Vaikka et mulle tätä kohdistanutkaan niin vastaanpa. Pystytkö ymmärtämään, että kusipää on niin etova otus ettei tätä siirtoa vaan voi hyväksyä. En kuulu eteläpäätyyn, joten minua hän ei ole edes haukkunut. Mulle tässä ei ole kysymys jostain yksittäisistä asoista, vaan siitä, että tämä pelle on kokonaisuudessan niin turha, rasittava pelle. Ajatus hänestä Jokeripaidassa saa veren kiehumaan. Sillä ei ole mitään väliä miten hän "pelaa". Pidän itseäni todellisena fanina n. 15-20 peliä kaudessa. Aina ei pääse. Nämä "Turuset ja Latvalat" menee, vaikkei niissä mitään järkeä olekaan. Kaiken näköistä paskaa tässä on siedetty, mutta jossain vaiheessa tulee mitta täyteen ja se tapahtui tämän kyseisen mulkun kohdalla. En ymmärrä, enkä hyväksy tätä siirtoa, joten en mä nyt helvetti soikoon maksa siitä, että pääsen katsomaan sitä oksettavaa näkyä. Olen tästä lähettänyt asiallisen meilin meidän johdolle ja kertonut, että hallille tullaan heti kun tästä paskakasasta päästään eroon. Joillekin tämä pelle edustaa kaikkea mitä Jokerit ei ole. Tottakai mä haluaisin mennä hallille ja toivottaa Lindin tervetulleeksi kotiin. Jos näin tekisin, minä hyväksyisin Nielikäisen siirron ja sitä en ikinä tee. Elän edelleen toivossa, että kauden alussa tätä pelleä ei enään joukkueessa ole ja voin hyvillä mielin suunnistaa Areenalle.
Vastataan nyt vielä tähän ja vastaus on osoitettu kaikille, jotka täällä kertovat etteivät hallille mene niin kauan kuin Nielikäinen on joukkueessa.
En ymmärrä sitä, että on yksi pelaaja, siis yksi, jonka takia jätetään menemättä kannattamaan joukkuetta, tässä tapauksessa joukkuetta nimeltä Jokerit. Yksi pelaaja, joka on murto-osa joukkuetta, ja joka todennäköisesti tulee pelaamaan jämäminuutteja, jos niitäkään. Tuon yhden pelaajan negatiivisuusarvo täytyy olla mieletön, jos koko muun joukkueen positiivisuusarvo ei riitä kumoamaan tuota negatiivisuutta.
Miettikääs nyt. Teille tulee ensi vuonna kokonaan uudet valmentajat, varmasti mielenkiintoiset sellaiset. Teille tulee ensi kaudella paljon uusia pelaajia, hyviä ja mielenkiintoisia nimiä. Teille tulee ensi kaudella "paluumuuttajia", kuten Lind, jonka pelejä Jokereissa minäkin olin katsomassa, silloin kun joukkueessa pelasivat mm. Janecky, Törmänen, Saarikoski, Varis jne. Varmasti erittäin mukava nähdä jokeripaidassa mikä on miehen nykytaso. Helvetisti siis positiivisia asioita edessä.
Sitten teille tulee yksi Nielikäinen, joka saattaa seurata otteluita katsomosta tai penkin päästä. Ja sitten täällä vuodatetaan, että en mene otteluun niin kauan kuin Nielikäinen on rosterissa. Ja nämä miehet kutsuvat itseään vielä "faneiksi". Ei mene jakeluun, ei sitten millään.