasi Nielikäinen parantaa tätä yhtälöä? Onko Ismo Lehkonen siis asettanut Jokereiden tulonsa ehdoksi Pasi Nielikäisen sainaamisen? Hyvin vaikea uskoa. Ja miten Pasi Nielikäinen edistää Jokereiden nuorten omien pelaajien esiinmarssia? Maalaisjärjellä ajateltuna homman luulisi toimivan juuri päinvastoin, eli mitä enemmän 32-vuotiaita ostetaan maakunnista, sitä vaikeampaa nuorten omien pelaajien on edes mahtua mukaan harjoituksiin. Jos "omien" pelaajien asemaa haluttaisiin parantaa luulisi että Nielikäinen, Louhi ym samankaltaiset jätettäisiin ihan ensi alkuun sainaamatta.

Ja vaikka itse en tuomitse Nielikäistä pelaajana (on parhaimmillaan hyvä kolmosketjun laituri ja voimahyökkääjä) niin väitän kuitenkin että hankinta oli Jokerijohdon osalta tyhmä, sanovat Lehkonen ja Hanlon sitten mitä tahansa. Täytyy nimittäin muistaa että fanit ovat Jokerit ja fanit ovat asiasta harvinaisen yksimielisiä. Oikeastaan enää Karalahti voisi olla faneille enemmän vastenmielinen pelaaja.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Pistää hieman naurattamaan nämä palstateinien anti-Pasi-kommentit. Jokereiden tämän vuoden tärkein hankinta on Lehkonen, jos asioita osaa tarkastella hieman järjellä ja pitkällä tähtäimellä. Nielikäisen palkkaaminen on pieni hinta siitä, jos kuilu edustuksen ja junnujen välillä saadaan kurottua umpeen, ja Jokereiden junioritoimintaa alkaa tuottamaan liigapelaajia Jokereihin eikä muihin joukkueeseen.

Jos Ikan saamiseksi Jokereihin me joudumme pitämään Nivalan Puupäätä yhden kauden palkkalistoillamme on se ja siitä aiheutuva fanien itku helvetin pieni hinta maksettavaksi!!

Ei Nielikäisen hankinta millään lailla pakollinen ollut, mutta tosiasia on, että Jokerit on pikkaisen parempi Nielikäisellä kuin ilman. Hänelle on selkeä rooli ja tehtävä ja tuossa hommassa Pasi on hyvä. Otsasuonet on mun käsittääkseni pullistuneet lähinnä niillä, jotka ovat vittuuntuneet Nielikäisen puheista tai teoista ja sitä kautta Pasi on saavuttanut inhokin aseman. Minusta tämäkin on ihan OK, ei kait sellaista pelaajaa olekaan, josta kaikki pitäisivät. Wahlstenin Jali pois lukien.

Mulle on periaatteessa aivan sama mitä muualla pelaavat pelaajat Jokereista tai kiekosta ylipäänsä lausuvat. Itse asiassa masentavintahan on se, että yleensä lausunnot ovat sitä samaa jargonia, jonka jokainen jo osaa ulkoa. Kun tullaan joukkueeseen puhutaan kuinka ratkaisu oli helppo ja tänne olen aina halunnut jne. Sitten kun menee päin kettua niin todetaan ettei homma toiminut valmentajasta tai jostakin muusta syystä johtuen. Kesken kauden on sitten luonnollista kehua omaa joukkuetta ja yleensä tämä on tässä. Pasi tekee sen poikkeuksen, että hän pelatessaan muualla ei juurikaan kehunut omaa joukkuetta vaan haukkui muita. Ei ehkä järkevää tai hyvää käytöstä, mutta ihan helvetin sama mulle ja ainakaan itse en tuon äijän puheille ole suuremmin antanut painoarvoa.

Nyt alkaa tulla oikeaa perspektiiviä asioihin flintstonen mafian- ynnä muiden junnujen teinianksti höyryämisten jälkeen!

