Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 8.8.2024

• 62 165
  • 2 085

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suomen maabrändille melkoinen ilta edessä. Kuinkakohan monta kymmentä- / sataa miljoonaa intialaista ja pakistanilaista näkee Suomen värit kotisohvaltaan keihäsfinaalia katsoessaan?

Waluigi

Jäsen
Se on mitalikahvien osalta viimeinen mahdollisuus. Odotukset ovat näiden kisojen jälkeen sellaisella tasolla, että en yllättyisi vaikka kolmesta heittäjästä yksikään ei pääsisi 12 urheilijan finaalissa kympin sakkiin. Matemaattisesti hankala minimivaatimus, mutta kyllähän tässä pessimismi ja apeus on vallannut mielen siinä määrin että kai siellä jää kaikki kolme ilman tulosta yliastumisten sekä isojen loukkaantumisten myötä.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Miten tässä kävi, mikä laji

Liitteet

• Screenshot_20240808-202600_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240808-202600_Samsung Internet.jpg
    193,5 KB · kertaa luettu: 56

Alejandro

Jäsen
Eli juuri ja juuri ehtii juoda kahvit ennen kuin vuorokausi vaihtuu. Huomenna voi väsyttää, mutta niin harvassa on kultamitalit ja vielä miesten keihäänheitossa, että kyllä se on väsymyksen arvoista!
Itse kun olen sen verran kosmopoliitti, että juon mitaliespressot. Tässä ollaan kokkailtu puolison kanssa italialaista illallista ja viiniä on tullut nautittua. Olen valmis keihäsfinaaliin.

Forzaa!

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös nyt olisi jo aika ottaa useampikin mitali kerralla samasta kisasta? Miksi tyytyä vain yhteen? Soulin tai Tokio 1991:n toisintoa siis odotan.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ranska koriksen olympiafinaaliin! Marseljeen paikka!

(1)
  • Tykkää
Reactions: PtG

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Saksa ja Hollanti nyhjäävät. Puolivälissä 0-0. Eikä kyllä ole juuri paikkoja ollut.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Suomen maabrändille melkoinen ilta edessä. Kuinkakohan monta kymmentä- / sataa miljoonaa intialaista ja pakistanilaista näkee Suomen värit kotisohvaltaan keihäsfinaalia katsoessaan?
Miten he tähän Suomen värien näkemiseen reagoivat? Tai miten sinä reagoit kun näet jonkun urheilijan Pakistanin väreissä?

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Voi kun Bol voittaisi Sydney ”kilpailen kerran tai kaksi kesässä” McLaughlinin.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Nyt koriksessa nähdään kaksi USAn voittoa ja turnaus oli siinä

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Onko siellä edes telkkareita?

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Itse kun olen sen verran kosmopoliitti, että juon mitaliespressot. Tässä ollaan kokkailtu puolison kanssa italialaista illallista ja viiniä on tullut nautittua. Olen valmis keihäsfinaaliin.

Forzaa!
Itsekin tässä nauttinut kevyttä lageria (Coop Lager), syönyt ruhtinaallisen annoksen kiinalaista (riisiä kanakastikkeella) ja meinasin korkata vielä todella kalliin siiderin päälle (Somersbyn blackberryn)

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy