Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 9.8.2024

• 25 238
  • 956

npc

Jäsen
Näittekö minkä kaveri pistää? Espanjan veskari kiskaisi ehkä kisojen pisimmän, ainakin 45 metriä. Siellä hieroo räpylöitä yhteen ja tuumaa että tulihan tuossa yritettyä pientä temppua.

Espanjan vaihtomies Rayosta teki jatko-ottelussa siis molemmat maalit.

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Kameramies siellä kuvasi ihan päin helvettiä, ei ollut ohjaajan vika muuten kuin että luotti tuohon kuvaajaan.

Käsi ylös virheen merkiksi! Katsoin Areenasta uusiksi ja kameramies huiski taivasta yrittäen löytää kuulaa objektiiviin... Minun oli!

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisi mielenkiintoista tietää minkä kuntoisella nurtsilla vuonna 52 olympiastadionilla pelattiin useampi futisottelu, kun samaan aikaan kentälle viskattiin urakalla keihästä, moukaria, kiekkoa ja kuulaa.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kyllä Nathalie tulevina vuosina vetää tämän kympinkin ainakin lähelle 30 min rajaa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä tossa mittatikun? kanssa juostiin katsoon mihin pallo putosi??
Sorry @Niilo , poistin viestini ja tein siihen lisäyksen Iltalehden juttuun.

En tiedä onko siinä totuus mutta kerrotaan että pituushyppy, kolmiloikka ja kuula mitattiin kameroilla. Itsekin ihmettelin niitä mittahenkilöitä keppien kanssa kuulassa kun olin lukenut kameroiden perusteella mittaamisesta.

Edit. Tämä oli minun osaltani tässä kun en tarkkaan tiedä. Ja iltalehtien jutut on mitä on mutta en usko että tuo oli täyttä fuulaa (VDM mittaus on käytössä jossain). Luulin että olin kyseisen jutun lukenut Yleltä...

Viimeksi muokattu:

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Urheilija/valmentajakaksikko Vanninen+Jokinen on kyllä jotenkin todella sympaattinen duo. Toivotaan, että Saga pysyy ehjänä ja yhteistyön hedelmät näkyvät tulevilla kausilla toden teolla.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Kiina johtaa maahockeyssä Hollantia 1-0, kun viimeinen neljännes alkaa. Brittiselostajan mukaan Kiina on kiinni koko kisojen epätodennäköisimmässä mestaruudessa.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Sorry @Niilo , poistin viestini ja tein siihen lisäyksen Iltalehden juttuun.

En tiedä onko siinä totuus mutta kerrotaan että pituushyppy, kolmiloikka ja kuula mitattiin kameroilla. Itsekin ihmettelin niitä mittahenkilöitä keppien kanssa kuulassa kun olin lukenut kameroiden perusteella mittaamisesta.

Pituudessa ja Kolmilokkassa tulos saadaan varmaan todella nopeasti kun tasoittajat hyökkää heti sinne?
Hiekalta se on varmaan helpompi mitata kun tuol4a nurmelta

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy