Onko Jokereille edullista peluuttaa pelaajaa, joka tulee aina kentällä ollessaan saamaan kamaa niskaan ja näin ollen keskeyttämään pelin? Itse tulen heittämään kentälle kamaa niin kauan kun kusipää pelaa Jokereissa ja tiedän ~30 ihmistä jotka tulevat tekemään samoin.
Onnea etukäteen ottelusta poistamisen johdosta, ja ehkä jopa porttikiellosta. Onneksi ottelutapahtumissa on järjestysmiehet, ettei tällaisia tapahdu paljoa.
Jokerit ei hyödy tästä Jokeri-Pasin ajojahdista ollenkaan, sikäli mikäli Pasi ei syövytä pukukopin ilmapiiriä. Enemmän näistä kommenteista on paistanut läpi se, ettei haluta Pasia tai Pasin kaltaisia tänne, koska
1) "Jokereissa ei pelaa/ei ole pelannut Pasin kaltaisia pelaajia aiemmin, koska Jokerit on taitokiekkoa pelaava joukkue"
- Tomek Valtonen aiemmin nuoruusvuosinaan anyone? En meinaa tällä mitään takaapäin hyökkäyksiä, niinkuin Pasi joskus on tehnyt, vaan tätä neloskentän lihajyrä/ärsyttäjä pelaajatyyppiä, jota Pasi (nyt) ja Tomek (nuorena) edustavat/edustivat.
2) "Pasi on sanonut faneista pahasti"
- Tähän ei voi oikein sanoa muutakaan, kun että on sitä ennen itsekin tullut päästeltyä jonkinlaisia sammakoita suusta (ei tämä viesti), puheet on puheita ja teot ovat eri asia. Mä oon henkilökohtaisesti valmis antamaan Pasille mahdollisuuden pelata itsensä inhoke-sakista "ihan ok"-sakkiin, en ole varma antavatko muut tätä samaa mahdollisuutta. Nämä kurkunleikkaus-episodit ja mitä muitakaan näitä nyt on ollut ovat kyllä olleet täysin showta, samaa showta saataisiin eri paketissa jos hankittaisiin vaikka Sinuhe maaliin.
3) "Pasi on julli"
- No joo aika vahva on HIFK-leima Pasissa, vahvempi se oli esimerkiksi Hirsossa, eikä hänen takiaan mitään otteluita uhattu keskeyttää.
EDIT: Jullit ei mahu päähän.