Minä kaipaan Tikkasen Päiviä.Ai eikö Paula Radcliffe olekaan enää juoksemassa näitä pitkiä matkoja?
Ainakin aina antoi kaikensa. Pikkupoikana olin hallissa katselemassa kun juoksi ja sen jälkeen tajusin kuinka kovaa oikeasti juostaan.Minä kaipaan Tikkasen Päiviä.
Ok, no sieltäpä tietenkin. Eurosport näyttää mun verorahoilla jotain breakdancea.Sieltäpä hyvinkin.
EDIT: 11 minuuttia pelaamatta.
Minä kaipaan Tikkasen Päiviä.
Ei nyt sentään ihan, mutta melkoista kyntöpeltoa pakko ollut olla.Samaan aikaan? Jumankauta, siinä on ollut kyllä kovahermoisia jalkapalloilijoita.
Tuomas Jauhiainen, 41, tuli intistä ilman koulutusta Yleen ja on nyt yksi maailman parhaista ohjaajista
Tuomas Jauhiainen on uransa jännittävimmässä paikassa. Ylen ohjaaja on vastuussa, mitä olympialaisten yleisurheiluista näkyy miljardeissa kodeissa ympäri maailman.yle.fi
Tapani Parm? Hän jäi pari vuotta sitten eläkkeelle.No on vielä Tuomaksella oppimista. Muistaako kukaan nimeltä sitä suomalaisohjaajaa, joka hoiteli kaikki nämä isot kisat parin vuosikymmenen ajan, joskus aikoinaan? Oli todellinen guru... Olen yrittänyt googlettaa, mutta ilman tulosta.
Kuvakulma vääristää tuossa, jos katsot sen heiton uudelleen niin huomaat miten se 70m viiva myös "heilahtaa" kun kiekko tulee parin sentin päähän. Sen näkee hidastettuna paremmin kuin täydessä vauhdissa.
Tapani Parm?No on vielä Tuomaksella oppimista. Muistaako kukaan nimeltä sitä suomalaisohjaajaa, joka hoiteli kaikki nämä isot kisat parin vuosikymmenen ajan, joskus aikoinaan? Oli todellinen guru... Olen yrittänyt googlettaa, mutta ilman tulosta.
Kuinka kova olisi ollutkaan, jos ei olisi heiluttanut hitosti päätään.Ai eikö Paula Radcliffe olekaan enää juoksemassa näitä pitkiä matkoja?
Tapani Parm? Hän jäi pari vuotta sitten eläkkeelle.
Vois vaihteen vuoksi juosta myötäpäivään jotku kisat.Onhan nää pitkät matkat vähän kuin Nascaria katsois, loputonta vasuria.
Toihan ei pidä ihan paikkaansa.No on vielä Tuomaksella oppimista. Muistaako kukaan nimeltä sitä suomalaisohjaajaa, joka hoiteli kaikki nämä isot kisat parin vuosikymmenen ajan, joskus aikoinaan? Oli todellinen guru... Olen yrittänyt googlettaa, mutta ilman tulosta.