Pasi ajaa kirjaimellisesti asiansa roolipelaajana nelosen laidassa ja kaikille muille paitsi hienohipiäisimmille faneille Pasin kommentit Jokereista ja Jokerifaneista menee hänen roolin piikkiin. Kyllä minua ainakin vituttaisi jos Pasi tulevalla kaudella meidän nelosen rouhiajana, ärsyttäjänä ja kovanaamana alkaisi kehumaan esim. Hifkiä tahi Bluesia ja ylistäisi heidän fanejaan. Tottakai tuon roolin pelaaja ajattelee aina sillä hetkellä edustamaansa joukkuetta ja muut joukkueet ja niiden fanit on perseestä. Mikä tässä on niin saatanan vaikeata tajuta?
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Nyt en oikein näe mitä yhteyttä Pasi Nielikäisellä, Ismo Lehkosella, omilla jätkillä ja Jokereiden mahdollisella tulevalla menestyksellä on. Ismo Lehkonen voi tuoda mukanaan menestystä ja toivottavasti hän parantaa yhteyttä junioreiden ja edustusjoukkueen välillä, mutta miten ihmeessä Pasi Nielikäinen parantaa tätä yhtälöä? Onko Ismo Lehkonen siis asettanut Jokereiden tulonsa ehdoksi Pasi Nielikäisen sainaamisen? Hyvin vaikea uskoa. Ja miten Pasi Nielikäinen edistää Jokereiden nuorten omien pelaajien esiinmarssia?
Ikan saaminen jengiin oli kauden paras sainaus, piste!
Jos hän on ollut sitä mieltä, että Pasin sainaaminen Jokereihin oli tarpeellista, niin sitten näin on.

En myöskään mielestäni missään vaiheessa ole sanonut, että Ika ei olisi tullut ilman Pasia.
Vaan kuten lainaamassasi tekstissäkin totean, Ikan tulo on Jokereille niin hyvä juttu, että siinä ei Pasin meillä pelaaminen yhden kauden ajan paljoa vaa’assa paina.
Olen sen verran iloinen Ikasta, että Pasin tuloa ei kroppa juuri rekisteröi.

Tilanne on verrattavissa järvenrantasaunan jälkeen lämpimässä kesäillassa terassilla nautittuun kylmään olueen muutaman itikan inistessä ympärillä. Kylmästä oluesta, lämpimästä kesäillasta ja saunasta saadut kicksit voittavat mennen tullen itikoista aiheutuneen harmituksen!

Miksi Pasi on tärkeä/tarpeellinen joukkueelle jääköön Ikan/Hanlonin vastattavaksi. Minulle riittää, että valmentajat ovat ilmeisesti todenneet näin olevan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi Pasi on tärkeä/tarpeellinen joukkueelle jääköön Ikan/Hanlonin vastattavaksi. Minulle riittää, että valmentajat ovat ilmeisesti todenneet näin olevan.
bozik hanlonina vastaisin, että kaksi on parempi kuin yksi. Pasi toimii ligassa kevyesti peloitteena ja poliisiakin on hankalampi pelata pois kun niitä on kaksi. Lisäksi kokenut ja kova karju sopii kuin nokka päähän junnupitoiseen joukkueeseen ja tässä varmaan Pasilla onkin skarppaamisen ja näytön paikka. Hyvää esimerkkiä ja "turvaa" joukkueelle niin rooli on hoidettu. Kirsikkana vielä se, että ei Pasi junnujen pelipaikkoja vie, tiedän aika tarkkaan ringissä olevat junnut ja ei siellä ole yhtään jätkää, joka olisi pelaajatyyppiä Pasi. jos/kun junnuille pitää raivata tilaa niin nimet Louhi, Kerman, Salmelainen, Varis jne. ovat niitä kenen paikoille junnuja voidaan sovitella.

Ei Pasi mikään megapalanen joukkueessa ole, mutta mulla on ihan hyvä kutina tästä. Yksi puolihullu voi vapaasti riehua ja lentää vaikka pihalle, kun taustalla kuitenkin päivystää iso-Jokeri Helenius. Nuo jätkät ovat kuin käsiä, kaksi on hyvä olla vaikka yhdelläkin pärjää. Kokonaan ilman handuja joutuisi sitten jo muuttamaan elämäntyyliä ja voimistelemaan ravistusvaiheessa.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kirsikkana vielä se, että ei Pasi junnujen pelipaikkoja vie, tiedän aika tarkkaan ringissä olevat junnut ja ei siellä ole yhtään jätkää, joka olisi pelaajatyyppiä Pasi. jos/kun junnuille pitää raivata tilaa niin nimet Louhi, Kerman, Salmelainen, Varis jne. ovat niitä kenen paikoille junnuja voidaan sovitella.
Juurikin näin. Eivät jokerijunnut ole mitään täytemassaa jolla voidaan tilkitä milloin mitäkin paikkaa joukkueessa, vaan ihan oman laisiaan pelaajatyyppejä joille pitää löytää oma paikka ja rooli joukkueessa. Ja Nielikäinen on niin omituisen vino ja kulmikas palanen ettei junnuissa yhtään samannäköistä loydy.

Jos valmentajat ovat tällaisen omituisen aukon joukkueessa todenneet niin yrittäköön sitten Nielikäistä siihen sovitella. Jos ei edes vasaralla saa sopimaan niin sitten roskikseen.
 

Terveis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästähän voidaan väitellä maailman tappiin asti, mutta jos valmennusjohto katsoo tämän hankinnan olleen tarpeellinen/pakollinen, niin fine, näillä mennään.
En minäkään Pasia meille varsinaisesti halua, mutta kuten joskus on viisaasti sanottu; ”sometimes you have to lose a battle to win a war”.



Vaikka periaatteessa olen samaa mieltä, eikä minua niin paljoa stressaa Nielikän siirto että omat rajat menisivät rikki, mutta ymmärrän kuitenkin näitä valittajia.

Jos valmennusjohto olisi tuonut mukanaan Karalahden, niin olisiko sekin ollut ok, koska valmennusjohto katsoi hankinnan olleen tarpeellinen? Entä jos maalille olisi otettu Lundell, snaipperiksi Kuhta ja espostaa vielä Lostedt päälle? Tai jos valmennusjohto olisi vaatinut sen että Keken tilalle olisi palkattu Pena, koska valmennusjohto katsoisi tämän hankinnan olevan tarpeellinen että he saisivat hyvän työrauhan ja pystyisivät luottamaan että TJ hoitaa hommat täydellisesti, olisiko homma OK, koska valmennusjohto niin pyytää?

Kuten sanottu, omatkaan rajat eivät ihan Nielikässä rikki menneet, mutta lähellä ollaan, enkä tirauttaisi yhtään kyyneltä jos kaveri laitettaisiin seuraavalla junalla takaisin Nivalaa kohti, mutta toisaalta olen valmis antamaan kaverille näyttöpaikan, onnistuessaan voi olla yksi pieni palanen siihen palapeliin mikä voittoon tarvitaan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos valmennusjohto olisi tuonut mukanaan Karalahden, niin olisiko sekin ollut ok, koska valmennusjohto katsoi hankinnan olleen tarpeellinen? Entä jos maalille olisi otettu Lundell, snaipperiksi Kuhta ja espostaa vielä Lostedt päälle? Tai jos valmennusjohto olisi vaatinut sen että Keken tilalle olisi palkattu Pena, koska valmennusjohto katsoisi tämän hankinnan olevan tarpeellinen että he saisivat hyvän työrauhan ja pystyisivät luottamaan että TJ hoitaa hommat täydellisesti, olisiko homma OK, koska valmennusjohto niin pyytää?
Noissa kaikissa ehkä Lostedia lukuun ottamatta on se ero, että ovat Hifk:n profiilipelaajia ja Pena oli profiilitoimari. Noihin kaikkiin verrattuna Pasi on kiekkokiertolainen eli ei noiden tai Pasin siirtoa voi rinnastaa. Toinen näkökulma on sitten se, että noista kukaan ei tällä hetkellä Jokereita vahvistaisi.

Toisaalta minulle olisi aikoinaan ollut täysin ok, jos Hifk olisi ulkoistanut Kuhdan ja tuo olisi siirtynyt Jokereihin. Ihan sama kuin vaikkapa Soppa aikoinaan, tervetuloa. Nyt on kuitenkin jo myöhäistä, ura ehtoolla ja asema Hifk-ikonina aika vahva joten olkoon.
 

Kimmo_Ahteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskinpa Pasi pääsee edes pelaavaan kokoonpanoon kovin monessa pelissä. Sen vähän mitä Pasi sai peliaikaa viime kaudella, sen perusteella ole kummoista apua Jokereille varsinkin kuin Jokereiden pelaajarinki on laadukkaampi kuin IFK:n vastaava viime vuonna. Pasilla ikää jo jonkin verran joten kiekkoilullista kehitystä tuskin on luvassa.

Veikkaan että kun kaveri merkitään kokoonpanoon, se tapahtuu silloin kun Helenius on poissa ja matsissa voi olla mahdollisuus hanskaukseen. Kuinka usein näin sitten tapahtuu? Tuskin kovin monessa ottelussa varsinkaan kun pienemmät maaseudun jengit eivät ole millään tasolla panostanut nyrkkiosastolle. Penkillä puree tuppea ja sitten kun pääsee vetämään hajavaihdot, homma menee yli ja 2min boksia kutsuu. Jonkun verran viime kaudella Pasin pelejä nähneenä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös